Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Sluta upp med ert antivaxx fjanterier! Ni har redan förlorat debatten och ni har redan förlorat empirisk. Det är bara en tidsfråga innan 75 procent av hela befolkningen är vaccinerad i samtliga regioner, och, tids nog minst 80 procent!
Bara för at du råkar vara sprut-rädd så behöver du väl inte försöka skrämma folk och föra dem bakom ljuset: mRNA vaccin stimulerar cellerna att producera spike-proteiner som är helt ofarliga för människan, men som får immunförsvaret att agera.
Haha, förlorat vilken debatt?
Jävla stolpskott. Smittspridningen sker som aldrig förr trots hög vaccintäckning. Du har blivit lurad,vi förstod det skulle komma. Du är korkad, vi har öppna sinnen.
Sedan kan du lägga av med tramset med "antivax"-epitet i syfte att förminska folk. Du svänger dig med sådana uttryck enbart för att du saknar argument och är en liten nolla i verkliga livet.
Jag är för vacciner, men jag tycker det är galet att massvaccinera med ett vaccin som knappt kommit ur vaggan för att försöka stoppa en pandemi. Dömt att misslyckas och ett jävligt högt spel, och det får jag tycka utan att bli kallad för diverse skit från sådana urblåsta idioter som du.
Ha en bra kväll. Pucko.