2021-09-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Min mans kuk är 18,6 centimetr lång och 14 centimeter omkrets det är väl rätt så bra storlek tycker jag. Omskuren också för han är jude men det gör inget. Det är nog den största jag haft men jag såg ju inte direkt när jag såg den att den var stor jag tror som jag själv är kvinna att det är en biprodukt av för mycket porrtittande att det ska vara stora snoppar men jag växte upp på en tid när det inte var så vanligt med porr det var mest ensamma gubbar som köpte porrtidningar i kiosken som tittade på porr alla andra låg med varandra på riktigt och brydde sig itne så mycket om storlekar hit och dit. FÖr det är trevligar emed en snopp än ingen snopp alls, det tycker jag.
Hur många har du testat innan din man?
Citera
2021-09-26, 12:27
Medlem
snurresprettiss avatar
Min är ganska stor.
Citera
2021-09-26, 20:23
Medlem
Tjejer min är 14cm med stånd, jag är 22 år, är den tillräcklig
Citera
2021-09-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyy982

Nej. Det är den inte. :/
Citera
2021-09-27, 13:51
Medlem
Citat:
Det är riktigt. INgen ser eller känner en skillnad på några centimeter hit eller dit.
Citera
2021-09-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Det är riktigt. INgen ser eller känner en skillnad på några centimeter hit eller dit.

Man märker väldigt stor skillnad.
Citera
2021-09-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Hur är det med avsugningar då?

Då kanske det är en fördel med en liten? Så du slipper bli kvävd menar jag.
Citera
2021-09-27, 21:47
Medlem
postvagns avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
+1 Ja fan det gör man.

Det här är viktig info (och korrekt). Har haft några partners som t.o.m. känt skillnad i storlek mellan före och under orgasm (alltså när jag kom). Kuken blir ju som störst när man kommer och det märks (tydligen) mitt i allt...så det är ju självklart att "några cm hit och dit" spelar roll.

Sen, exakt hur många cm eller mm som spelar roll är säkert individuellt...
Citera
2021-09-27, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
+1 Ja fan det gör man.

Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Det här är viktig info (och korrekt). Har haft några partners som t.o.m. känt skillnad i storlek mellan före och under orgasm (alltså när jag kom). Kuken blir ju som störst när man kommer och det märks (tydligen) mitt i allt...så det är ju självklart att "några cm hit och dit" spelar roll.

Ja visst, några cm hit eller dit är inte bara några cm, det gör ju allt.
Citera
2021-09-28, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Hur är det med avsugningar då?

Då kanske det är en fördel med en liten? Så du slipper bli kvävd menar jag.

Det är ju nice när tjejen måste kämpa för klara av hela 🙃
Citera
2021-09-28, 06:58
Medlem
Citat:
Nej. Det är den inte. :/

Du är ju verkligen dum i huvudet.

Citat:

Det finns gott om tjejer, bl.a i denna tråd, som förklarat att storleken inte är det viktigaste för att sexet ska bli bra. Dessutom är din storlek nära medel. Du kommer kunna ha en massa bra sex med många tjejer. Sen finns det en del tjejer som behöver en jättestor kuk för att tycka att sexet är bra, då får både du och de välja en annan partner. Skit i Jendy dock, hon är antingen ett troll eller smått autistisk och sitter och rapar upp sin egna åsikt i ämnet i 100 inlägg om dagen på Flashback. Ingen att bry sig om oavsett mao.
Citera
2021-09-28, 12:21
Medlem
Citat:
Han skrev en fråga till alla tjejer:

Och jag svarade att den inte var tillräcklig, för att jag inte tycker det.

Menar du att endast dom som tycker den är tillräcklig får svara eller?

Som vanligt drar du helt felaktiga slutsatser. Jag tror alla har fattat din inställning i frågan. Du har skrivit samma sak 100ggr i olika trådar redan. Om det är skitviktigt för dig att få fram en 101:a gång att små/medelstora snoppar inte duger för just dig, varför det nu skulle vara så viktigt, så finns det ändå olika sätt att göra det på.

En kille som är uppenbart osäker över sin storlek ställer alltså frågan ”är den tillräcklig?”. Du hade kunnat svara:

”Det finns tjejer som tycker att det funkar fint, jag personligen gillar dock större.” Eller något liknande. Nu svarade du istället ”Nej. Det är den inte :/”. Förstår du skillnaden? Du trycker ner en person som uppenbarligen redan mår dåligt över sin penisstorlek med ett skitsvar. Även helt i onödan eftersom han kommer kunna hitta tjejer som tycker att det fungerar skitbra med hans storlek. Din åsikt är liksom inte den enda i världen.

Det går också att hålla käften ibland. Jag sitter inte här och letar upp vartenda inlägg på forumet skrivna av osäkra tjejer för att svara att de inte duger, oavsett om jag inte tycker att de låter attraktiva för mig (och inte skulle ”duga” åt mig för en relation). Det är bara onödigt och elakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in