Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Är du tappad? Det är en TEORI. Inget annat.
Du kan väl själva tänka dig in ett i ett möjligt scenario där en person råkar avlida pga en olyckshändelse i samband med bråk, tror du den ansvarige springer iväg till polisen det första han gör?
Presentera en egen teori då så får vi se hur kapabel du är att snickra ihop egna hypoteser? Du kan ju inte bara gnälla på andra skribenter?
Hur tror du det hela gick till?
Vad sägs om följande
teori?
Cezary och Beata, ett älskande par som äntligen försonats, går en romantisk promenad genom parken.
De stannar vid en damm, Beta tar av sig strumpor och skor, går ut i vattnet, för att svalka sina liljevita fötter.
Men den våghalsiga kvinnan halkar på de hala bottenstenarna, ramlar och slår sig, hon reser sig upp men halkar och slår sig igen och igen och igen och igen och igen, ända tills hon sorgligt nog avlider.
Chockad ser hennes käre make detta hända, utan att hinna ingripa.
Föreställ dig hans stora sorg! Från högsta lycka till djupaste förtvivlan på ett ögonblick!
Han sitter länge handlingsförmanad vid henne sida, men kommer så att tänka på ett vackert naturområde, nära Svedala, där skall hon få vila!
Han för hennes stoft till sista vilan, gräver en grav, där lägger han ned henne täckt med rosenblad.
Sedan stensätter han den och planterar den med vilda blommor.
Här skall du få sova min älskade! Vaggad till söms av vindens sus och surret från nektartörstiga humlor och bin.
Jag kan dock ännu inte få lägga mig vid din sida, måste ta hand om våra barn.
Farväl och på återseende!