2021-10-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja, det känns inte rimligt att alla de med stor skulle va oseriös.

Jag kom på det sen att det var kanske något hon hittade på 😕

Har inte provat så många som klassas som stora, men jag ser ingen rimlig i koppling mellan stor och oseriös.
Det hänger nog mera på mannen i övrigt enligt min erfarenhet.
Så den som sa det till dig, kanske pratade utifrån sitt eget perspektiv och tyckande? Jag vet inte, men tror att seriös vs oseriös knappast har med mannens utrustning att göra, snarare med hans personliga egenskaper och människosyn.
Följ din magkänsla vad gäller om en man är seriös eller inte, då tror jag att du hittar rätt, vare sig det är med en stor eller mindre stor
Citera
2021-10-27, 23:07
Medlem
Selfefficacys avatar
Kände inget speciellt inför att mitt ex var väldigt stor (22cm). Det gjorde förhållandet varken bättre eller sämre. Stor storlek är verkligen överskattat och över lag inget som kvinnor trånar efter. Normalstor ska den vara och killen ska veta hur han ska hantera den. Då blir man lycklig.
Mitt ex var rätt stolt över storleken vilket blev lite fånigt ibland...
Citera
2021-10-27, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har inte provat så många som klassas som stora, men jag ser ingen rimlig i koppling mellan stor och oseriös.
Så den som sa det till dig, kanske pratade utifrån sitt eget perspektiv och tyckande? Jag vet inte, men tror att seriös vs oseriös knappast har med mannens utrustning att göra, snarare med hans personliga egenskaper och människosyn.
Följ din magkänsla vad gäller om en man är seriös eller inte, då tror jag att du hittar rätt, vare sig det är med en stor eller mindre stor

Det var väl en snubbe med en snopp på 8 cm som skrev det till henne i tråden och det verkar ha blivit någon hang up. Tror inte heller att det finns någon korrelation. Tydligen vill hon dejta honom om det inte blir något med den jag dejtat. Enligt ett tidigare inlägg. Imorgon blir det nog ännu en ändring.

Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Hoppas du får till det med Jendy så hon slipper skriva mer i tråden.
+1
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-27 kl. 23:53.
Citera
2021-10-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det var väl en snubbe med en minipenis på 8 cm som skrev det till henne i tråden och det verkar ha blivit någon hang up. Tror inte heller att det finns någon korrelation.

Aha, jag fick för mig att det var en kvinna som sagt det till henne.
Men oavsett så har jag svårt att tro att det finns någon koppling...
I så fall skulle alla med halvstor/medel vara halvseriösa då
Citera
2021-10-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det var väl en snubbe med en minipenis på 8 cm som skrev det till henne i tråden och det verkar ha blivit någon hang up. Tror inte heller att det finns någon korrelation.

Ja inte lett åt Jenn när det kommer till korta å förstör hennes långdejt.
Citera
2021-10-27, 23:29
Medlem
Citat:
Aha, jag fick för mig att det var en kvinna som sagt det till henne.
Men oavsett så har jag svårt att tro att det finns någon koppling...
I så fall skulle alla med halvstor/medel vara halvseriösa då

Seriöst oseriöst skrivet, men du är väl helseriös på den längden är halv.
Citera
2021-10-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Seriöst oseriöst skrivet, men du är väl helseriös på den längden är halv.

Personligen föredrar jag en man som inte i första hand presenterar sig som sitt könsorgan, och för mig är inte storleken det viktiga så länge den är i vad som kallas bruksskick
Men det är utifrån min erfarenhet bara.
Citera
2021-10-27, 23:43
Medlem
Citat:

Personligen föredrar jag en man som inte i första hand presenterar sig som sitt könsorgan, och för mig är inte storleken det viktiga så länge den är i vad som kallas bruksskick
Men det är utifrån min erfarenhet bara.

Haha brukskick den va ny på det här området.

Nyskick, bruksskick, skrotad.
Citera
2021-10-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandyWalker
Kan ha varit sant för henne

Men det e gött att du tänkte om o kom till insikt

Ja förmodligen hon som ansåg att de med stor var oseriös av någon anledning.

Men jag tänkte om iallafall. Kanske inte försent 😺
Senast redigerad av Jendy 2021-10-28 kl. 00:41.
Citera
2021-10-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Haha brukskick den va ny på det här området.

Nyskick, bruksskick, skrotad.

Jaså?
Men det beskriver den ganska bra tycker jag. Den fungerar som det är tänkt, och den har ingen särskild storlek, mera en som är lagom för många (inte minsta och inte största) och som sitter på en man som vet vad han ska göra med den.
Citera
2021-10-27, 23:54
Medlem
Dja lång tråd!!!
Kom att tänka på en historia.
En Snubbe satt på en Bar/Resturang och spanade in en snygg (ja 10 p) och sa till Kyparen/ Bartendern ge henne en flådig drink.....e
när Damen fått drinken svarade hon med en lapp där det stod....
Du måste ha en BMW , några millar på Banken och minst 30 cm där nere...
Han svarar.
Jag haen Ferari å några 100 millar på banken men inte faan kapar ja min snopp med 5 cm för din skull.......!!!!
Citera
2021-10-27, 23:54
Medlem
Citat:

Jag vet inte. Det kan ha varit så att hennes erfarenhet var att de med stor är oseriös, eller så ville hon att jag skulle va ensam på 🎃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in