2021-11-05, 08:15
Hur har bilderna läckt? Eller är det hon som medvetet läckt ut bilderna av ”misstag” bara för bli mer känd som annars är ganska vanligt hos kändisar?
2021-11-05, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon är mer populär än dig din nolla. Sedan har hon lite över 100 millar på banken och det har hon inte tjänat fått för att hon är en hora. Hon kan nämligen sjunga kanske Sveriges för tillfället bästa sångerska.
Ja, Zara Larsson sjunger underbart.
2021-11-05, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Hur har bilderna läckt? Eller är det hon som medvetet läckt ut bilderna av ”misstag” bara för bli mer känd som annars är ganska vanligt hos kändisar?
Hon har väl lika omfattande it-kompetens och konsekvenstänk som de flesta andra unga kvinnor.
2021-11-05, 08:27
Medlem
4Motions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon många kommer se hennes håriga dajmkryss framför sig när hon är med i Hellenius hörna på söndag?

Ser inte ett enda hår i hennes härliga kryss!
Jag lär tänka på något helt annat...
2021-11-05, 08:45
Medlem
CalzoneItalias avatar
Dom som inte tycker att hon är bra och inte är snygg har ju verkligen taskig smak . Hon är en tiopoängare och ursvensk blondin och sjunger för jävla bra. Jag ska på hennes konsert nu den 19:e i Göteborg. Ser jag verkligen fram emot
jag ska digga till hennes musik och snegla på hennes stjärt och tänka att där under har hon mycket fina grejer

https://www.youtube.com/watch?v=0qG-MdEiwls
2021-11-05, 08:51
Medlem
4Motions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Dom som inte tycker att hon är bra och inte är snygg har ju verkligen taskig smak . Hon är en tiopoängare och ursvensk blondin och sjunger för jävla bra. Jag ska på hennes konsert nu den 19:e i Göteborg. Ser jag verkligen fram emot
jag ska digga till hennes musik och snegla på hennes stjärt och tänka att där under har hon mycket fina grejer

https://www.youtube.com/watch?v=0qG-MdEiwls

Spot on
2021-11-05, 08:59
Medlem
95% av ungdomarna i hennes generation (och yngre) lever ju med telefonen fastklistrad i handen, har hela sitt liv där, kontokort, privata, känsliga bilder som de tror är "säkra" på telefonen osv osv.. ja jisses. Jag gråter inte ett dugg. Denna generationen går inte till historien som den mest smarta. Nu ligger hennes rövpullande och äckliga kondylomsmittade streckfitta ute för evigt till allmän beskådan. Underbart.
2021-11-05, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapspartiet
Hennes samarbetspartners behöver ta aktivt avstånd från hennes agerande.

Nej. De behöver istället hjälpa henne att hantera den här situationen på bästa sätt, både för henne och för dem.
2021-11-05, 12:17
Medlem
1754s avatar
Expressen har idag en artikel om hur rik och framgångsrik hon är. Hur Zara är förvånad. Läste bara rubriken, men antar att läckan av nakenbilderna inte nämns alls.
2021-11-05, 12:20
Bannlyst
Hon påminner om en sliten turkisk hora jag såg i Egypten när jag var på semester. Hennes pappa ska ha ett kok stryk.
2021-11-05, 13:28
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4Motion
Ser inte ett enda hår i hennes härliga kryss!
Jag lär tänka på något helt annat...

Inget hår? Då har du nog tittat på fel bilder.

https://thefappeningblog.com/wp-cont...gblog.com_.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Expressen har idag en artikel om hur rik och framgångsrik hon är. Hur Zara är förvånad. Läste bara rubriken, men antar att läckan av nakenbilderna inte nämns alls.

En skenmanöver från media inför söndagens program?
2021-11-05, 13:41
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Fast stod det något om hur bakgångsrik hon var?

Skadereglering. De fattar att deras broiler är redigt skadeskjuten och nere för räkning. Här har de lagt ner massor av skattebetalarpengar att föra fram (ännu) än blondin som suktar efter afrikaner och så mosas den bilden utav att incels nu kommer sitta och flukta över hennes akterlanterna. Inte bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in