2021-11-16, 14:58
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Det är väldigt intressant att se hur många svenska internetbutiker som ploppat upp nuförtiden som erbjuder kratom. En googling och man får upp typ 10 stycken, för ett år sedan fanns det väl bara häften så många?

Har kratom blivit populärare?
Citera
2021-11-16, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Kört den med, den gör sitt jobb.
Tar annars bara röda sorter, men vissa dagar kanske jag är i behov av en vit sort, känner jag. Jag kommer börja använda Kratom dagligen då mitt mående inte alls är bra just nu.
Citera
2021-11-16, 15:15
Bannlyst
Citat:
Det är väldigt intressant att se hur många svenska internetbutiker som ploppat upp nuförtiden som erbjuder kratom. En googling och man får upp typ 10 stycken, för ett år sedan fanns det väl bara häften så många?

Absolut de senaste 1-2 åren!
Citera
2021-11-16, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Tar annars bara röda sorter, men vissa dagar kanske jag är i behov av en vit sort, känner jag. Jag kommer börja använda Kratom dagligen då mitt mående inte alls är bra just nu.
Hur är det du mår?
Citera
2021-11-16, 20:03
Citat:

Bra med konkurrens, det sätter lite högre krut i arslet på de
Citera
2021-11-16, 20:35
Citat:
Intresserad av att testa KE men det är på tok för dyrt för mig, SS är mycket snällare mot min plånbok.

Vilken sort skulle du säga är absolut bäst därifrån just nu? Eller är alla lika bra? Överväger att testa en.

Kört den med, den gör sitt jobb.

Förstår men värt att testa!

Wild Green Borneo eller Wild White Borneo beroende på om du gillar vit eller grön.

Köp 100g av något utav de och be om samples så får du ju testa de andra "gratis".
Citera
2021-11-16, 22:04
Medlem
Citat:

Onekligen. Tragiskt.
Detta är ett... Ska hejda mig.
Läs mina tidigare poster i denna tråd
Senast redigerad av mangalam 2021-11-16 kl. 22:06.
Citera
2021-11-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Låter sjukt. Hur mycket kostade o des då? Är de lika dyrt idag?

Jävligt dyrt.

Funderar på börja sälja krypton.. Hehehe 😜
Citera
2021-11-17, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Hur är det du mår?
För det första lider jag av kronisk värk och där är de röda väldigt bra, jag har ett stort sömnbehov och där är de röda också bra. Problemet är att jag tror att jag är påväg in i en djup depression, börjar bli lite desperat. Jag måste försöka, det kan vara så att det utvecklar sig till en djup depression och då är det annat som gäller men jag måste ju försöka...
Citera
2021-11-17, 02:36
Bannlyst
10 gram Red horn nere, ska bli skönt.
Citera
2021-11-17, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chiringi88
Jag har vart så sjuk besviken på SS "påfyllning". Jag har alltid köpt från SS då jag tyckt dom har varit bäst. Nu är de bara billigast. Men dom senaste månaderna har det ju typ varit slut och då har jag sökt mig till andra shoppar.

Jag ger alltid nya shoppar en ärlig chans och just nu håller KE måttet med hög kvalitet och vettiga priser jmf med vissa andra. Få produkter bara, men okej så länge de håller denna kvalitet. Väntar på att de ska få in röd någon gång!!! Dom sa att dom jobbar på det senaste jag mejla dem...

Men jag fattar ingenting av produkterna på SS! De heter ju helt andra saker än på KE.

Jag har bara gjort ett köp, på KE (gick såå snabbt!), tror det var White Maeng-nåntng. Funkade inte. MEN de skickade ett sample på White Slippery Rock, och den upplevde jag kändes lite uppiggande.

Vad motsvarar White Slippery Rock utav SS varor?
Citera
2021-11-17, 12:31
Medlem
FedupFlorences avatar

Jag mailade KE men fick ingen bekräftelse på skickat mail, därav min kritik tidigare i tråden, se ovan. Dock svarade dom ganska snart på mailet och skickade sen en ny leverans och den här gången (rekommenderat) med PN. Som plåster bjöd de mycket generöst på det dubbla av det beställda och två sorters prov (där de även hade smaken att hålla sig till annan grön + en vit). Har inte provat än men jag får tacka för mycket snyggt skött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in