Citat:
Ursprungligen postat av
Darkmush
Nu har jag aldrig brukat, köpt eller ens sett narkotika någonsin så därför har jag kanske svårt att sätta mig in i en knarkares perspektiv, men jag är väldigt förvånad över reaktionerna i denna tråd.
Ett gäng snubbar (?) väljer att riskera sin framtid totalt och håller alltså denna tjänst rullandes i flera år. En tjänst som tydligen uppskattats och använts av många. Men när de sen väljer att tacka av och lägga ner så gnälls det över en "exit-scam"?
Det heter bara "exit". Alla bolag drivs av ägare som ser att de kan göra vinst genom att erbjuda en tjänst för kund, men att driva bolag kostar mer i tid, energi och i detta fall extrem risk än många här verkar förstå. Självklart har de rätt att efter dessa år casha ut det sista och säga adjö - och ja, just p.g.a. risken i just detta fall utan förvarning.
Hade jag själv varit kund hade jag tackat för tiden istället och hoppats att nya hungriga entrepenörer vågar ta samma risk och föra fanan vidare.
Ifall man stänger affären med texten ”underhåll” och sedan behåller köpare och vissa säljares pengar, medans andra får ta ut pengar..
Vad kallar du det? -En tjänst?
Dessutom var marknaden rakt igenom korrupt, ett escrow system som inte funderade.
Det har tjänat ENORMA mängder pengar på sin sida, det är inte en kompis tjänst de gjort för människor, att sedan påstå att det ska uppdateras när man egentligen ska stänga och sen behåller pengar som man säger sig ska ”donera” (det trodde ju ändå ingen på) då är det en exit-scam.
Dessa ”hjältar” tycker du man ska tacka?
Hur är du funtad?
Var fan ska man tacka för? Tack för att ni tjänat äckligt mycket pengar på att korrumpera sidan totalt så att varje gång en säljare inte skickade ut en vara så blev köparen kallad för idiot och scammer, allt för att marknaden var helt korrupt..
Skärp till dig Bagdad-Bob, det man gjort är bara äckligt och vidrigt!
Men fortsätt med dina pom-poms du, du var säkert en av dom som var värsta rövslickaren på deras forum och fick gratis knark.
Skön stil.
Jag blev inte av med en krona, men jag tycker genuint synd om de som blivit drabbade, säljare som köpare..