Citat:
Ursprungligen postat av
BMC64
Du tycks upprörd, har jag trampat på ditt ego, eller har du personilig koppling till mordet ?
Jag SKITER i vilket Lydia sitter där hon ska, sen kan du å andra gråtare i tråden tycka att det var orättvist. Men jag tror att en majoritet tycker att mördare ska vara inlåsta oavsett tidigare händelser.
För det förhåller sej nämligen så att har man väl mördat en gång så har man passerat en gräns.
Det finns det data på. Sen svamlade du om att alla masskjutningar i USA berodde på antidepressiva läkemedel, jag frågade dej då om en källhänvisning. Svaret blev att det fiinns att läsa i utländska tidningar. tycker du att det är seriöst. nej du är en mytoman med en agenda
Off topic: jag läser och skriver Engelska flytande,om du vill hänvisa till länkar om dina påståenden
Jag är inte det minsta upprörd över något, och har absolut ingen personlig koppling till detta mord eftersom jag inte känner personerna i fråga.
Men jag är i grunden för ett rättvist samhälle, vilket i ett brottsfall/rättegång m.m så skall man ta fram all fakta och inte bara liten del av det. För då är risken att det kan bli väldigt fel.
Jag får beklaga att du då tydligen inte kan läsa svenska. Ja eftersom jag vid ett flertal tillfällen har sagt att det är självklart att hon ska sitta inne och ta sitt straff m.m.
Men så bra att du kan läsa och skriva Engelska flytande. Ingen större merit idag, men grattis ändå.
Källkritiken angående informationen på masskjutningarna i USA finns i amerikanska medier, och på andra platser. Om intresse finns att ta reda på det, kan du ju googla på det. Inte för att jag tror du är intresserad, för det kanske svider att få reda på något.
Om jag är en mytoman? Ja kanske, en mytoman efter sanningen i så fall.