2021-10-31, 20:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Aspergerklubben verkar ha samlats här..?

Unge är komiker..
Han har även ADHD. Men han saknar tydligen förhud.
Citera
2021-10-31, 20:28
Medlem
f30malmos avatar
Blir förvånad över att så många inte förstår när saker är på allvar och när de inte är det. Jag måste nog själv bli mer försiktig när jag uttrycker mig i verkliga livet känner jag.
Citera
2021-10-31, 20:39
Medlem
Sveriges roligaste människa men krönikor är inte hans grej. Det märks tydligt att han kommer på ca 5 minuter innan deadline att han ska skriva en krönika.

Serien drugdealer på SVT är brilliant, se den. Tycker ni ändå inte att han är kul så är det bara att beklaga att ni fötts humorbefriade.
Citera
2021-10-31, 20:53
Medlem
Kolla klippet på youtube när unge och aron flam går till aftonbladets redaktion och slänger in en grisnjure på disken. Unge är ett geni
Citera
2021-10-31, 21:16
Medlem
bridgeblandnings avatar
Krönikan blev ju ännu bättre av alla autister på Flashback som inte fattar att det är satir
Citera
2021-10-31, 21:21
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Blir förvånad över att så många inte förstår när saker är på allvar och när de inte är det. Jag måste nog själv bli mer försiktig när jag uttrycker mig i verkliga livet känner jag.

Hahaha, tänkte samma. Fattar inte alls upprördheten hos TS eller öht. För mig var det där bara en gnällkrönika som är menad att vara lite rolig… vardagshumor som folk ska le och nicka lite igenkännande åt, ungefär. Tror till och med att krönikören är/var komiker…. 🤔
Citera
2021-10-31, 21:39
Medlem
Glödskals avatar
Kul att folk kan bli trollade av Aftonbladet.
Citera
2021-10-31, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Så denna krönika skall alltså vara ett exempel på hans humor? En mycket speciell sort i så fall.
Ungefär som mobbaren som knuffar klassens hackkyckling i en vattenpöl eller slänger hans mössa upp i ett träd. Alla hans gängkompisar och rövslickare brukar finna detta hejdlöst medan komiken alltid undgår omgivningen.

Han beskriver ingen av sina egna(antagligen många) brister, han blott gnäller över hur värdelösa alla andra är.
Ingen självinsikt, ingen skarp analys.

Tycker din liknelse är en total miss, han skriver bla "Jag skriker att alla på flygplatser är så jävla osköna och att jag egentligen ville ta tåget"
Han, hysterisk utan förmåga att hantera stress, alienerar sig gentemot resterande inom hörhåll. Ganska långt ifrån mobbaren som med sitt anhang pikar det ensamma offret.

Hela texten är en beskrivning och komik av hans egna brister, hur kan du ha missat det?

Till övriga humorpoliser, autister och liknande i tråden önskar jag för er skull att ni lär er slappna av. Det är en krönika skriven för att vara rolig, faller inte alla i smaken men så är det med humor. Allt passar inte alla...
Citera
2021-10-31, 22:32
Medlem
Jag tycker att han är sjukt rolig. Men humorn går inte fram i krönikorna på samma sätt som i hans stand up.

Kolla klippet om pedofiler t.ex. Riktigt bra!

https://youtu.be/gREklgN-rug
Citera
2021-10-31, 22:38
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Här har vi en gosse som tror att hela världen ska cirkulera runt honom.
Han står och klagar på samhället,klagar på allt han kan se framför sig. Hur kan såna människor ha rösträtt?

Fuck allt jag sa ovan,hur fan får han plats i Sveriges största tidning?
Nackskott på såna människor, kasta han till något land i Afrika så får han se verkligheten framför sig.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...till-stockholm

Jonathan Unge är mest känd som komiker.
Resten får du räkna ut själv...
Citera
2021-10-31, 23:17
Medlem
Solituds avatar
Det verkar som att autisterna i tråden inte förstår att han skojar.

Förvisso en skittråkig krönika. Att han upprepar "kjoltyg" är muppigt. Det var kul en gång, men nu framstår han bara som en pajas som säger det för att det är lite kontroversiellt. Att han "vågar" säga det.. Pajasfasoner. Vi riktiga människor säger det nångång i bland och varierar med andra termer. Det känns lite som när ett barn lärt sig en svordom och ska säga det hela tiden.

Men han är förlåten, för att han skrev en rolig krönika om skåningar tidigare.
Citera
2021-10-31, 23:19
Medlem
Firewaias avatar
Vilket jävla psykfall till tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in