2021-11-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edgeslammer
En tjej som länge varit intresserad av mig och som jag har mycket historia med har visat sig vara en riktig size queen. Det är synd, eftersom vetskapen om det gjort att jag tappat intresset för en romantisk relation och börjat skapa mentalt avstånd till henne. Har inget problem med att folk har preferenser, men just när de är så uttalade blir det svårt att lita på personen och slappna av i sängen.

Låg ni? Vad sade hon till dig som fick dig att förstå att hon gillar stora.

Edit: du skrev väl i ett inlägg i tråden att du är välutrustad så vad är problemet...

PS har inget eget sexliv så jag är intresserad av andras. Skojar bara.... eller inte.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-11-03 kl. 21:23.
Citera
2021-11-03, 21:19
Medlem
Är det inte lite tonårsaktigt och skolgymnastikomklädningsrumsfasoner att mäta och jämföra snoppar?
Citera
2021-11-03, 21:24
Medlem
Citat:
En tjej som länge varit intresserad av mig och som jag har mycket historia med har visat sig vara en riktig size queen. Det är synd, eftersom vetskapen om det gjort att jag tappat intresset för en romantisk relation och börjat skapa mentalt avstånd till henne. Har inget problem med att folk har preferenser, men just när de är så uttalade blir det svårt att lita på personen och slappna av i sängen.

Låter tråkigt, men ändå fullt rimligt att du känner så.
Gissar att man undrar om det bara är storleken i sig hon är ute efter, eller om även du som den sitter fast på "får ingå" så att säga...
Kan tänka mig att det vore som om en man skulle visa intresse för mig enbart pga mina brösts storlek, det skulle sannolikt kännas rätt så ickevärdigt för min del.
Citera
2021-11-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Låg ni eller? Vad sade hon till dig som fick dig att förstå att hon gillar stora.

Vi har inte legat, men hon är medveten om att min kuk inte lever upp till de ideal hon inte sällan utmålar (mer eller mindre medvetet), och så har jag sett henne dela med sig av sexfantasier (och "kravprofil") på ett forum. Oavsett hur väl vi kommer överens som personer ser jag inte riktigt hur det ska fungera sexuellt. Det är väldigt ambivalent, allt. Känner att jag skulle behöva kompensera med massa annat och vet inte om jag orkar den situationen i nuläget. Bättre att hitta någon mer kompatibel isf, som jag kan känna mig tillräcklig med.
Senast redigerad av Edgeslammer 2021-11-03 kl. 21:43.
Citera
2021-11-03, 21:50
Medlem
Citat:
Vi har inte legat, men hon är medveten om att min kuk inte lever upp till de ideal hon inte sällan utmålar (mer eller mindre medvetet), och så har jag sett henne dela med sig av sexfantasier (och "kravprofil") på ett forum. Oavsett hur väl vi kommer överens som personer ser jag inte riktigt hur det ska fungera sexuellt. Det är väldigt ambivalent, allt. Känner att jag skulle behöva kompensera med massa annat och vet inte om jag orkar den situationen i nuläget. Bättre att hitta någon mer kompatibel isf, som jag kan känna mig tillräcklig med.

Jag förstår. Föredrar själv 18-20 cm men såg förbi det med senaste personen då det var en del annat som var bra. Alltså icke sexuella saker. Och jag började älska hans utrustning med för att den var hans. Har inte yttrat något till denne om vad jag föredrar och tidigare erfarenheter, kände att det var onödigt att göra honom ev osäker. Men nämnde dock att jag inte fått orgasm med en man (har dock varit nära några gånger men fick avbryta då det kändes för jobbigt) så att han inte känner sig otillräcklig. Its not you its me lol, det är liksom mitt normalläge.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-11-03 kl. 22:10.
Citera
2021-11-04, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag förstår. Föredrar själv 18-20 cm men såg förbi det med senaste personen då det var en del annat som var bra. Alltså icke sexuella saker. Och jag började älska hans utrustning med för att den var hans. Har inte yttrat något till denne om vad jag föredrar och tidigare erfarenheter, kände att det var onödigt att göra honom ev osäker. Men nämnde dock att jag inte fått orgasm med en man (har dock varit nära några gånger men fick avbryta då det kändes för jobbigt) så att han inte känner sig otillräcklig. Its not you its me lol, det är liksom mitt normalläge.
Varför avbryta när man närmar sig orgasm? Vad är jobbigt med det?
Citera
2021-11-04, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Varför avbryta när man närmar sig orgasm? Vad är jobbigt med det?

Vet inte hur det är för andra kvinnor men för mig var det en jobbig känsla till slut. Svårt att förklara. Man vill liksom inte fortsätta (eller ok i ena fallet fick man faktiskt en kissnödig känsla så avbröt för att gå på toa hah), samma sak blir det oftast med Satisfyern (jobbigt med för starka vibrationer), dock inte om jag rör mig själv som jag brukar, då blir det en annan sorts orgasm, mildare som känns ok. Som sagt det går inte att förklara om man inte upplevt det själv.

Jag visste att den frågan skulle komma förresten, och vill egentligen inte skriva om det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-11-04 kl. 08:08.
Citera
2021-11-05, 12:35
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Avdelning NNN-tankar:

Om man nu enligt den där calc-sidan tillhör den mest välutrustade procenten/promillen av befolkningen, vilka byxor är bäst för att låta fb-brudar och bögar spana in en? Typ chinos eller liknande som man kan bära på jobbet, krogen eller en dejt och möjliggör blickar, utan att vara för vulgärt/in-your-face som typ grå sweatpants commando.
Citera
2021-11-05, 20:39
Medlem
Pacwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Avdelning NNN-tankar:

Om man nu enligt den där calc-sidan tillhör den mest välutrustade procenten/promillen av befolkningen, vilka byxor är bäst för att låta fb-brudar och bögar spana in en? Typ chinos eller liknande som man kan bära på jobbet, krogen eller en dejt och möjliggör blickar, utan att vara för vulgärt/in-your-face som typ grå sweatpants commando.

Push-up kallingar och tunna svarta "slim-fit" jeans😉
Citera
2021-11-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag vet inte. Det kan ha varit så att hennes erfarenhet var att de med stor är oseriös, eller så ville hon att jag skulle va ensam på 🎃

Jendy, om kuken sitter fast i en man med hemsk personlighet spelar det ingen roll om kuken är 2 meter lång eller 2 millimeter.
Det är inte bra att vara ensam dessa tider. Ingen är perfekt och kukar är till för att göra barn med i första hand. Följ ditt hjärta och stäng ute vad andra säger och tänker. Kram🦔
Citera
2021-11-06, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Jendy, om kuken sitter fast i en man med hemsk personlighet spelar det ingen roll om kuken är 2 meter lång eller 2 millimeter.
Det är inte bra att vara ensam dessa tider. Ingen är perfekt och kukar är till för att göra barn med i första hand. Följ ditt hjärta och stäng ute vad andra säger och tänker. Kram🦔

Ja, så sant, du har rätt 💛
Senast redigerad av Jendy 2021-11-06 kl. 00:29.
Citera
2021-11-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Ja, så sant, du har rätt 💛
Ja 🥰
Och sist men inte minst, verkar mannen batshit crazy, spring!! Oavsett bra kuk 🤭
Finns många galningar out there, mest på Tinder. Ughh...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in