Citat:
Det är okej
Men hade du trott på dom som faktiskt har träffat/blivit utsatta av Lydia här så hade du förstått att allt hon gör kan sluta i katastrof eftersom hon är totalt gränslös och fruktansvärt manipulerade.. Jag känner också människor som varit nära henne och råkat illa ut. Jag tror inte man kan förstå ett motiv när en människa med personlighetsstörningar agerar. Dessutom med en stor dos alkohol i sig.
Möjligt att hon blev lockad att dricka mer pga E s alkoholintag och det gjorde ju inte den tickand bomben mindre tickande. Sen gick det väl upp för henne att hon stod utan försörjare och var bostadslös. Då brasr det totalt!
Men hade du trott på dom som faktiskt har träffat/blivit utsatta av Lydia här så hade du förstått att allt hon gör kan sluta i katastrof eftersom hon är totalt gränslös och fruktansvärt manipulerade.. Jag känner också människor som varit nära henne och råkat illa ut. Jag tror inte man kan förstå ett motiv när en människa med personlighetsstörningar agerar. Dessutom med en stor dos alkohol i sig.
Möjligt att hon blev lockad att dricka mer pga E s alkoholintag och det gjorde ju inte den tickand bomben mindre tickande. Sen gick det väl upp för henne att hon stod utan försörjare och var bostadslös. Då brasr det totalt!
Jo men det är ju en del av problemet. Det finns alltid 2 sidor av ett mynt. Jag har läst om båda sidor, att hon kunde/är en fruktansvärd människa, men också att hon kunde/är en underbar person.
Och då vill man ju gärna försöka ta reda på mer om "Vad" som fick bägaren att rinna över.
Som jag påtalat innan, om en person har makten över en annan som E hade över L sista tiden genom att "han kunde säga" exempelvis "tvätta min bil eller stick". Eftersom hon inte hade någonstans att bo, så blir det automatiskt att "hon tvättade bilen". Om sådant fortsatte, ja då kan det vara En sak som fick bägaren att rinna över.
Det är just därför man gärna vill veta mer om vad som hände mellan de 2 de sista månaderna, speciellt efter att hon lämnade lägenheten i Farsta. För som sagt, efter det var hon låst om du förstår vad jag menar.