2021-11-15, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quing
Hur får du fram information om vilka barn som bor på en adress? Obs ifrågasätter inte, är imponerad och nyfiken

Via mitt yrke. Finns inte nånstans för allmänheten att beskåda (tur är väl det egentligen när det handlar om
Barn)
Citera
2021-11-15, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Håll dig till topic och blanda inte in ursprung i det här. Det är flera svenska män(och kvinnor) som har dödat och skadat sina barn genom åren. Ska jag behöva länka eller?

Hur som helst så betyder det ingenting. Jag hatar alla som skadar eller dödar barn, oavsett ursprung.

Gärningsmannens ursprung är högst relevant, och det mesta tyder på att det var en neger från Afrika som knivhögg och sen kastade ut sina barn från 5:e våningen i ett blatteområde i det här fallet.

Att det just var balkongkastning, dessutom i ett blatteområde, gjorde det rätt uppenbart vad det handlade om för pack direkt från början - att det mesta nu också tyder på att det är en neger när fler uppgifter kommit fram är därmed föga förvånande.
Citera
2021-11-15, 00:47
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Håll dig till topic och blanda inte in ursprung i det här. Det är flera svenska män(och kvinnor) som har dödat och skadat sina barn genom åren. Ska jag behöva länka eller?

Hur som helst så betyder det ingenting. Jag hatar alla som skadar eller dödar barn, oavsett ursprung.
sluta larva dig.

Givetvis är Afrika avsevärt mycket värre vad gäller våld mot kvinnor och barn än vad Europa är. Självklart har ursprung relevans.

Så länge du och andra vägrar inse detta så kommer människor från de länderna aldrig få hjälp i tid. Ja, det är ditt och andras fel att oftast utländska kvinnor o deras barn blir våldtagna o misshandlade. Så länge ni blundar för sanningen så kommer de männnen alltid kunna fortsätta.
Senast redigerad av Pancev 2021-11-15 kl. 00:53.
Citera
2021-11-15, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Dom blev ju skadade i lägenheten innan de kastades ut, så de måste vara väldigt svårt skadade! Så hemskt!

Blir mycket chockad om dessa barn överlever. Då är det ett mirakel. Och skulle själv vilja ge dessa barn ett värdigt liv.
Citera
2021-11-15, 00:50
Medlem
Tror inte barnen kommer klara sig. Med tanke på fall från 15 meter så kanske det är bäst så hur hemskt det än låter
Citera
2021-11-15, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Har inte sett det stå något specifikt om henne
Hon är gripen eller omhändertagen för att inte kunna undanröja bevis på brottsplatsen är min gissning.
Citera
2021-11-15, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Hon är gripen eller omhändertagen för att inte kunna undanröja bevis på brottsplatsen är min gissning.

Hon kanske är medskyldig för att hon inte skyddat barnen. Jag hade lagt mig över barnen och tagit emot knivhuggen själv, alla normala föräldrar skulle skydda sina barn så hur kan hon vara oskadd?
Citera
2021-11-15, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Är det ”via ditt yrke” så har du själv precis begått ett allvarligt brott genom att söka i den databas du har tillgänglig 😡!!!!
(Men det är du nog väl medveten om själv…..)

SPAR registret har alla medier och större företag.
Citera
2021-11-15, 00:57
Medlem
Citat:
Är det ”via ditt yrke” så har du själv precis begått ett allvarligt brott genom att söka i den databas du har tillgänglig 😡!!!!

Nä, hade lika gärna kunnat ringa Skatteverket imorgon bitti för samma info 😀
Citera
2021-11-15, 00:59
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Jävla tönt...paragrafryttare.

Han la ju inte ut namn o foto på barnen. Att bekräfta att barnen var under 10 år på den adressen är ju inte orsak nog för att du ska skita på dig o böla.
Senast redigerad av Pancev 2021-11-15 kl. 01:01.
Citera
2021-11-15, 00:59
Medlem
Finns det bild på MGM? Förutom den på brottsplats Stockholm.
Citera
2021-11-15, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hon kanske är medskyldig för att hon inte skyddat barnen. Jag hade lagt mig över barnen och tagit emot knivhuggen själv, alla normala föräldrar skulle skydda sina barn så hur kan hon vara oskadd?
Det finns uppgifter i tråden om att även hon var illa tilltygad och togs från platsen i ambulans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in