2021-11-03, 15:43
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oedipus
Jävlar vad mycket gnäll av folk som blivit av med struntsummor. Och om du varit aktiv vendor på FS kan du väl fan inte klaga även om du förlorat 100k? Det är väl ett par dagars omsättning, max.

Om ni tror det är en exit scam får ni väl tracka era BTC genom blockchainen och kolla om dom kommer till TOR eller inte. Personligen känns det osannolikt att dom skulle ljuga om det, dom lär ju ha tjänat tiotals miljoner kronor under dom åren som dom drivit FS3, så varför bullshitta om att ha donerat småpengar på slutet?
Det lär ju inte vara småpengar?
Det är en klar scam, de har varit en scam mer eller mindre hela tiden på den här sidan, det har varit säljare som uteslutande fått rätt vid dispyt, man har raderat kritik mot säljare osv, osv.

Så vad säger att man INTE ska sno dom här pengarna också??

Förstår inte varför du lapar röven på dem och skriver upp de som ligger bakom FS3 så fruktansvärt mycket?
Citera
2021-11-03, 15:48
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
En del säljare är dryga, det är inte något som borde påverka dispytutgången, undrar hur fan du kan ha lyckats bli blåst så många gånger? Du borde gjort lite research innan, Gick visst att se vilka som ahde bra och var pålitliga via det rätt värdelösa forumet, man fick läsa lite mellan raderna och se hur läget var innan man beställde, och kolla dispyt procenten såklart.
Köper du knark från en langare i orten ska du fan va glad om du blev kallad för psykedelisk fitta om du ska börja jiddra, det är inte amazon liksom.
Du verkar försvara det här skitstället ganska mycket?
Förstår inte riktigt varför du är så jävla sugen på att hålla dessa kräk bakom ryggen…

Men en hypotetiskt fråga till ”experten”, hur ska jag kunna göra research när ALLA har 5/5 och ingen kritik får framföras för då raderas den?

Som sagt, du är duktig på att ”skydda” dessa kräk du.
Citera
2021-11-03, 15:57
Medlem
Alla ni rutinerade FS kunder och stammisar aka ladd-torskar har redan kontakt med sina favoritkranar utanför FS, på proton/wickr/deras clearnetsida och drabbas inte särskilt mycket.

FS 4.0 är ju redan uppe och flertalet säljare från FS3 har redan lagt upp sina annonser där. Går att regga konto nu men inte göra insättning / köpa nått, förväntas fungera imorgon den 4:e enligt sidan.

Ni som inte hittar onion-länken till FS 4.0 kan slänga iväg ett PM till mig så får ni den.
Citera
2021-11-03, 16:05
Medlem
Självklart var det en exit-scam, tro inget annat.

Var inne på sidan för en vecka sedan, såg inget som indikerade på en nedstängning.
Blev själv av med nästan 1000 kr.
Har haft BTC där ett himla tag, så det mesta jag förlorade var värdehöjningen av BTC.
Var väl kanske ett par hundralappar från början.

Men gissar att många hade betydligt högre summor på sina konton.
Inte minst många säljare.

Så bara för att de skriver att vackert avskedbrev så betyder det inte att det inte var en exit-scam.
De kunde lika gärna skrivit att de tar våra pengar och drar till Hawaii.
Hade spelat mindre roll.

Den som tror att drogbranschen är sjyst och fair behöver nog tänka om.

Surt ändå att den stängdes.
Förstår att många missbrukare kommer få stora AT-problem den närmaste tiden.

Hoppas givetvis att det snart öppnar något liknande.
Den typ av sidan fyller onekligen ett behov.

Angående FS4 så låter jag nog de mest desperata junkisar beställa först innan jag ens tänker tanken att köpa något därifrån.
Kommer dröja många, många månader och många, många goda recensioner innan dess.
Senast redigerad av Mrstardust 2021-11-03 kl. 16:08.
Citera
2021-11-03, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Självklart var det en exit-scam, tro inget annat.

Var inne på sidan för en vecka sedan, såg inget som indikerade på en nedstängning.
Blev själv av med nästan 1000 kr.
Har haft BTC där ett himla tag, så det mesta jag förlorade var värdehöjningen av BTC.
Var väl kanske ett par hundralappar från början.

Men gissar att många hade betydligt högre summor på sina konton.
Inte minst många säljare.

Så bara för att de skriver att vackert avskedbrev så betyder det inte att det inte var en exit-scam.
De kunde lika gärna skrivit att de tar våra pengar och drar till Hawaii.
Hade spelat mindre roll.

