Citat:
Ursprungligen postat av
Jendy
Han skrev en fråga till alla tjejer:
Och jag svarade att den inte var tillräcklig, för att jag inte tycker det.
Menar du att endast dom som tycker den är tillräcklig får svara eller?
Som vanligt drar du helt felaktiga slutsatser. Jag tror alla har fattat din inställning i frågan. Du har skrivit samma sak 100ggr i olika trådar redan. Om det är skitviktigt för dig att få fram en 101:a gång att små/medelstora snoppar inte duger för just dig, varför det nu skulle vara så viktigt, så finns det ändå olika sätt att göra det på.
En kille som är uppenbart osäker över sin storlek ställer alltså frågan ”är den tillräcklig?”. Du hade kunnat svara:
”Det finns tjejer som tycker att det funkar fint, jag personligen gillar dock större.” Eller något liknande. Nu svarade du istället ”Nej. Det är den inte :/”. Förstår du skillnaden? Du trycker ner en person som uppenbarligen redan mår dåligt över sin penisstorlek med ett skitsvar. Även helt i onödan eftersom han kommer kunna hitta tjejer som tycker att det fungerar skitbra med hans storlek. Din åsikt är liksom inte den enda i världen.
Det går också att hålla käften ibland. Jag sitter inte här och letar upp vartenda inlägg på forumet skrivna av osäkra tjejer för att svara att de inte duger, oavsett om jag inte tycker att de låter attraktiva för mig (och inte skulle ”duga” åt mig för en relation). Det är bara onödigt och elakt.