2021-11-03, 15:07
Medlem
Omg nu när hon varit på kub. En frisk bebis är allt som räknas. Ändå är hon helt beroende av att veta vad folk tror det är för kön och vilken teori dom använder sig av. Låt det bara vara en frisk bebis och sluta hoppas på att det är en tjej till 10000%.
Citera
2021-11-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Omg nu när hon varit på kub. En frisk bebis är allt som räknas. Ändå är hon helt beroende av att veta vad folk tror det är för kön och vilken teori dom använder sig av. Låt det bara vara en frisk bebis och sluta hoppas på att det är en tjej till 10000%.

Eller hur! Hon vet att hon vill att det ska vara en tjej, vi vet att hon vill att det ska vara en tjej sp hon kan lugnt sluta med det där "Jag tror verkligen det är en pojke"-snacket.
Citera
2021-11-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Det stämmer nog att hon känner som hon skriver. Hon är nog förmodligen galet kär just nu. Inte så konstigt när de träffades först i somras. Dom är ju mitt i nykär fasen!

Man ska aldrig ta stora beslut i förhållanden när man fortfarande är i "honeymoon" fasen. flytta ihop eller skaffa barn. Om 6 månader kommer känslorna bli mer verkliga. Får se hur saker blir mellan dom då...
Forskare beskriver den första tiden ungefär som att vara hög på droger.
Citera
2021-11-03, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18
Nu babblar hon på igen om att hon är så himla kär och blablabla. Vem är det hon vill övertyga? Sig själv? Ryser av obehag när jag ser de otroligt töntiga parbilderna hon lagt upp.
Det mesta obehagliga är Simon som går med på precis allt .. haha
Citera
2021-11-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Hon skriver "Jag tror inte ni kan förstå" när det gäller hur mycket hon älskar Simon. Alltså va? Alla som älskar någon fattar vad hon känner. Varför ska hon alltid höja upp sig över alla andra? Är det narcissism?

En annan gång skrev hon att ingen kunde förstå hur mycket hon älskade sin stora tjej. Jag är 100% säker på att alla föräldrar (som älskar sina barn) fattar.

Hon skriver att Simon inte kunde bli kär men att han föll för henne, det är en sanning med modifikation. Det Simon hade skrivit var att han trodde inte att han kunde bli kär IGEN.

Hon höll på likadant med Gabbe, höjde upp sig själv till skyarna "Gabbe har aldrig slutat röka för någon tjej innan men han gjorde det för MIG" Och en massa annat om hur han hade förändrats för hennes skull.

Den här tjejen har verkligen den lägsta självkänslan jag någonsin stött på men med det största egot.
Nej det är väl klart att INGEN vet hur det är att älska någon förutom Linn.. det var därför hon gick vidare 4 månader efter att hon bedyrat sin kärlek för Gabbe sååå mkt älskar hon dom att efter 4 månader då är vi fullkomligt och helt dödligt kära att man döööör för honom. Alla vuxna med lite vett i skallen ser vad det här är. Alla andra som hejar på och skriver fint är 1. Hennes vänner 2. Folk som inte vill bli blockade och vill kunna snoka 3. Folk som uppskattar skvaller 4. Någon som är lika stor tönt som henne och tror på hennes drömlika fejkade liv.
Citera
2021-11-03, 16:26
Medlem
Hon la upp inlägg i en nubgrupp med film. Det är en tjej.
Citera
2021-11-03, 20:06
Medlem
Någon som sett storyn när hon är och handlar och filmar färdigpackade burgare, där hon skrivit vem köper och äter (dessa burgare) med massa frågetecken. Antar att hon menar HUR KAN NÅGON ÄTA DETTA???. Jo, lilla Linn alla "jobbar" inte som influensers utan jobbar hårt för sina pengar för vilka de kanske inte har råd att äta räkor, utemat etc ett par gånger i veckan.
Citera
2021-11-03, 20:06
Medlem
Kom och tänka på en annan sak. Är det ingen här som känner Linn som någonsin ifrågasatt henne och hennes nya pojkvänner, varför hon går in i nya relationer så snabbt osv?
Samt om det är någon som känner henne som fått höra hennes version av varför det tagit slut med henne ex? Varför tog det egentligen slut med Gabbe t ex?
Citera
2021-11-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Kom och tänka på en annan sak. Är det ingen här som känner Linn som någonsin ifrågasatt henne och hennes nya pojkvänner, varför hon går in i nya relationer så snabbt osv?
Samt om det är någon som känner henne som fått höra hennes version av varför det tagit slut med henne ex? Varför tog det egentligen slut med Gabbe t ex?

Undrar precis som du!

+

Att jag så GÄRNA hade velat veta statusen på relationen LINN/GABBE idag
Citera
2021-11-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Undrar precis som du!

+

Att jag så GÄRNA hade velat veta statusen på relationen LINN/GABBE idag
Hon har hintat om att han varit otrogen.
Citera
2021-11-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hon har hintat om att han varit otrogen.

Gabbe var aldrig otrogen. Bara hittepå. Precis som Linn så träffade han andra INNAN henne.
Citera
2021-11-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palettblad96
Gabbe var aldrig otrogen. Bara hittepå. Precis som Linn så träffade han andra INNAN henne.
Tur han tog sig loss han verkar vara en fin killen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in