2021-11-15, 00:37
Medlem
Ducadreams avatar
Fy fan vad hemskt. Jag undrar vad motivet var? Har det slagit slint i huvudet på honom?
Citera
2021-11-15, 00:38
Medlem
Oddsen för att barnen ska klara sig är tyvärr mikroskopiska. Först knivhuggna och sen kastade från 15 meters höjd, varav ett av barnen bara är 3 år.

Hoppas negern får rejält med spö av häktesvakterna på häktet, för något rejält straff kommer tyvärr inte på fråga i Sverige.
Citera
2021-11-15, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daskicker
Maltesholmsvägen 119 som några nämnde. Stämmer med barnen också, en flicka på 7 år och en pojke på 3 år är skrivna i samma lägenhet. Så tragiskt, hoppas innerligt att barnen överlever!

Hur får du fram information om vilka barn som bor på en adress? Obs ifrågasätter inte, är imponerad och nyfiken
Citera
2021-11-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Nu har jag varit och kollat i mitt hus.Jag bor på sjunde våningen och har 160X
Det finns inga bostäder på bottenvåningen.
Lägenhetsnumreing börjar på första våningen där numren börjar på 1001
Våning två: 1101
Våning tre 1201
Våning fyra 1301
Våning fem 1401
Våning sex 1501
Våning sju 1601
Våning åtta 1701

Måste ju vara ett misstag i numreringen eller?

Tragiskt det här som har hänt. Alltid tror man att det värsta har redan hänt och sedan händer något ännu värre.
Det är hemskt att vuxna skadar barn men det känns lika jävligt varje gång och jag får en klump i magen.

https://skatteverket.se/privat/folkbokforing/flyttanmalan/lagenhetsnummer.4.18e1b10334ebe8bc8000595.html
Citera
Medlem
NemesisSwedens avatar
Afrikanska föräldrar kan ge sig på sina barn om de tror att de är förhäxade.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/varfor-utpekas-barn-som-haxor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Ok, inte balkongsidan då?.

Skedde tydligen från vardagsrummet. Skitsamma om det va från en balkong eller fönster.
Barnen är kastade ut från 5e våningen och om de överlever kommer det ha men för livet.
Citera
Medlem
Det måste upp en diskussion om hur man ska hjälpa alla stackars barn som lider men inte får hjälp! Samhället sviker dessa barn gång på gång på gång!!

Avrätta det jävla aset
Citera
2021-11-15, 00:42
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
jag gör det! var har ni fått våning 5 ifrån? varken polisen eller media har gått ut med ”femte våningen”

Enligt uppgifter till Aftonbladet missänker polisen att barnen har knivhuggits i lägenheten och sedan kastats ut från balkongen omkring 15 meter upp.

15 meter upp är 4:e ev 5:e våningen.
Balkongflygningar är ju en paradgren för invandrad drägg som åtnjuter det generösa bidrags Sverige
Fattar inte hur naiva politiker det finns som tar in fler och fler av den här typen. Män har ju dessutom förtur in i landet. Kvinnorna vill tydligen ha den här typen av män i Sverige.

Sjuk idiot som vanligt.. förmodligen svartsjuka som grund.
Citera
2021-11-15, 00:42
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Om det är en Afrikan kanske de skulle utvisas eller något.

Håll dig till topic och blanda inte in ursprung i det här. Det är flera svenska män(och kvinnor) som har dödat och skadat sina barn genom åren. Ska jag behöva länka eller?

Hur som helst så betyder det ingenting. Jag hatar alla som skadar eller dödar barn, oavsett ursprung.
Citera
2021-11-15, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Fy fan vad hemskt. Jag undrar vad motivet var? Har det slagit slint i huvudet på honom?
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/varfor-utpekas-barn-som-haxor
Är afrikaner. Kan ju vara allt möjligt då :Länken om häxor är ev aktuell.
Citera
2021-11-15, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quing
Hur får du fram information om vilka barn som bor på en adress? Obs ifrågasätter inte, är imponerad och nyfiken

Han skrev ju att han kände folk som bodde våningar under.
Citera
2021-11-15, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarmedagg
Skedde tydligen från vardagsrummet. Skitsamma om det va från en balkong eller fönster.
Barnen är kastade ut från 5e våningen och om de överlever kommer det ha men för livet.
Dom blev ju skadade i lägenheten innan de kastades ut, så de måste vara väldigt svårt skadade! Så hemskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in