Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Hur vet du att alla medlemmar i Flashback inte håller med mig? Det är väldigt många medlemmar i Flashback. Samt hur vet du att alla moderatorer inte håller med mig? Har alla moderatorer skrivit i den här tråden? Har vi fått ta del av resultatet i omröstningen? (de faktiskta siffrorna för och emot)
Samt varför är du så besatt av den här tråden, vad försöker du att åstadkomma? Försöker du att bli en moderator?
Det spelar ingen roll om du tror att det finns användare som håller med dig. Ingen har uttryckt att de håller med dig, så varför tror du att admins skulle läsa en tråd där alla argumenterar emot dig och säga att "den här regeln är nog fel trots allt"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Jag rapporterade ditt inlägg för 1.06 och inget hände. Intressant, så det är ok att kalla andra användare för "Samhallare" (trots att Samhall är en arbetsplats). Då vet jag det, fast om det är ok att kalla andra för "Samhallare, då borde det också vara ok att kalla andra för "desinformatörer" som svettas i "vissa källare".
Det innebär inte att de faktiskt jobbar där.
1.06 är en godtycklig och hycklande regel. Vilket har blivit bevisat nu.
Är det intressant? Ja, du är säkert jätteförvånad men vi som inte är efterblivna visste redan om att inget skulle hända. Du är den enda här som är förvirrad av hur reglerna funkar.
Som sagt: välkända uttryck är ok, det är därför inget hände. Det är inte hyckleri, det är en väldigt enkel logik att förstå. Förklara gärna exakt vad som är svårt att förstå med det.