2021-11-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Aha så det är en hemlis, bara mellan dig och några tusen flashbackare. hihi Ändå coolt på nåt sätt, hade sett det nämnas i någon äldre tråd men trodde inte att sånt fungerade. Nu kanske någon blivit inspirerad att testa.

Dock, var du inte rädd för att skada snoppen när du började? Och metoden gjorde inte ont antar jag?

Blev nyfiken nu, är du lika noga med att vara i form, dvs lägger du ner någon möda på att gymma/bygga muskler? Med tanke på att du lagt ner mycket möda på att få snoppen längre.
Kroppen är betydligt viktigare än snoppen. Så ja, det blir regelbunden träning.
Citera
2021-11-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Fy fan att du vågar det, man har ju sett sådana gone wrong video!
Om det går fel måste man vara oerhört korkad. Det är ju miljoner män som pumpar i världen.
Citera
2021-11-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Kroppen är betydligt viktigare än snoppen. Så ja, det blir regelbunden träning.

Jag följde med en person till gymmet idag för första gången. Fy fan vad tråkigt det var där att sitta och titta på en stund, hur orkar ni ens hålla på där. hehe Kände mig fö out of my element med så mkt testosteron runt om.

Du glömde svara, var du inte rädd för att du skulle skada din penis iom metoden? Tänk om du hade blivit impotent eller fått smärtor vid sex pga det du gjorde?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-11-02 kl. 20:39.
Citera
2021-11-02, 23:02
Medlem
Citat:
Jag följde med en person till gymmet idag för första gången. Fy fan vad tråkigt det var där att sitta och titta på en stund, hur orkar ni ens hålla på där. hehe Kände mig fö out of my element med så mkt testosteron runt om.

Du glömde svara, var du inte rädd för att du skulle skada din penis iom metoden? Tänk om du hade blivit impotent eller fått smärtor vid sex pga det du gjorde?
Jag är ingen rädd person men självklart tar man det lugnt. Inte svårare än att stretcha ljumsken.
Citera
2021-11-03, 07:09
Medlem
Citat:
Finns flera olika sätt. Men jag har bara använt händerna.
Inget jag berättat, men jäkligt kul att få frågan "har den blivit större?" I början när det gick snabbt.

Intressant. Har läst om jelqing för några år sedan men hade inte motivationen att försöka då det verkar ta mycket tid samtidigt som det kändes osäkert och fanns så mycket olika info. Hur gjorde du?
Citera
2021-11-03, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
Intressant. Har läst om jelqing för några år sedan men hade inte motivationen att försöka då det verkar ta mycket tid samtidigt som det kändes osäkert och fanns så mycket olika info. Hur gjorde du?
Jag lärde mig på thundersplace.com. läs där.
Citera
2021-11-03, 11:09
Medlem
Citat:
Jag lärde mig på thundersplace.com. läs där.

Citera
2021-11-03, 17:07
Medlem
Citat:
Jag är ingen rädd person men självklart tar man det lugnt. Inte svårare än att stretcha ljumsken.

I see. Antar att jag också strechat i mitt liv, när jag var liten och dansade, man var tvungen att strecha varje dag för att kunna gå ner i spagat.

Eh förresten, blev din utrustning större även i slakt tillstånd? Både slakt och erigerat? Tänker du fortsätta med metoden tills du fått ditt drömmått?
Citera
2021-11-03, 17:15
Medlem
Citat:
I see. Antar att jag också strechat i mitt liv, när jag var liten och dansade, man var tvungen att strecha varje dag för att kunna gå ner i spagat.

Eh förresten, blev din utrustning större även i slakt tillstånd? Både slakt och erigerat? Tänker du fortsätta med metoden tills du fått ditt drömmått?
Ja, den är längre även slak, typ 13-14 cm. Jag bryr mig inte så mycket om storleken egentligen men det är klart att det är roligare med större. Jag gillar det helt enkelt och det tar ingen tid. Jag gör övningarna framför tvn eller i sängen.
Citera
2021-11-03, 17:32
Medlem
Citat:
Ja, den är längre även slak, typ 13-14 cm. Jag bryr mig inte så mycket om storleken egentligen men det är klart att det är roligare med större. Jag gillar det helt enkelt och det tar ingen tid. Jag gör övningarna framför tvn eller i sängen.

Och vad hade du slakt innan? Om det är ok att fråga för en jämförelse. Men håller du på fortfarande eller? Växer den fortfarande?
Citera
2021-11-03, 18:21
Medlem
Citat:
Och vad hade du slakt innan? Om det är ok att fråga för en jämförelse. Men håller du på fortfarande eller? Växer den fortfarande?
Det vet jag faktiskt inte, jag har inte koll på det måttet.
Det går trögt nu och har gjort det länge. I början går det fort och det gör det för de flesta. Typ som med gym, man ökar snabbt första året sen går det långsamt.
Citera
2021-11-03, 21:06
Medlem
En tjej som länge varit intresserad av mig och som jag har mycket historia med har visat sig vara en riktig size queen. Det är synd, eftersom vetskapen om det gjort att jag tappat intresset för en romantisk relation och börjat skapa mentalt avstånd till henne. Har inget problem med att folk har preferenser, men just när de är så uttalade blir det svårt att lita på personen och slappna av i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in