2021-11-15, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Det finns uppgifter i tråden om att även hon var illa tilltygad och togs från platsen i ambulans.

Står ju att polisen gripit mannen och kvinnan.
Citera
2021-11-15, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08

Självklart är båda gripna, tills man 100% kan redogöra vad som har hänt så är båda att betrakta som misstänkta
Citera
2021-11-15, 01:09
Medlem
Citat:
För att hon inte ska kunna undanröja bevis. Betyder inte att hon är misstänkt för brott. Misstankarna riktas mot mannen.
Citera
2021-11-15, 01:12
Medlem
Citat:
Hon kanske är medskyldig för att hon inte skyddat barnen. Jag hade lagt mig över barnen och tagit emot knivhuggen själv, alla normala föräldrar skulle skydda sina barn så hur kan hon vara oskadd?
Om hon själv blev utsatt för misshandel är det möjligt att hon inte kunde skydda barnen heller.
Citera
2021-11-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Fy fan vad hemskt. Jag undrar vad motivet var? Har det slagit slint i huvudet på honom?

Är du helt jävla dum i huvudet, mentalt efterbliven, kriminell kanske??? Bara för att du har ett "motiv" är det inte ok att skada andra människor. Så JA, det har SLAGIT slint på idiotjäveln som gjort detta, precis som för alla andra idiotjävlar som begår brott.

Fan om sånt här jävla pack bara kunde radera ut sig själva.
Citera
2021-11-15, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Är du helt jävla dum i huvudet, mentalt efterbliven, kriminell kanske??? Bara för att du har ett "motiv" är det inte ok att skada andra människor. Så JA, det har SLAGIT slint på idiotjäveln som gjort detta, precis som för alla andra idiotjävlar som begår brott.

Fan om sånt här jävla pack bara kunde radera ut sig själva.

Att ha ett motiv betyder inte att det rättfärdigar dådet din åsna, det handlar om vad som var anledningen till detta vansinnesdåd från första början.
Det kanske är du som är efterbliven?
Citera
2021-11-15, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Är det klarlagt att kvinnan är oskyldig och att mannens otrohetsaffärer ligger till grund för detta?

Nu är du lite väl extrem, kom ihåg att polisen behöver ha något att göra också. Jag är glad att sånt här händer så länge det inte händer mig

Har han varit otrogen? Är det han och älskarinnan som försökte döda hans barn?
Citera
2021-11-15, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Självklart är båda gripna, tills man 100% kan redogöra vad som har hänt så är båda att betrakta som misstänkta

Efterblivet. Man kan väl inte gripa oskyldiga personer, måste väl komma upp till någon skäligen misstänkt?
Citera
2021-11-15, 01:22
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Håll dig till topic och blanda inte in ursprung i det här. Det är flera svenska män(och kvinnor) som har dödat och skadat sina barn genom åren. Ska jag behöva länka eller?

Hur som helst så betyder det ingenting. Jag hatar alla som skadar eller dödar barn, oavsett ursprung.

Ja länka gärna. Jag misstror dig inte men vore intressant att få fakta.
Gärna då procentuellt sett och inte bara antal.
Citera
2021-11-15, 01:22
Medlem
Citat:
Efterblivet. Man kan väl inte gripa oskyldiga personer, måste väl komma upp till någon skäligen misstänkt?

Två vuxna personer, kapabla att kasta ut barnen har funnits på platsen, dom skyller på varandra, vem ska polisen gripa?

Enklast är att gripa båda och reda ut vem som är skyldig senare
Citera
2021-11-15, 01:23
Medlem
Hebrs avatar
Ber för dom små barnen ikväll att dom ska överleva natten.
Citera
2021-11-15, 01:24
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Fy fan vad hemskt. Jag undrar vad motivet var? Har det slagit slint i huvudet på honom?

Hur vet du att mannen är GM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in