2021-10-31, 23:27
Medlem
bajshinks avatar
Alltså det här är den stilen av humor han kör med, krönikan är överdriven för satirens skull. Märks att många av er inte sett hans material
Citera
2021-10-31, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Här har vi en gosse som tror att hela världen ska cirkulera runt honom.
Han står och klagar på samhället,klagar på allt han kan se framför sig. Hur kan såna människor ha rösträtt?

Fuck allt jag sa ovan,hur fan får han plats i Sveriges största tidning?
Nackskott på såna människor, kasta han till något land i Afrika så får han se verkligheten framför sig.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...till-stockholm

Han skrev väl rätt ok där och lite kul om en upplevelse han haft, jag blev inte upprörd.

Att Aftonbladet har en tveksam profil är ju en annan diskussion och möjligen kan vi diskutera Unges omdöme med att representera det. Han får säkert bra pröjs och det kan göra oss alla till lydiga kanske även du?

Jag tycker att han fortsatt skall ha rösträtt och det där med nackskott tycker jag är dumt skrivet av dej.
Citera
2021-10-31, 23:44
Medlem
Han har ju rätt.

Den undermåliga servicepersonalen på flygplatser skall veta sin plats och niga/bocka när de betalande kunderna kommer. Inte köra den extremt otrevliga stilen som är ack så vanlig.
Citera
2021-10-31, 23:48
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Han har ju rätt.

Den undermåliga servicepersonalen på flygplatser skall veta sin plats och niga/bocka när de betalande kunderna kommer. Inte köra den extremt otrevliga stilen som är ack så vanlig.
Han är med andra ord alltså sist på pucken som nästan alla svenska krönikörer/komiker/waste of space.

Finns otaliga videos på nätet om exakt detta fenomenet daterade flera år tillbaka.

Svenskar är rätt kassa på engelska och är rätt hemmablinda så det är ju inte så konstigt att vissa här hyllar plagiat.
Citera
2021-10-31, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Han är med andra ord alltså sist på pucken som nästan alla svenska krönikörer/komiker/waste of space.

Finns otaliga videos på nätet om exakt detta fenomenet daterade flera år tillbaka.

Svenskar är rätt kassa på engelska och är rätt hemmablinda så det är ju inte så konstigt att vissa här hyllar plagiat.

Jaha

Jag skiter i hans krönika men kommenterar fenomenet.
Citera
2021-10-31, 23:51
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Jaha

Jag skiter i hans krönika men kommenterar fenomenet.
Som han skrivit om dårå eller?

Som sagt, svensken, sist på pucken i alla instanser.
Citera
2021-11-01, 00:00
Medlem
Unge är väl komiker (eller "komiker")?
Citera
2021-11-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Kolla klippet på youtube när unge och aron flam går till aftonbladets redaktion och slänger in en grisnjure på disken. Unge är ett geni

Fast deras beef med slaskbladet handlar inte om humor utan om Palestina-konflikten.

Unge och Flam är båda rabiata fradgatuggande sionister.
Citera
2021-11-01, 00:14
Medlem
farlings avatar
Jonathan Unge är bland det bästa vi har i det här landet, har ni sovit under en sten de senaste tjugo åren eller vad är det frågan om egentligen?

PS. Krönikor likt dessa är oftast texter som ska tas med en gnutta salt, det är liksom tänkta att vara underhållande, om man nu inte har humor som ett kylskåp d.v.s.
Citera
2021-11-01, 00:46
Medlem
sfrges avatar
Det värsta är ju att karln har betalt för att skriva sånt här skräp.
Det här hade lika gärna kunnat varit en dålig insändare ifrån en ilsken människa.
Citera
2021-11-01, 00:51
Medlem
Hursomhelstings avatar
Det är ju visserligen satir där Unge har bakat ihop flertalet extrema karaktärer som han så att säga klär skott för personligen hoppas jag... att det är inte han på verkligt.
Men samtidigt så framkommer ju detta att Unge saknar en kontakt med verkligheten.
Vi vanliga ordinära män med våra monumentala fel o brister vi säger inte kjoltyg om vår kära partner ja inte om kvinnor i överhuvudtaget, sprit, och att vi törstar inte efter öl ett rus överallt i det verkliga livet så att hans rolighet den faller därmed platt och luktar likt den samma gamla vanliga svenskhatar dyngan.
Citera
2021-11-01, 01:00
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jonathan Unge är bland det bästa vi har i det här landet, har ni sovit under en sten de senaste tjugo åren eller vad är det frågan om egentligen?

PS. Krönikor likt dessa är oftast texter som ska tas med en gnutta salt, det är liksom tänkta att vara underhållande, om man nu inte har humor som ett kylskåp d.v.s.

Att han är lite mer så listig än vad som är vanligt det har jag läst mig till.
Jag ser honom, kom an din djävla nolla hugg, köp den! -Nej icke! Att han kan runka sig trött och helst framför en spegel vad gäller mig, jag skrattar gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in