Den som tror att drogbranschen är sjyst och fair behöver nog tänka om.

Surt ändå att den stängdes.
Förstår att många missbrukare kommer få stora AT-problem den närmaste tiden.

Hoppas givetvis att det snart öppnar något liknande.
Den typ av sidan fyller onekligen ett behov.

FS 4.0 är ju redan uppe och 90% av alla säljare från FS 3.0 fortsätter sälja sina varor via deras egen hemsida/Torrez/protonmail/wickr så tror inte så många drabbas av AT : p
Citera
2021-11-03, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
FS 4.0 är ju redan uppe och 90% av alla säljare från FS 3.0 fortsätter sälja sina varor via deras egen hemsida/Torrez/protonmail/wickr så tror inte så många drabbas av AT : p

Läste att den ska vara fullt uppe imorgon.
Loggade in igår och märkte att många funktioner inte var i bruk.

I denna tråd är det även många som är skeptiska till äktheten i den sidan och hur legitima vissa säljare är.

Men som sagt.
Jag kommer utvärdera de närmaste månaderna och kommer inte vara den första som lägger några beställningar.
Citera
2021-11-03, 16:16
Medlem
Sluta gnäll och ha backupper. Jag loosa 8 bitcoin när kuk-kapiton valde att hänga sig.
Citera
2021-11-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Står på Luffarns hemsida att Flugsvamp 4.0 är redan i arbete och är i beta stadie, kommer lanseras 4e november alltså i morgon. Hur troligt kan man lita på denna informationen?

Känns lite väl snabbt?

Skulle inte lita på den alla. Man får helt enkelt offra de andra människor som är dumma nog att köpa från den, sedan se om sidan är legit eller inte. Det är så det fungerar tyvärr.
Citera
2021-11-03, 16:49
Medlem
Folketstempels avatar
Ett exempel, jag kan länka till nya fs4 med en adress som är en proxy till den riktiga.
Allt ser äkta ut förutom att insättningskontot är direkt till min plånbok.
Ert konto fylls inte på, bitcoins går direkt till mig.
Det räcker med ett enda tecken i adressen som jag byter ut till min egen spegelklon och som ni inte ens märker är felaktig.
Fråga därför aldrig på Flashback efter en onionadress eller googla efter den.
Luffarens sajt är seriös. håll er till den och kolla uppdateringarna om läget.

Den varningen fanns på fs3:s sajt, nu är den ännu mer aktuell.

PS: @Ladida är en gammal erfaren person i gamet och har varit moderator på FB och sett och hört allt skit som hänt tidigare, samt är även insatt i FS3 och har samma erfarenheter som mig.
Lyssna på rätt folk, ni kommer att få massa PM ni som skriver i denna tråden från scammers eftersom ni är desperata och lätta offer.
Senast redigerad av Folketstempel 2021-11-03 kl. 17:37.
Citera
2021-11-03, 17:06
Medlem
limvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Ett exempel, jag kan länka till nya fs4 med en adress som är en proxy till den riktiga.
Allt ser äkta ut förutom att insättningskontot är direkt till min plånbok.
Ert konto fylls inte på, bitcoins går direkt till mig.
Det räcker med ett enda tecken i adressen som jag byter ut till min egen spegelklon och som ni inte ens märker är felaktig.
Fråga därför aldrig på Flashback efter en onionadress eller googla efter den.
Luffarens sajt är seriös. håll er till den och kolla uppdateringarna om läget.

Den varningen fanns på fs3:s sajt, nu är den ännu mer aktuell.

Instämmer.

FS4.0 ÄR EN SCAMSIDA.

Sidan är full med säkerhetsbrister med.

En riktig amatör som slängt upp en sida för att roffa åt sig folks pengar.

PENGAR SOM SKICKAS DIT ÄR PENGAR SOM GÅR FÖRLORADE.

Ni har blivit varnade!
Citera
2021-11-03, 17:17
Medlem
CoopColas avatar
Någon som minns hur lång tid det tog mellan för nya FS att dyka upp? Alltså hur lång tid tog det mellan FS1 gick ned och FS2 var online?
Citera
2021-11-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
alla säljare hade inte tillgång till att ta ut för dem var under dispyt temporär "avstängning" Mina vänner förlorade över 20.000 kr som är puts väck.
Hade de haft liknande problem tidigare eller hände det precis innan nedsläckningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in