2021-11-14, 11:47
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Det var desmetyltramadolet och synergieffekten med kratomet.

Ja det vet jag, men är o-desmeyltramadol liknande med vanligt Tramadolpulver? För Tramadol slår ju inte Heroinet annars.
Citera
2021-11-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Vilken holländsk shop köper du ifrån?

Gopure.shop

Gröna/vita sorterna är bäst spec grön/vit borneo , super green

Röd bali funkar också

Leveranstid: 4-5 arbetsdagar efter att betalningen är bekräftad via banköverföring.

Tacka mig sen

Har det gott!
Citera
2021-11-14, 12:43
Medlem
vet någon ifall en ungefärlig halveringstid finns på kratom generellt sett?
Citera
2021-11-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
vet någon ifall en ungefärlig halveringstid finns på kratom generellt sett?

Tror det är olika beroende på strains och sen individuellt hur man metaboliserar substansen. Googlade o hittade:

"Based on current research, the fastest half-life of kratom alkaloids could be just over two hours, which would put full elimination at around a half day. However, on the slower end of the half-life spectrum, it could take around nine days for all of the kratom to be eliminated from a person’s system."

"Since there hasn’t been a lot of research done on kratom, the half-life isn’t completely understood. It’s only been studied in-depth in animals. However, based on the research conducted thus far, it’s believed that the primary alkaloid found in kratom, mitragynine, has a half-life of around 23.24 hours."
Citera
2021-11-14, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Tror det är olika beroende på strains och sen individuellt hur man metaboliserar substansen. Googlade o hittade:

"Based on current research, the fastest half-life of kratom alkaloids could be just over two hours, which would put full elimination at around a half day. However, on the slower end of the half-life spectrum, it could take around nine days for all of the kratom to be eliminated from a person’s system."

"Since there hasn’t been a lot of research done on kratom, the half-life isn’t completely understood. It’s only been studied in-depth in animals. However, based on the research conducted thus far, it’s believed that the primary alkaloid found in kratom, mitragynine, has a half-life of around 23.24 hours."
tack så mycket för svaret!
Citera
2021-11-14, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Saknar Krypton, men det har väl varit klassat nu i tio år. Första drogen för mig efter alkohol och nikotin. Mådde så underbart på det.

Jag har gjort eget krypton.
Beställde ett hg o-des, löste upp i aceton och blandade ner i en balja kratom. Blandade väl och lät dunsta.

Otroligt trevlig drog. Tar det hellre än heroin.
Citera
2021-11-14, 17:59
Medlem
Berätta gärna ni som hunnit testa de sorter som åter finns på lager hos SS. Har Red Horn nu som jag tycker är lite klen men man blir velig när man funderar på vilken man ska välja härnäst. För att inte tala om andra shoppar som skildras positivt på sistone.

Någon som för övrigt testat utländska europeiska shoppar? Typ ethnocat, kratomgardens m.m... Om leveransen går bra och hur kratomet står sig.

Men till nästa gång lär de antingen bli några av SS återkomna röda eller kanske testa KE.
Senast redigerad av pinaster 2021-11-14 kl. 18:42.
Citera
2021-11-14, 19:53
Medlem
goin-xxxls avatar
Tyckte cbdbuds natural eller vadfan dom heter haft bäst hittils i denna kvalitets torka..
Nodda får man visst aldrig göra igen på kratom.
Citera
2021-11-14, 23:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Tycker du också det var snuskigt potent? Jag blev extremt hyperaktiv på det med. Men sedan(väldigt fort), uppgick doserna på 40g/dagen alltså en halv Bull som dom hette på 80g. Dem kostade ~3000;- vill jag minnas.

Var då och köpte heroin, alla andra som tog av heroinet blev kraftigt påverkade medans jag och alla andra som gick på krypton blev FRISKA i 20minuter.

Skrämmande i efterhand. Att ha abstinens på tex buprenofin idag är ju himmelriket jämfört med det.
Undrar än idag vad det var som gjorde det så extremt påtänt för att utklassa heroin.

Jag tyckte det var jättestarkt, men som sagt det var min första "riktiga" drog så jag var ju rätt ovan på den tiden. Men jag har läst här i tråden att andra också skrivit att de också tyckte att et var potent, så det stämmer nog.
Citera
2021-11-14, 23:31
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag har gjort eget krypton.
Beställde ett hg o-des, löste upp i aceton och blandade ner i en balja kratom. Blandade väl och lät dunsta.

Otroligt trevlig drog. Tar det hellre än heroin.

Okej, det låter intressant. Men jag nöjer mig med mitt kratom.
Citera
2021-11-14, 23:52
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Ja det vet jag, men är o-desmeyltramadol liknande med vanligt Tramadolpulver? För Tramadol slår ju inte Heroinet annars.

Är rätt säker på att O-Desmeyltramadol är betydligt starkare än vanlig tramadol.
Citera
2021-11-15, 05:22
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Är rätt säker på att O-Desmeyltramadol är betydligt starkare än vanlig tramadol.

Okej ska googla lite, detta var min drogdebut på med därför man fick sådana kraftiga välmående också förmodligen.

Tack för hjälpen din.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in