Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Jag tycker Lettland gör rätt. Det är ingen mänsklig rättighet att springa runt och idka biologisk krigsföring på sin arbetsplats. Vill man inte vaccinera sig har man inget på en arbetsplats där man interagerar med andra människor att göra. Det är ungefär som om man skulle tvingas bli rövknullad av HIV-mannen varje dag på jobbet. Vem skulle tycka att det är acceptabelt?
Gränsen för en människas frihet går där samma människa äventyrar andra människors säkerhet och trygghet. Vi tillåter inte berusade personer bakom ratten heller. De kan allvarligt skada och tom döda andra människor pga sitt riskbeteende. Varför ska vi då tillåta SARS-smittade personer på arbetsplatserna? Det är liksom inte okej någonstans.
Jag hoppas att även Sverige sätter ned foten i denna fråga, så vi kan slippa sådant här trams med att inte vaccinera sig längre. Eller okej - skit i vaccinet, men då får du nog förbereda dig på en försörjning som kottplockare i skogen eller något annat lämpligt.
Vi har redan argumenterat om jämförelsen med bilkörning och arbete.
Här handlar det om att grovt inskränka på en människas rätt till egna beslut.
När den inskränkningen ger sig på en människas förmåga av livnära sig och sin familj är det en oerhört skrämmande utveckling.
Vill också utveckla vidare att de är de vaccinerade fittskallarna som går och sprider smitta. Vart man än kollar beter sig folk som om allt är över för de fått sina doser. Detta leder till smitta, något du är oförmögen att förstå.
Det är enbart sossekommunister och NWO-idioter som förespråkar såna här sjuka upptåg. Du kanske är för vaccinet (som suger) men vi får se hur det låter när det ger sig på något som du vill ha frihet över.
Vore du homosexuell och skulle bli förbjuden att adoptera t. ex, skulle du gråta ihjäl dig.
Men varför ska du få adoptera? Du kan ju inte få barn på naturlig väg, så det är ditt problem.
Jag vill inte ta vaccinet och ska inte behöva ta vaccinet. Dom får gärna införa vaccinkrav för resor, teater, köpcentrum, arenor etc. Jag bryr mig inte.
Det man inte gör är att ta ifrån folk deras val och deras förmåga att sätta mat på bordet och tak över huvudet för dom inte vill ta det mest misslyckade "vaccinet" i världshistorien.