2021-11-02, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palettblad96
Gabbe är en bra kille som gör mycket för dem han håller om. Hans och Linns relation var inte bra. Mycket bråk, olika åsikter och värderingar. Det krockade ofta. Mycket bråk för dem inte var överens, Gabbe försökte säga ifrån och stå upp för sig själv. Linn personlighetsförändrade Gabbe helt att hans kompisar knappt kände igen honom. Linn bestämde mycket som med Marcus. Stort kontrollbehov. Hon höll alltid koll på Gabbe. Det som hände mellan Marcus och Gabbe, när Gabbe var elak och till o med knuffat Marcus, fortsatt följa med vid hämtning/lämning trots Marcus sa ifrån var Linn som ville. Gabbe vet mycket väl att hans beteende mot Marcus inte var okej i huvudtaget. Idag har Gabbe en ny flickvän som det verkar gå bra med. Han försöker spendera så mycket tid som det går med Juvelia.

Vad bråkade dom om mer specifikt, om du vet? Vad var det som inte kom överens om?
Citera
2021-11-02, 10:31
Medlem
Lite kul: skulle kolla hur långt det kunde vara till föris (om man verkligen behöver ta bilen... &#128580 och upptäckte då att Linn valt att dölja sin adress hos MrKoll och på andra tjänster, men när man Googlar så syns adressen i sökningen, men inte när man klickar in på MrKolls sida.. 🤣 Hon har inte heller uppdaterat din adress hos bolagsverket 😴
Citera
2021-11-02, 20:03
Medlem
Nu babblar hon på igen om att hon är så himla kär och blablabla. Vem är det hon vill övertyga? Sig själv? Ryser av obehag när jag ser de otroligt töntiga parbilderna hon lagt upp.
Citera
2021-11-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18
Nu babblar hon på igen om att hon är så himla kär och blablabla. Vem är det hon vill övertyga? Sig själv? Ryser av obehag när jag ser de otroligt töntiga parbilderna hon lagt upp.

”Killen som enligt sig själv inte kunde bli kär föll för mig”

*kräks i min mun*
Citera
2021-11-02, 20:29
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18

När man måste sitta och prata/skriva hur mycket nan älskar sin partner och hur kär man är brukar det oftast inte vara så. Som du skriver, vem vill man övertyga och vad är syftet med alla dessa konstlade bilder.

Linn är den perfekta kandidaten för denna låt
https://youtu.be/xHotXbGZiFY
Citera
2021-11-02, 21:30
Medlem
Hon skriver "Jag tror inte ni kan förstå" när det gäller hur mycket hon älskar Simon. Alltså va? Alla som älskar någon fattar vad hon känner. Varför ska hon alltid höja upp sig över alla andra? Är det narcissism?

En annan gång skrev hon att ingen kunde förstå hur mycket hon älskade sin stora tjej. Jag är 100% säker på att alla föräldrar (som älskar sina barn) fattar.

Hon skriver att Simon inte kunde bli kär men att han föll för henne, det är en sanning med modifikation. Det Simon hade skrivit var att han trodde inte att han kunde bli kär IGEN.

Hon höll på likadant med Gabbe, höjde upp sig själv till skyarna "Gabbe har aldrig slutat röka för någon tjej innan men han gjorde det för MIG" Och en massa annat om hur han hade förändrats för hennes skull.

Den här tjejen har verkligen den lägsta självkänslan jag någonsin stött på men med det största egot.
Citera
2021-11-02, 23:30
Medlem
Först, hon gnäller på att bensinen är dyr, no shit, är det också nåt NYTT hon kommit på?
Sen, när SIMON får KÖRKORT, då får HAN tanka? Så, första med det, kan han inte tanka för att han inte har körkort? Andra, om det är så jobbigt att Simon, låter det som, inte betalar bensin, då får han väl betala också om han nu åker med henne? Varför lägga ut det? För att ge HAN skuldkänslor?

