2021-10-27, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Du ska defintivt ta mindre jonk. Är lättare att ODa med lyrica i kroppen eftersom det boostar andra droger ordentligt.

Tack för svaret. Har du egen erfarenhet eller det är allmän kunskap du har?
Citera
2021-10-27, 09:56
Medlem
Softers avatar
Egen erfarenhet (och allmän kunskap), ODade nästan på mindre tung opiat än H när lyrica var inblandat, förstod inte att lyrica boostar ordentligt. Samma med benzo, gabapentin, etc, boostar ruset på opiater. Testa dig försiktigt fram.
Citera
2021-10-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Egen erfarenhet (och allmän kunskap), ODade nästan på mindre tung opiat än H när lyrica var inblandat, förstod inte att lyrica boostar ordentligt. Samma med benzo, gabapentin, etc, boostar ruset på opiater. Testa dig försiktigt fram.

Tack så mycket!
Citera
2021-10-27, 14:28
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasse-tapir
Tack så mycket!
Är glad om jag kan hjälpa någon att inte göra misstag 🙂 må väl och ta det lugnt!
Citera
2021-10-29, 04:50
Medlem
Jalla Jalla nu.

Köpte en karta tram i fredags, tog 200mg depot då. Kört resterande karta fram till idag och avslutade på 250mg (svettades som en jävla gris.
idag har jag jag druckiit ca 45 cl sprit och 6st ksalol. Nä rkan jag soova, eller ska jag skriva avskedsbrev?
Måste på kl 16 imorgon med farsan. hur ska det gå? Han är visserlige n alkholist själv så fuck it. Men hur kommer jag må?
Citera
2021-10-29, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av k4ktus
Jalla Jalla nu.

Köpte en karta tram i fredags, tog 200mg depot då. Kört resterande karta fram till idag och avslutade på 250mg (svettades som en jävla gris.
idag har jag jag druckiit ca 45 cl sprit och 6st ksalol. Nä rkan jag soova, eller ska jag skriva avskedsbrev?
Måste på kl 16 imorgon med farsan. hur ska det gå? Han är visserlige n alkholist själv så fuck it. Men hur kommer jag må?
2 g på en vecka, du kommer må fine.
Citera
2021-10-30, 01:56
Medlem
Kört lite tjack ikväll fram tills 01 ish, är det soft att ta några ksalol alprazolam 1mg nu medans jag fortfarande är lite tjackad? känns som att det hade varit skönt, tjacket var inte jättebra. Har ni bra erfarenheter med kombinationen? mvh
Citera
2021-10-30, 05:36
Medlem
Kört ganska dåligt tjack en lina i timmen mellan 15-02 samt tagit två st ksalol 1mg som jag tror kan vara under doserade. Har ett gäng oxy 10mg depot liggandes, hade det varit farligt att ta en sådan med tanke på att jag vart vaken hela natten och tjackat + tagit någon blå?
Citera
2021-10-30, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Kört ganska dåligt tjack en lina i timmen mellan 15-02 samt tagit två st ksalol 1mg som jag tror kan vara under doserade. Har ett gäng oxy 10mg depot liggandes, hade det varit farligt att ta en sådan med tanke på att jag vart vaken hela natten och tjackat + tagit någon blå?
Nej men ta det lite försiktigt, 10-15 mg i snoken eller så om du inte har tolerans.
Citera
2021-11-02, 22:05
Medlem
Hej igen, har tagit 3 linor kokain ikväll inte bästa kvaliten (ingen alkohol kombinerad)
Frågan lyder då om jag kan ta någon (1-3st) ksalol för att somna lite lättare sen eller om det skulle kunna vara farligt.
Citera
2021-11-03, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Hej igen, har tagit 3 linor kokain ikväll inte bästa kvaliten (ingen alkohol kombinerad)
Frågan lyder då om jag kan ta någon (1-3st) ksalol för att somna lite lättare sen eller om det skulle kunna vara farligt.
Edit: Läste fel.

Edit2: Ja det kan du.
Citera
2021-11-07, 10:53
Medlem
Tjena folket, nu är fallet så att jag tagit lite E under natten, inte sovit något och nu på morgonen vid kl10 har jag tagit någon alprazolam.
Till frågan då, tror ni det hade vart en skön effekt att slänga in några lyrica?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in