Citat:
Ursprungligen postat av
Ladida
Det lär ju inte vara småpengar?
Det är en klar scam, de har varit en scam mer eller mindre hela tiden på den här sidan, det har varit säljare som uteslutande fått rätt vid dispyt, man har raderat kritik mot säljare osv, osv.
Så vad säger att man INTE ska sno dom här pengarna också??
Förstår inte varför du lapar röven på dem och skriver upp de som ligger bakom FS3 så fruktansvärt mycket?
Kan säga såhär..säljare i överlag vann inte dispyter för att man var en säljare.
Som jag skrev tidigare så har vissa säljare haft MYCKET mer förmåner än gemene säljare.
1.Vissa säljare har kunnat få 1/5 omdömen raderade av admins. Det har hänt mig två ggr då säljaren svär sig fri till admin för att ha " skickat fel kvalite" . Utan det har då påståtts att jag varit "en som är köpt av någon fientlig vendor" som har gett falska omdömen.
2. Samma säljare fick en annan säljare avstängd. Man har då påstått att denne säljare som var nr.1 på fs kola marknad för att egentligen vara en säljare som blev portat/avstängd.
3. Finns flera gamla säljare som inte har slickat röv till admins för att få förmåner på fs..exempelvis GoB.
Tänker inte nämna namn på denna säljare som jag vet kunde påverka admin.
Kan säga att det var ett osynligt fullskaligt pris krig mellan dessa.