Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Citera mig vart jag har sagt att vaccin INTE hjälper att få ner antalet döda?
Annars pratade vi om att vaccin inte spelar någon större roll för de under 50 år, som du misslyckades kolossalt med att motbevisa. Nu försöker du komma med lögner för att rädda ditt eget patetiska arsel.
Vänsterliberaler är fan bland de mest störda kräk som finns eftersom de har ingen som helst hämning eller heder i kroppen...
Jag försöker febrilt leta efter statistik som visar antal döda per åldersgrupp i länder med låg vaccinering men det verkar vara svårt i nuläget.
Just nu hittar jag bara data för albanien och Bosnien Herzegovina som båda har väldigt lågt antal vaccinerade i landet.
I Albanien, som haft liknande utveckling nu i höst som Rumänien och Bulgarien så ligger antalet döda som är under 50 år på 8% av totalt antal döda i landet. I Bosnien Herzegovina så ligger samma siffra på 4.7%. (Jämför detta med Sverige där siffran är strax över 1%).
Jag är övertygad om att låter man viruset härja fritt i ett land utan vaccinering av alla under 50år så kommer dödsfallen på de under 50år vara relativt stor.
Nu är lunchen slut! Tillbaks till bandet på Volvo!