Citat:
Ursprungligen postat av
PetraWanna
Hon skriver "Jag tror inte ni kan förstå" när det gäller hur mycket hon älskar Simon. Alltså va? Alla som älskar någon fattar vad hon känner. Varför ska hon alltid höja upp sig över alla andra? Är det narcissism?
En annan gång skrev hon att ingen kunde förstå hur mycket hon älskade sin stora tjej. Jag är 100% säker på att alla föräldrar (som älskar sina barn) fattar.
Hon skriver att Simon inte kunde bli kär men att han föll för henne, det är en sanning med modifikation. Det Simon hade skrivit var att han trodde inte att han kunde bli kär IGEN.
Hon höll på likadant med Gabbe, höjde upp sig själv till skyarna "Gabbe har aldrig slutat röka för någon tjej innan men han gjorde det för MIG" Och en massa annat om hur han hade förändrats för hennes skull.
Den här tjejen har verkligen den lägsta självkänslan jag någonsin stött på men med det största egot.
Nej det är väl klart att INGEN vet hur det är att älska någon förutom Linn.. det var därför hon gick vidare 4 månader efter att hon bedyrat sin kärlek för Gabbe sååå mkt älskar hon dom att efter 4 månader då är vi fullkomligt och helt dödligt kära att man döööör för honom. Alla vuxna med lite vett i skallen ser vad det här är. Alla andra som hejar på och skriver fint är 1. Hennes vänner 2. Folk som inte vill bli blockade och vill kunna snoka 3. Folk som uppskattar skvaller 4. Någon som är lika stor tönt som henne och tror på hennes drömlika fejkade liv.