2021-02-15, 06:26
Moderator
evilhoneys avatar
53 inlägg raderade, 12(TOLV) inlägg var inom topic och fick vara kvar.
Detta är INTE en allmän kukstorlekstråd, frågeställningen ligger i Psykologi. Läs frågeställningen innan ni svarar!
All kommande OT kommer ges varning.
//mod
Citera
2021-11-11, 19:10
Medlem
Varför skulle man vara rädd för att visa sig naken inför andra män om man har liten kuk? Man har väl knappast stånd när man visar upp sig i duschen på gymmet t ex.
Citera
2021-11-11, 19:19
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag är väl fel person att svara eftersom jag och andra anser mig vara välutrustad.

Men, jag undrar hur det hänger ihop med personlighet.
Jag har t.ex alltid varit en ganska ödmjuk person, aldrig känt att jag behöver hävda mig, köpa statusgrejer och sådant.
Men samtidigt har jag aldrig gått runt och tänkt att jag har en stor dase, utom när det är knulldags, då ska jag väl erkänna att tanken kommer att "nu ska hon få".

Stämmer det att hävdningsbehov hos killar har med storleken att göra eller är det en myt?
Citera
2021-11-13, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Jag är väl fel person att svara eftersom jag och andra anser mig vara välutrustad.

Jag har t.ex alltid varit en ganska ödmjuk person, aldrig känt att jag behöver hävda mig, köpa statusgrejer och sådant.
Men samtidigt har jag aldrig gått runt och tänkt att jag har en stor dase, utom när det är knulldags, då ska jag väl erkänna att tanken kommer att "nu ska hon få".

Stämmer det att hävdningsbehov hos killar har med storleken att göra eller är det en myt?

Enligt min erfarenhet så brukar det hänga ihop med personlighet. Men de är de med stor som tyvärr har dålig personlighet. Så hittar man en bra kille har han alltid liten.
Citera
2021-11-13, 00:57
Medlem
styckets avatar
Citat:

Det är en myt.
Citera
2021-11-13, 01:14
Bannlyst
Om jag hade haft en liten penis eller en ful kuk så hade det troligen påverkat mig mycket negativt. Mycket mer negativt än om jag såg ut som ett finnigt monster i ansiktet.
Citera
2021-11-13, 13:11
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Enligt min erfarenhet så brukar det hänga ihop med personlighet. Men de är de med stor som tyvärr har dålig personlighet. Så hittar man en bra kille har han alltid liten.

Rent generellt nu,
Är det så att killar med små, kanske försöker kompensera med annat?
Medan de med stora kanske känner att de redan kan ge tillräckligt så att ytterligare uppvaktning/ansträngning är inte nödvändig?

Jag kan inte säga att jag är särskilt "bra" i sängen, snarare ganska egoistisk.
- snabbast vinner, tänker jag, bara jag får mitt så är det bra )
Hon får vara glad över de 10min, den var ju iallafall stor.
Citera
2021-11-14, 12:48
Medlem
Nej, det här är helt felaktigt och helt inkorrekt!!! Det var ett medvetet val av konstnärerna att avbilda en mindre fallos för att tona ned den erotiska impulsen och styra betraktarens uppmärksamhet mot hur man perfekt avbildade den mänskliga kroppens proportioner i en bildstod av sten/gips eller i form av en tavla.

Tänk dig chocken hos betraktaren om fallosen var som en hästkuk. Det skulle erodera konstnärens intentioner att avbilda den perfekta människokroppen och hela bildstoden skulle få ett vulgärt intryck och de enda som skulle hyllat verket skulle väl vara dåtidens version av kringflackande idioter som går igång på skvaller och vulgäriteter.

Det här har exakt noll att göra med att det skulle vara någon form av status att ha en liten kuk. Som vanligt spekulerar folk helt felaktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av knastrumpor
Det hade att göra med att det sågs som status eller något att ha en mindre penis, speciellt hos atleter och dylikt, därför statyer av grekiska atleter har penis i mindre storlek.

Senast redigerad av BreakTheChains 2021-11-14 kl. 12:54.
Citera
2021-11-14, 12:59
Medlem
Haha, när naturen kompenserar brist på psykisk energi med fysiska attribut (och bristen fortfarande är närvarande). Ungefär som när en väldigt lång man ska börja mucka gräl med mindre män i uppvisningssyfte. Hela tankeprocessen är en enda stor kompensationsakt och osäkerhetsdemonstration.

Pinsamt när självinsikten är totalt frånvarande. Jag skulle passa mig för att tala öppet om dina tankar ("nu ska hon få") eftersom det signalerar ganska starka osäkerhetskänslor.

Citat:

Citera
2021-11-14, 20:18
Medlem
Mayahems avatar
Gorillokukar är 3 cm.
Det går jävligt bra för dem.

Precis som med stora bröst så är det en utseendefixering.. hur många killar har tjejer med naturligt stora meloner och hur många tjejer har det? Inte så många!
Citera
2021-11-17, 19:22
Moderator
evilhoneys avatar
Mer OT raderat och varningar utdelade. Detta är inte en allmän tråd om kukstorlek.
//mod
Citera
2021-11-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det är en myt.

Ja det är tvärtom. Att de med liten har bättre personlighet, vad tror du om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in