Andra, jääätte gulligt att hon sjunger för Juvelia, som vilken förälder som helst. Men snääälla, får ont i öronen?? Låter som hon skriker när hon tar ton.. Eller kanske bara är jag som är avundsjuk, vad vet jag..
Citera
2021-11-03, 07:12
Medlem
Jag tycker det komiska i dessa texter är det att hon känner ett så stort behov att föra fram alla graviditeter som att det är killen som såååå velat det. Samma nu: simon vill såååååå att magen ska växa etc. Simon längtar sååååå. Samma med Gabbe ”Gabbe är den som tjatar om barn och längtar såååå”. Sen när hon blev gravid hade han inte velat prata med henne på någon dag och behövt tid att smälta det 🤣. Fast hon sa ju självklart först att han var skitglad. Men detta stämde ju inte. Hon har säkert lurat på alla 3 graviditeterna, som Markus.
Citera
2021-11-03, 08:43
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palettblad96
Först, hon gnäller på att bensinen är dyr, no shit, är det också nåt NYTT hon kommit på?
Sen, när SIMON får KÖRKORT, då får HAN tanka? Så, första med det, kan han inte tanka för att han inte har körkort? Andra, om det är så jobbigt att Simon, låter det som, inte betalar bensin, då får han väl betala också om han nu åker med henne? Varför lägga ut det? För att ge HAN skuldkänslor?

Andra, jääätte gulligt att hon sjunger för Juvelia, som vilken förälder som helst. Men snääälla, får ont i öronen?? Låter som hon skriker när hon tar ton.. Eller kanske bara är jag som är avundsjuk, vad vet jag..

Nja tyckte hon hade helt ok sångröst.

Reagerade mer på att hon skrev ”du är 10/10 alltid nästan” när han gjort fruktfat till henne. Han är inte perfekt, Men tydligen är hon det (enligt honom vad hon själv säger)
Citera
2021-11-03, 09:35
Medlem
Alltså .. just läst Linns Inlägg om hennes kärlek till Simon …undra vem hon försöker övertyga ?😅

Alltså jag får känslan av att hon med varje kille gör precis såhär .. överdriver och aktivt metervis om kärleken som är så speciell etc etc etc .. ALLT för att det ska bli SVÅRARE för killen att lämna henne !!!!!!…….. hon kör omvänd psykologi !

Dessutom , undrar jag hur det står till med hennes följare 😅.. alltså seriöst !!!… i hennes kommenterar , aldrig sett på maken till FJÄSKANDE 😅😅😅😅
Citera
2021-11-03, 10:12
Medlem
Jag reagerade på att hon tyckte att Juvelia var så gullig vid lämningen på förskolan..anledningen till att hon var gullig var tydligen att hon blev så ledsen och ville till Linn. What the f#&#.

När min dotter blev ledsen vid lämning så skar det i hjärtat och jag fick så dåligt samvete, men Linn verkar känna en sjuk tillfredsställelse av det.. det är sjukt, riktigt sjukt.

Jag tänker på mamman i "Känd från Tv" Martina Haag spelade henne tror jag. Det är iallafall en scen där hon gömmer sig på lekparken och hon står och ler medan dottern skriker efter henne och till slut börjar gråta.

Jag blir mer och mer övertygad om att hon är en communal narcissist (Jag känner igen dragen från min svärmor)

Hittat på nätet om "The Communal Narcissist: "Värdesätter värme, behaglighet och släktskap. De ser sig själva och vill bli sedda av andra som den MEST pålitliga och stödjande personen och försöker uppnå detta genom vänlighet och snällhet.
De är utåtriktade som den storslagna narcissisten. Men medan den storslagna narcissisten vill ses som den smartaste och mäktigaste, vill en kommunal narcissist ses som den MEST givande och hjälpsamma. Deras osjälviskhet är inte mindre självisk än en storslagen narcissists. De delar båda liknande motiv för storslagenhet, aktning, berättigande och makt, även om de var och en använder olika beteenden för att uppnå dem. När deras hyckleri upptäcks är det ett större fall".
Citera
2021-11-03, 11:28
Medlem
Det stämmer nog att hon känner som hon skriver. Hon är nog förmodligen galet kär just nu. Inte så konstigt när de träffades först i somras. Dom är ju mitt i nykär fasen!

Man ska aldrig ta stora beslut i förhållanden när man fortfarande är i "honeymoon" fasen. flytta ihop eller skaffa barn. Om 6 månader kommer känslorna bli mer verkliga. Får se hur saker blir mellan dom då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in