2021-11-20, 22:00
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja okej de är en önskedröm
En annan önskedröm som känns närmare är att Ronaldo tar över manager posten.

Inget united fan men jag skulle gärna velat se Poch träna United, gillar honom även om han inte vunnit något.

// PoK
Citera
2021-11-20, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Inget united fan men jag skulle gärna velat se Poch träna United, gillar honom även om han inte vunnit något.

// PoK
Ja fast helt ärligt så blir de nog rodgers tyvärr.

Lyckades aldrig med Liverpool.
Citera
2021-11-20, 22:12
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Cumming Kelly
Autocorrect? 😉

Hur som, lite svårt att bedöma honom än. Har definitivt inte gjort bort sig men har fortfarande en lång väg att gå.
Citera
2021-11-20, 22:14
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Autocorrect? 😉

Hur som, lite svårt att bedöma honom än. Har definitivt inte gjort bort sig men har fortfarande en lång väg att gå.

Nej, mest min dåliga humor och ett jobbigt namn. Caomhin Kelleher? Och en accent där nånstans också? Kan acceptera efternamnet om vi får kalla honom Cam eller något i förnamn.
Citera
2021-11-20, 22:15
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja fast helt ärligt så blir de nog rodgers tyvärr.

Lyckades aldrig med Liverpool.

United försöker övertala Zidane enligt Fotbollskanalen.

Men mest troligt blir det Brendan, blir väl precis som Ole några obesegrade matcher i rad, nå en cupfinal och sedan tappa omklädningsrummet totalt.
Citera
2021-11-20, 22:27
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Fair enough. Och i ärlighetens namn så ska det väl tilläggas att vi har alltid haft det kämpigt mot Liverpool på Anfield. Men jag tror att det blir en jämnspelad match, där ingen av lagen kommer att sticka ut. Tror det är 0% chans för att Liverpool kommer vinna med tex 3-0 och köra över oss.

Saker man gillar att läsa. 😂
Deluded.
Citera
2021-11-20, 22:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Saker man gillar att läsa. 😂
Deluded.
Allright, det inlägget åldrades inte så väl. Men efter vad jag har förstått, så var vi full på höjd med Liverpool fram till deras 1-0 mål. Sen så har jag läst flera rapporter som tillsäger att Liverpool hade domaren på deras sida, och kom därmed undan med en hel del.

Men för att vara 100% ärlig, så visste jag att det skulle bli tufft för oss på bortaplan mot Liverpool. Men eftersom att Liverpool har de mest lättkränkta fansen i hela fotbollsvärlden, så valde jag att spica upp stämningen lite. Du vet, det är alltid kul att hälla lite extra salt i såren på de som tåler det allra minst

Men det finns inga ursäkter för en 4-0 förlust, så grattis till den tyske Lill-Hitler och hans Hollywood FC.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-20 kl. 22:58.
Citera
2021-11-20, 23:11
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Allright, det inlägget åldrades inte så väl. Men efter vad jag har förstått, så var vi full på höjd med Liverpool fram till deras 1-0 mål. Sen så har jag läst flera rapporter som tillsäger att Liverpool hade domaren på deras sida, och kom därmed undan med en hel del.

Men för att vara 100% ärlig, så visste jag att det skulle bli tufft för oss på bortaplan mot Liverpool. Men eftersom att Liverpool har de mest lättkränkta fansen i hela fotbollsvärlden, så valde jag att spica upp stämningen lite. Du vet, det är alltid kul att hälla lite extra salt i såren på de som tåler det allra minst

Men det finns inga ursäkter för en 4-0 förlust, så grattis till den tyske Lill-Hitler och hans Hollywood FC.

Försök att ge motståndarna mer respekt än så.

Det enda du gör när du skriver så är att andra skrattar åt dig.
Citera
2021-11-20, 23:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Men mest intresse såklart kring det stora sorgebarnet Man united. Började följa Engelsk fotboll först 04, så har inte lika mycket erfarenhet som andra men har ärligt talat aldrig sett laget sämre. Känns som man måste gå tillbaka antingen till innan Fergie, eller just efter att han tilträtt för att hitta ett sämre Man united. Visst det var mer toxic undr Mourinho sista tid men på planen var det aldrig lika illa. Man var totalt utspelade av 17 placerade Watford i första halvlek. Laget såg helt out of place ut.

Mest komiska i matchen var dock Maguire. Älskar hur han försöker, med bollen, som ensam försvarare SPRINGA ifrån sin motståndare. Misslyckas självklart totalt. Grejen är att det inte var någon speedkula han var emot heller utan Cleverley, om jag såg rätt. Killen verkar inte ens själv ha någon uppfattning om hur uel han är. Men kanke svårt när man har en tränare som HIGHFIVAR en efter ett sådant ingripande. Herregud vilken cirkus.

This. Det är ett horribelt beslutsfattande, ett genomförande under all kritik. Visst finns det mittbackar därute som klarar av det där, men Maguire är ju uppenbarligen inte en av dem.

Det sjuka är att både före och efter Maguires röda kunde man fått poäng i den här matchen. United är sämre än nedflyttningskandidaten Watford, ligger under med 2-0, men med hjälp av individuella prestationer kommer man nära att få med sig poäng. 4-1 är smickrande för Watford, med två på övertid.

Och visst, jag fattar att Ole spontant vill peppa och stötta, men det där är ett läge han ska explodera på sin lagkapten. Maguire kostar United chansen till poäng och kanske Ole hans jobb. Det är OK att bli förbannad då, OGS.
Citera
2021-11-20, 23:27
Medlem
Maguire är den största pajasen i Premier League sedan den där målvakten Roberto i West Ham. Fullkomligt horribla insatser varje vecka nu. Hade varit vansinnig om jag supportat Man Utd. Det enda positiva är att Lindelöfs alltjämt bleka insatser verkar hamna lite i skymundan. Säga vad man vill om Vigge men han har knappast gjort bort sig så mycket under sin tid i England som hans kära kollega nu gör.

Vad krävs för att bänka detta rundningsmärke till spelare? En avstängning? Måste vara en av de sämsta affärerna någonsin.
Citera
2021-11-20, 23:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Försök att ge motståndarna mer respekt än så.

Det enda du gör när du skriver så är att andra skrattar åt dig.
Gjorde jag inte det menar du? Jag skrev ju att det finns ursäkter öht för våran 4-0 förlust, och att Liverpool tog en välförtjänat vinst. Vafan förväntar du att jag ska ta och skriva egentligen?

Och bara så att det är klart. Jag bryr mig absolut 0 om vad några småtroll här inne gör åt mig, couldn’t give a damn fuck.
Citera
2021-11-20, 23:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Medans den riktiga storklubben i London har två CL och två EL titlar

Har för mig det var lite tomt i gunners europeiska prisskåp.
Och detta kommer från en som är supporter av en klubb som bildades i 2003 😂😂 plastfan de luxe.

Jadu, Chelsea har en riktigt, riktigt tung historia Utan de rysska oljepengarna så hade ni fortfarande stått med 0 titlar i EPL.

Arsenal är den överlägset största, mest populära fotbollsklubben i London.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in