2021-11-10, 18:45
Avslutad
RIKS kommer dessvärre aldrig att kunna påverka opinionen helt och hållet. Annars hade det märkts i opinionsundersökningarna. Så kanalen har gjort föga avtryck. Vänsterns infiltration av det svenska samhället går nämligen inte att ändra på över en natt.

SVT och TV4 ligger alltid ljusår före eftersom folk normalt sätt väljer bort obekväma nyheter till förmån för Mello, Idol, Let’s Dance och annat trams. Och eftersom de fredsskadade svenskarna också är det minst nationalistiska folket på denna planet, så är SD:s väljare nästan de enda som överhuvudtaget bryr sig om hur det egentligen går för landet. Därför är RIKS endast till för de närmast sörjande.

Dessutom verkar ju folk istället börjat "gilla" läget vad det beträffar höga bensin-och energipriser. Samma sak gäller skjutningarna. Så länge det inte drabbar mig, tänker de. För så länge vi har centerväljarna med sin feta egon och folk som stödröstar på MP, så finns det ingen som helst ljusning i sikte. Tyvärr!
Senast redigerad av Grus-Olle 2021-11-10 kl. 19:16.
Citera
2021-11-11, 14:14
Avslutad
RIKS har med andra ord ett j-la jobb att sköta. https://twitter.com/M_Raggamuffin/status/1458688081599643650
Senast redigerad av Grus-Olle 2021-11-11 kl. 14:16.
Citera
2021-11-11, 22:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
RIKS har med andra ord ett j-la jobb att sköta. https://twitter.com/M_Raggamuffin/status/1458688081599643650

Ja kulturkriget är långsiktigt. Men tänk när vi bara hade avpixlat.
Citera
2021-11-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Är hon Denice judinna? Med tanke på hennes kroknäsa.

Undrar också, gissar på bosnisk/kroatisk/serbisk påbrå, hon är rätt snygg även om näsan inte är perfekt..
Citera
2021-11-13, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Undrar också, gissar på bosnisk/kroatisk/serbisk påbrå, hon är rätt snygg även om näsan inte är perfekt..

Hon är en jävla polackjävel ser du väl?! Precis som den där jävla Isabell ...

Och nu har Polendemokraternas polska polackkanal bjudit in Polens regering för att dricka POLSK SPRIT med dem!!

https://www.youtube.com/watch?v=dSfuY2sBh3I

Ser folk inte att de försöker ta över Sverige precis som de försökte med Vitryssland ??

Glädjande dock att höra att det spökar hemma hos Rebecka .. Snart lär det väl börja spöka i hela Riks studion med om de inte tar och respekterar folket som bor här 👹😈 he hehehe hee
Citera
2021-11-14, 11:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priestrapist666

Och nu har Polendemokraternas polska polackkanal bjudit in Polens regering för att dricka POLSK SPRIT med dem!!

Ser folk inte att de försöker ta över Sverige precis som de försökte med Vitryssland ??

Glädjande dock att höra att det spökar hemma hos Rebecka .. Snart lär det väl börja spöka i hela Riks studion med om de inte tar och respekterar folket som bor här 👹😈 he hehehe hee
Polen försöker ta över Sverige?
Citera
2021-11-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Blir svårt för regeringen att få YT att stänga ned Riks, då det är ett av Sveriges större partier som ligger bakom Riks, skulle väcka uppmärksamhet utomlands, och Sverigebilden har fått sig en törn de senaste åren. Helt klart är både gammelmedia och regeringen oerhört irriterade på Riks.

Minnet är kort. Regeringen stängde ner Sverigedemokraternas partisajt. De drar sig inte för något. Att stänga ner en obskyr YouTube-kanal är knappast något regeringen skulle se som negativt.
Citera
2021-11-14, 13:25
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrimalMusk
Minnet är kort. Regeringen stängde ner Sverigedemokraternas partisajt. De drar sig inte för något. Att stänga ner en obskyr YouTube-kanal är knappast något regeringen skulle se som negativt.

Jag kommer ihåg den händelsen, men jag kommer inte ihåg om SD vid den tiden satt i riksdagen.
Citera
2021-11-14, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Polen försöker ta över Sverige?

Ja. De försöker få svenskar att alliera sig mer med dom och distansiera sig från anglosaxerna eftersom de vill hålla cashkossan Sverige kvar i EU. Både EU och Polen är fientliga mot Sverige som man till och med fick smakprov på i klippet jag länkade "Botten upp som Gustav Vasas skepp" eller vad fan sa han egentligen? Det var ju en total förlämpning rakt upp i ansiktet på Emmie och Rebecka som tyvärr är alldeles för korkade för att förstå det likt sina medarbetare.

Ca. 10 min in i klippet: "Hur sjönk Vasa ? Botten upp.. Skåål! "

Jävla idioter
Citera
2021-11-14, 14:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Historiskt så är det Sverige som har hållit på och härjat i Polen inte tvärt om, även om Polen försökte ta över Estland tror jag. Rebecka är i alla fall inte polska för hennes försök att tala polska var väldigt dåligt.

Citat:
Ja. De försöker få svenskar att alliera sig mer med dom och distansiera sig från anglosaxerna eftersom de vill hålla cashkossan Sverige kvar i EU. Både EU och Polen är fientliga mot Sverige som man till och med fick smakprov på i klippet jag länkade "Botten upp som Gustav Vasas skepp" eller vad fan sa han egentligen? Det var ju en total förlämpning rakt upp i ansiktet på Emmie och Rebecka som tyvärr är alldeles för korkade för att förstå det likt sina medarbetare. Ca. 10 min in i klippet: "Hur sjönk Vasa ? Botten upp.. Skåål! " Jävla idioter

Du blandar ihop det, Polen är med britterna och USA och motarbetas av EU. Så helt naturligt för SD att alliera sig med Polen. Storbritannien har redan militärer där vid gränsen för att hjälpa Polen.

De förstod inte att det var Vasaskeppet han menade.
Citera
2021-11-14, 16:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ja. De försöker få svenskar att alliera sig mer med dom och distansiera sig från anglosaxerna eftersom de vill hålla cashkossan Sverige kvar i EU. Både EU och Polen är fientliga mot Sverige som man till och med fick smakprov på i klippet jag länkade "Botten upp som Gustav Vasas skepp" eller vad fan sa han egentligen? Det var ju en total förlämpning rakt upp i ansiktet på Emmie och Rebecka som tyvärr är alldeles för korkade för att förstå det likt sina medarbetare.

Ca. 10 min in i klippet: "Hur sjönk Vasa ? Botten upp.. Skåål! "

Jävla idioter
Som sagt, det verkar som att du har fått en del saker om bakfoten. Polen är inte för EU.
Citera
2021-11-14, 17:00
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Jarnvall ser ut att ha jobbat som soldat, den där flintskalligheten och kroppsuppbyggnad hintar det.

Han sa idag att han har varit FN-soldat på Cypern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in