Citat:
Ursprungligen postat av
DrMurdoch
Tagga ned.
Du har snöat in på Säpo, Barbro, Stay Behind, Polisspåret fram och tillbaka under lång tid.
Du får tro på det om du vill.
Det finns ETT STORT PROBLEM MED DINA TEORIER. DET HADE LÄCKT!
Jag anser att R.A.F. är mer troligt och inte utretts tillräckligt.
Smith&Wesson och rätt ammunition
Tog på sig dådet
Hade nätverk
Hade motiv
Hade utfört terrordåd i Sverige
Operation Leo
Räcker långt.
ELLER HUR?
Inte det tramset igen. Det har läckt mycket länge och det är bara det att de som skulle utreda det har struntat i det.
Det du håller på med är rena luftslott och det dyker alltid sedan mer än 10 år tillbaka upp sådana som dig när det bränner till upp sådana som dig som med gäll röst pekar åt andra hållet.
Vi skall titta åt andra hållet för poliser eller Säpo som inte berättat att de var på uppdrag i nära anslutning till mordet är oskyldiga.
ÅTERIGEN DET ÄR EN DJÄVLA BARNRAMSA DU DEBIKT UPPREPAR MED OSANINGAR HALVSANNINGAR OCH RENA FANTASIER.
RAF har aldrig tagit på sig något men det spets genast en massa desinformation åt olika håll.
Kroater, sydafrikaner, Irakier, PLO och RAF Och PKK bland annat.
Inget av de spåren har någonsin visat sig gå att få till mordplatsen eller på annat sätt göra trovärdigt.
Det är barnsligt av dig att tro att du kan sudda det som verkligen kommer fram. Du gör dig bara löjlig när du försöker sabba vettiga diskussioner och framsteg.
Jag ställer samma fråga som jag ställt så många gånger förut.
Vad är det som får dig att gå i spinn när den här typen av konkreta uppgifter dyker upp?
Vad är du rädd för. Är du orolig att någon av oss läst Näss anteckningar?