2020-02-11, 22:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Fr den stora massan givetvis. Och det fungerar.
Ja, det r roligt och bra humor, s vldigt vntat.
Jag orkar inte lgga nn som helst verklighet p fictionell humor, varfr gr du?

Antar SVT r det vrsta p jorden fr dig ocks, fast det bara r TV fr alla utom fascister, nazister, kommunister och liknande extrema element i samhllet.
Det r fr oss vanliga breda massan.
Citera
2021-07-23, 00:01
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerobix
Den stndiga funderingen... r Penny egentligen srskilt snygg?
Kollar p ett avsnitt just nu och frgan slog mig ocks. Penny r snygg men hon r inte extremt snygg. En klart vanligt snygg tjej skulle jag sga. Jag gillar hennes hr och hon har en helt perfekt blond hrfrg; sdr perfekt nyans av blond. 10 pong fr den perfekta blonda hrfrgen och 7,5 pong fr snygghet fr vrigt.
Senast redigerad av Bdonk 2021-07-23 kl. 00:20.
Citera
2021-11-13, 19:08
Medlem
Mogaku-sans avatar
Nu finns hela serien p HBO Max. Tntarna r roliga att skratta t.
De riktiga nrdarna i Silicon Valley skrattar man med.

Det burkade sktattet tillfr inget annat n ljets skimmer.
Citera
2021-11-14, 09:45
Medlem
Mogaku-sans avatar
Syftade sklart p det burkade skrattet som frstr lite av serien.
Citera
2021-12-05, 15:12
Medlem
Ess85s avatar
Precis sett klart serien och ven om kvalitn gick ner sig under dom senaste ssongerna (Hnder dom flesta serier) knner jag nd en enorm tomhet.
S jag brjade kolla p spin-off serien "Young Sheldon".
Lste att serierna gick parallellt med varandra ett par ssonger vilket frklarar den pltsliga uppkomsten av Sheldons bsta vn som liten (Tam) och hans bror som knappt nmnts verhuvudtaget.

Lite synd att Missy inte var med mer i TBBT d dom verkar ha varit ganska nra varandra.
Citera
2021-12-08, 07:52
Medlem
Jag har brjat plja serien p HBO max d jag bara sett stravsnitt tidigare. Mste hylla Jim Parson. Jag sg igr p ett klipp p youtube frn Comic con. Jim r lngsam och har nstan annan rst n nr han spelar Sheldon. Att f in allt i skallen och sedan lyckas spruta ut allt i snabba repliker och replikvxlingar r skickligt.

Upptckte ocks hur bortskmd jag blivit av streaming nr jag frskte se tv avsnitt p femman en kvll och fick nog efter ett d jag kan se 1,5 avsnitt p samma tid som femma kr ett.
Citera
2022-02-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Nu finns hela serien p HBO Max. Tntarna r roliga att skratta t.
De riktiga nrdarna i Silicon Valley skrattar man med.

Det burkade sktattet tillfr inget annat n ljets skimmer.

d skaffar jag HBO idag

r less p disney+
Citera
2022-03-25, 17:21
Medlem
Skulle Kripki alltid spelas som "fiende" fr andra?
Citera
2022-07-24, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag har brjat plja serien p HBO max d jag bara sett stravsnitt tidigare. Mste hylla Jim Parson. Jag sg igr p ett klipp p youtube frn Comic con. Jim r lngsam och har nstan annan rst n nr han spelar Sheldon. Att f in allt i skallen och sedan lyckas spruta ut allt i snabba repliker och replikvxlingar r skickligt.

Upptckte ocks hur bortskmd jag blivit av streaming nr jag frskte se tv avsnitt p femman en kvll och fick nog efter ett d jag kan se 1,5 avsnitt p samma tid som femma kr ett.
Kan nog tnka mig att Jim fuskade lite och lste en del cue cards utanfr kamerornas blickfng ibland.

Sheldons lnga Wikipedia-haranger var vl som bst lite underhllande lrorikt ibland men mestadels trttsamt och ovidkommande fr storyn ivrigt. Tyckte manusfrfattarna lyckades slita ut de spr av humor som fanns i detta karaktrsdrag rtt s tidigt in i serien faktiskt.

Gillade Raj bst som jag minns det. Var lite mer sympatisk n de andra tre, ven om han samtidigt besatt en liknande lg social kompetens utan sitt smsupande.
Citera
2022-07-24, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Skulle Kripki alltid spelas som "fiende" fr andra?
Definitivt och s ven fr oss i publiken. Kanske drfr som han hade det dr irriterande talfelet och mer eller mindre lt som en fyraring varje gng han ppnade munnen.

Konstigt att ingen av huvudkaraktrerna ngonsin drev med honom fr hans uttal. Vore ju annars en given mltavla fr mobbing.
Citera
2022-07-24, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ess85
Precis sett klart serien och ven om kvalitn gick ner sig under dom senaste ssongerna (Hnder dom flesta serier) knner jag nd en enorm tomhet.
S jag brjade kolla p spin-off serien "Young Sheldon".
Lste att serierna gick parallellt med varandra ett par ssonger vilket frklarar den pltsliga uppkomsten av Sheldons bsta vn som liten (Tam) och hans bror som knappt nmnts verhuvudtaget.

Lite synd att Missy inte var med mer i TBBT d dom verkar ha varit ganska nra varandra.

Missy r 175 cm och ser lng ut gentemot Wolowitz
Citera
2022-07-24, 12:06
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1-9-14-1-namnkod
Definitivt och s ven fr oss i publiken. Kanske drfr som han hade det dr irriterande talfelet och mer eller mindre lt som en fyraring varje gng han ppnade munnen.

Konstigt att ingen av huvudkaraktrerna ngonsin drev med honom fr hans uttal. Vore ju annars en given mltavla fr mobbing.

De gjorde i ett avsnitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in