2021-11-04, 15:41
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Du har fel. Jag hade photoshop på gymnasiet vet hur det funkar.

Ok om bilderna nu är fejk hur kommer det sig då att Zara enligt egen utsago till media haft den jobbigaste tiden av sitt liv den senaste veckan?
inte var det för att någon vän dött iallafall.

Men men jag har köpt biljetter till hennes konsert nu det ska bli kul att se henne live för hon är jäkligt bra och sjunger bra.
2021-11-04, 15:47
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ok om bilderna nu är fejk hur kommer det sig då att Zara enligt egen utsago till media haft den jobbigaste tiden av sitt liv den senaste veckan?
inte var det för att någon vän dött iallafall.

Men men jag har köpt biljetter till hennes konsert nu det ska bli kul att se henne live för hon är jäkligt bra och sjunger bra.
Kanske för att någon skapat och spridit fejkade bilder på henne?
2021-11-04, 15:50
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Kanske för att någon skapat och spridit fejkade bilder på henne?

Ja då kan hon väl gå ut med det då att det cirkulerar fejkbilder på nätet på henne, men nä det kan hon ju inte göra för det är ju hon som tagit bilderna på sig själv. Hon har ju dessutom redan sagt att hon fått sitt google konto hackat där hon hade sina privata bilder i ett moln.
2021-11-04, 16:30
Medlem
Detta trodde jag faktiskt inte om Zara. Trodde hon var en fin tjej. Men inte. Visar dock det jag vetat i många år, svenska tjejer är inget att ha. Jag är så glad för att jag har valt en tjej från ett annat land.

Förresten. Ligger hon med mörkhyade dessutom?
2021-11-04, 16:33
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ja och det måste ju lukta, fy fan. Tänk hur mycket rövbakterier som finns på de fingrarna efteråt. Hörde en gång om två personer som hade rövsex efter att de ätit tacos och på ollonet satt sedan ett brunt majskorn när kuken drogs ut.

Finns ingenting som talar för att de är fake och även om de skulle vara det, så hade Zara inte gått ut i media, för det skulle ändå finnas personer som trott att de var äkta.

Hon hade bajsat innan så ändtarmen var tom och rengjord. Inga konstigheter
2021-11-04, 16:54
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon hade bajsat innan så ändtarmen var tom och rengjord. Inga konstigheter

Bakterier finns där oavsett om hon nyss bajsat eller inte. Så disgusting hon är!
2021-11-04, 17:00
Bannlyst
Alltså, hon var en hora när hon låter en neger ta bilder på sitt sjärthål och sen skyller på hackare. Hon var en äcklig hora. Förhoppningsvis inte längre. Degenererad och förstörd är hon. Men hon kan säkert förändra sig, då kanske jag kan ta bort tången när jag rör.
2021-11-04, 17:03
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Bakterier finns där oavsett om hon nyss bajsat eller inte. Så disgusting hon är!

Inga farliga bakterier det är naturlig tarmflora
2021-11-04, 17:05
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erytmenus-o
Alltså, hon var en hora när hon låter en neger ta bilder på sitt sjärthål och sen skyller på hackare. Hon var en äcklig hora. Förhoppningsvis inte längre. Degenererad och förstörd är hon. Men hon kan säkert förändra sig, då kanske jag kan ta bort tången när jag rör.

Hon är mer populär än dig din nolla. Sedan har hon lite över 100 millar på banken och det har hon inte tjänat fått för att hon är en hora. Hon kan nämligen sjunga kanske Sveriges för tillfället bästa sångerska.
2021-11-04, 19:30
Medlem
SoberZealots avatar
https://metromode.se/noje/zara-larss...nstant-orolig/

Och nu börjar hon citera bibeln med. Är det en tillnyktring vi får se? Hon mår dåligt nu när människor vet om det, men det är ju inte då hon skulle må dåligt. Hon skulle mått dåligt när hon behandlade sig själv dåligt.

Jag tycker Zara skall vända om och möta Gud. Att hon helt plötsligt börjar vurma för de kristna männen och inser att feminism är inget bra. Att hon slutar som en konservativ hemmakvinna till William 25 år; volvoarbetare, samt föder 8 barn. Och slutar rota i röven.

Det hade hon mått bra utav.
2021-11-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
https://metromode.se/noje/zara-larss...nstant-orolig/

Och nu börjar hon citera bibeln med. Är det en tillnyktring vi får se? Hon mår dåligt nu när människor vet om det, men det är ju inte då hon skulle må dåligt. Hon skulle mått dåligt när hon behandlade sig själv dåligt.

Jag tycker Zara skall vända om och möta Gud. Att hon helt plötsligt börjar vurma för de kristna männen och inser att feminism är inget bra. Att hon slutar som en konservativ hemmakvinna till William 25 år; volvoarbetare, samt föder 8 barn. Och slutar rota i röven.

Det hade hon mått bra utav.

Undrar vem det är som dött. Hennes favorit BBC ? Det du målar upp ser jag inte so speciellt troligt men det kan hända
2021-11-04, 19:57
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Du har fel. Jag hade photoshop på gymnasiet vet hur det funkar.

Hade det varit fejk hade du kunna läsa om detta i gammelmedia. Då hade Zara talat ut tror mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in