2021-11-15, 05:25
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag har gjort eget krypton.
Beställde ett hg o-des, löste upp i aceton och blandade ner i en balja kratom. Blandade väl och lät dunsta.

Otroligt trevlig drog. Tar det hellre än heroin.

Låter sjukt. Hur mycket kostade o des då? Är de lika dyrt idag?
Citera
2021-11-15, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Gopure.shop

Leveranstid: 4-5 arbetsdagar efter att betalningen är bekräftad via banköverföring.

Tacka mig sen

Inget strul med tullen att ta in från NL? Vet att lagligt, men vet också att tullare är dumma i huvudet.
Citera
2021-11-15, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinaster
Berätta gärna ni som hunnit testa de sorter som åter finns på lager hos SS. Har Red Horn nu som jag tycker är lite klen men man blir velig när man funderar på vilken man ska välja härnäst. För att inte tala om andra shoppar som skildras positivt på sistone.

Någon som för övrigt testat utländska europeiska shoppar? Typ ethnocat, kratomgardens m.m... Om leveransen går bra och hur kratomet står sig.

Men till nästa gång lär de antingen bli några av SS återkomna röda eller kanske testa KE.
Jag ska testa White Horn i morgon, som jag fick sample på. Har inga jätteförväntningar på den, men jag har aldrig testat en vit sort tidigare så det ska bli lite spännande. Jag fick hem deras röda Horn, lite klenare än Borneon så jag hade rekommenderat den. Jag kör bara på de röda, nu fick jag sample på en vit så det blir ett undantag.

Men SS är bra, bara att rekommendera!
Citera
2021-11-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Jag ska testa White Horn i morgon, som jag fick sample på. Har inga jätteförväntningar på den, men jag har aldrig testat en vit sort tidigare så det ska bli lite spännande. Jag fick hem deras röda Horn, lite klenare än Borneon så jag hade rekommenderat den. Jag kör bara på de röda, nu fick jag sample på en vit så det blir ett undantag.

Men SS är bra, bara att rekommendera!
Ser ingen White Horn i deras sortiment?.....
Citera
2021-11-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shantiparty
Inget strul med tullen att ta in från NL? Vet att lagligt, men vet också att tullare är dumma i huvudet.

Beställt över 50+ paket från holland/tyskland och ett av paketet blev stoppat och undersökt , dom gjorde litet hål i en av påsarna och tejpade ett vitt tejp som stog tull kontroll och sedan la dom ett litet blå vy kort det stog på ena sidan att dom har inspekterat om det finns något olagligt och andra sidan av vykortet stog det på engelska och fick hem det utan problem , bara undvik beställa kapslar eller extrakt så klarar du dig utan problem.
Citera
2021-11-15, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Ser ingen White Horn i deras sortiment?.....
Förlåt jag skrev fel, menade vit maeng da. Intog nyss 10g. Är uppskruvad på 2-me-PVP så jag hoppas det är lite mer sederande och antidepressivt än de röda som annars funkar bra för mina bekymmer som främst är värk, problem med ork samt motivation.
Citera
2021-11-15, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinaster
Berätta gärna ni som hunnit testa de sorter som åter finns på lager hos SS. Har Red Horn nu som jag tycker är lite klen men man blir velig när man funderar på vilken man ska välja härnäst. För att inte tala om andra shoppar som skildras positivt på sistone.

Någon som för övrigt testat utländska europeiska shoppar? Typ ethnocat, kratomgardens m.m... Om leveransen går bra och hur kratomet står sig.

Men till nästa gång lär de antingen bli några av SS återkomna röda eller kanske testa KE.

Jag har vart så sjuk besviken på SS "påfyllning". Jag har alltid köpt från SS då jag tyckt dom har varit bäst. Nu är de bara billigast. Men dom senaste månaderna har det ju typ varit slut och då har jag sökt mig till andra shoppar.

Jag ger alltid nya shoppar en ärlig chans och just nu håller KE måttet med hög kvalitet och vettiga priser jmf med vissa andra. Få produkter bara, men okej så länge de håller denna kvalitet. Väntar på att de ska få in röd någon gång!!! Dom sa att dom jobbar på det senaste jag mejla dem...
Citera
2021-11-15, 20:24
Bannlyst
Diggade verkligen vit maeng da. Blivit energisk och positiv. Kanske ska köpa hem några hundra gram sådant.
Citera
2021-11-15, 21:02
Medlem
Brashears avatar
Tack kratom en gång. Inte mycket hände.. en annan gång jag tog det hände det lite mer grejer. Jag låg i soffan och kände mig omringad av kärleksfulla andar. Det var skönt. Jag vet inte om det var kratomet eftersom detta bara hände just denna gången men vad var det annars? Antar det var det.
Citera
2021-11-16, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Beställt över 50+ paket från holland/tyskland och ett av paketet blev stoppat och undersökt ... bara undvik beställa kapslar eller extrakt så klarar du dig utan problem.

Tack för svar kompis 👍
Citera
2021-11-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Tyckte cbdbuds natural eller vadfan dom heter haft bäst hittils i denna kvalitets torka..
Nodda får man visst aldrig göra igen på kratom.

Vilka sorter?
Citera
2021-11-16, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chiringi88
just nu håller KE måttet med hög kvalitet och vettiga priser jmf med vissa andra. Få produkter bara, men okej så länge de håller denna kvalitet. Väntar på att de ska få in röd någon gång!!! Dom sa att dom jobbar på det senaste jag mejla dem...

Intresserad av att testa KE men det är på tok för dyrt för mig, SS är mycket snällare mot min plånbok.

Vilken sort skulle du säga är absolut bäst därifrån just nu? Eller är alla lika bra? Överväger att testa en.

Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Diggade verkligen vit maeng da. Blivit energisk och positiv. Kanske ska köpa hem några hundra gram sådant.

Kört den med, den gör sitt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in