2021-11-15, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Jag har 18 i längd men skulle vilja ha 2 cm till, tror jag... Är dock nöjd med det jag har 😉
16 i omkrets är betydligt mer värt än 20 cm kuk när du redan har 18. Du har större volym än 99.9% av alla män.
Citera
2021-11-15, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
16 i omkrets är betydligt mer värt än 20 cm kuk när du redan har 18. Du har större volym än 99.9% av alla män.

Ja visst är det så. Jag är nöjd som sagt Längden räcker nog till också.
Citera
2021-11-16, 21:21
Medlem
Citat:

Nej. Vem vill ens ha 16 i omkrets. Och 18 i längd? Nej inte jag. Jag väljer hellre en liten.

På grund av deras personlighet alltså
Senast redigerad av Jendy 2021-11-16 kl. 21:28.
Citera
2021-11-17, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nej. Vem vill ens ha 16 i omkrets. Och 18 i längd? Nej inte jag. Jag väljer hellre en liten.

På grund av deras personlighet alltså
Kukstorlek och personlighet har inget samband.
Om du träffar på killar med lite större paket och som behandlar dig dåligt så beror det nog mest på att de inte är intresserade. De har haft finare tjejer och bättre sex och har dig för lite skoj under tiden. När de träffar någon som de respekterar och vill ha något seriöst med så är deras personlighet bättre.
Citera
2021-11-17, 00:10
Medlem
Citat:
Kukstorlek och personlighet har inget samband.
Om du träffar på killar med lite större paket och som behandlar dig dåligt så beror det nog mest på att de inte är intresserade. De har haft finare tjejer och bättre sex och har dig för lite skoj under tiden. När de träffar någon som de respekterar och vill ha något seriöst med så är deras personlighet bättre.

Ok.
Citera
2021-11-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Min är ganska stor.

8,5 cm är inte stor.
Citera
2021-11-17, 19:12
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Undrar hur det fungerar i tex Sydkorea där medel är runt den storleken.

Jag har dejtat en sydkoreansk tjej, och det var inga problem trots att jag har över 15 cm i omkrets (men bara drygt 16 cm lång). Hon blev dock väldigt våt, enda tjejen jag varit med som blivit så våt att det bokstavligen droppade om henne (har bildbevis på det), så det kan ju ha hjälpt. Minns det som att hennes fitta passade min kuk perfekt, åtminstone var hon inte för trång. Tog hennes anala oskuld och det gick också bra, ovanligt bra för att vara första gången analt, jämfört med andra.
Citera
2021-11-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Jag har dejtat en sydkoreansk tjej, och det var inga problem trots att jag har över 15 cm i omkrets (men bara drygt 16 cm lång). Hon blev dock väldigt våt, enda tjejen jag varit med som blivit så våt att det bokstavligen droppade om henne (har bildbevis på det), så det kan ju ha hjälpt. Minns det som att hennes fitta passade min kuk perfekt, åtminstone var hon inte för trång. Tog hennes anala oskuld och det gick också bra, ovanligt bra för att vara första gången analt, jämfört med andra.

Intressant! Har faktiskt någon därifrån på gång, och nej tack vill ej ha några bildbevis kan se det framför mig
Citera
2021-11-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
..

Jag menar att de med stor har sämre personlighet, inte att de med liten är en tönt?

Enligt min erfarenhet verkar det som personligheten hör ihop med storleken
Senast redigerad av Jendy 2021-11-17 kl. 19:51.
Citera
2021-11-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Har du fått lov att spara hennes nudes som ett creep. Ush för dig som skryter om bildbevis. Fan bara killar som har "samlingar" med sånt 🤢
Citera
2021-11-17, 21:06
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Har du fått lov att spara hennes nudes som ett creep. Ush för dig som skryter om bildbevis. Fan bara killar som har "samlingar" med sånt 🤢

Haha, jag är hemskt ledsen att jag upprörde dig. Det var lite tounge in cheek eftersom det är så vanligt att allt som folk på Flashback aldrig har upplevt själva automatiskt ses som fake och man kräver ”bevis”. Men, det går aldrig att hitta rätt ton här tydligen
Citera
2021-11-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag menar att de med stor har sämre personlighet, inte att de med liten är en tönt?

Enligt min erfarenhet verkar det som personligheten hör ihop med storleken

I min erfarenhet har personlighet inget att göra med kukstorlek. Tycker men överlag har dåliga personligheter men några guldkorn finns. Och bland guldkornen finns det guldkorn med stor kuk också xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in