Att dom som blir provocerade av fullt laglig och fullt normal open carry ska söka hjälp hos psykolog ja.
Menar du "demonstrera" i form av att vandalisera, hota folk till livet och bränna ner en stad som AFA/BLM gör? Menar du att jag ska tänka mig in i en brottslings situation?
Jo absolut om jag hade varit en psykiskt sjuk brottsling som var ute efter att vandalisera, bränna ner en stad, hota folk till livet och ställa till ett helvete för invånarna med hjälp av mina maskerade medbrottslingar, men
det hade ju berott på att jag visste vilka som var brottslingarna i ekvationen och vem som stod upp för det rätta, och därmed i värsta fall hade rätten på sin sida att skjuta mig, eftersom jag var brottslingen.
Men varifrån har du fått att Kyle var emot en "demonstration"? Blandar du ihop "demonstration" med
kriminella upplopp utförda av brottslingar?
"Stryka omkring"? menar du som dom maskerade AFA/BLM-brottslingarna? Kyle gick runt synligt utan ansiktsmask, frågade om folk behövde hjälp och släckte bränder, det är inte att "stryka omkring" annat än i en psykiskt sjuk brottslings hjärna. Skulle jag se en sån individ gå runt med ljusblåa handskar så man ser hans avtryckarfinger hela tiden, i en open carry-stat, då skulle jag känna mig trygg.
Jamen då är man ju dum i huvudet eller djupt okunnig om samhället man lever i? Open Carry-individer med ljusblåa handskar på sig så man tydligt hela tiden kan se vart fingret är, som använder sig av sin konstitutionella rättighet att bära vapen open carry, om man tolkar det som nåt man blir rädd för då ska man söka vård hos en psykolog, alternativt kanske inte "demonstrera" på det sättet som man gör, dvs genom att gå runt maskerad, bränna ner stan, vandalisera och hota folk till livet.
Demonstranter? Menar du dom brottsliga BLM/AFA-slöddren som röjer runt enbart i dom delstater där korrupta Demokratiska styren tillåter det, och misshandlar, vandaliserar, bränner ner, brukar våld mot civila och beter sig som djur?
Ja om dom var psykiskt sjuka så,
eller visste med sig att det var dom som var brottslingarna, vilket det helt korrekt var, så visst. Brottslingar brukar alltid se beväpnade laglydiga medborgare som hot. Det är därför det är så bra att laglydiga medborgare kan bära vapen open carry, och varför det är så mycket mindre brott i Republikanskt styrda delstater/städer. Brottslingarna(inkl. korrupta politiker) har helt enkelt ingen chans mot en lagligt beväpnad befolkning.
Den psykiskt sjuka brottslingen som olagligt bar ett olagligt vapen hade agerat moraliskt korrekt om den sköt ihjäl en open carry-civilist som inte utgjorde ett hot emot brottslingen eller riktade ett vapen emot denne,
fören den psykiskt sjuka brottslingen först riktade ett olagligt vapen emot civilisten, först efter att den psykiskt sjuka brottslingen närmade sig och utgjorde ett hot med sitt olagliga vapen?
Det är bra att du så övertydligt klargör din ståndpunkt.