Citat:
Ursprungligen postat av
EricBe
22 november gäller enbart England. Vilket är typ 84% eller mer av befolkningen. Det var därför jag skrev inte "helt ärligt" eftersom de restriktionerna som togs bort var extremt små saker. Så när 85% satt inne.. ökade smittan. Du kan skriva "tramsa" och hävda saker som inte stämmer hur mycket du vill. Hjälper lockdowns mot smittspridning? I Sverige spelade det ingen roll. I alla tidigare pandemiplaner fanns inte ordet med.
Mycket pekar på att skadan av detta är ENORMT mycket högre, men det vet vi inte än. Du har inte rätt. Sjukhusen i Sverige klarade sig trots sin situation innan 2020. Jag tänker aldrig ge mig emot den som förespråkar husarrest som en metod för att "rädda sjukhusen" Eller att det ens fungerar för den delen, för det gör det inte.
Jag är emot skiten även om det hade fungerat. Anti-human skit som aldrig borde ha använts.
"PM announces new
restrictions in England,
including a return to
working from home
and 10pm curfew for
hospitality sector
"24 November
PM announces up
to three households
will be able to meet
up during during a
fi ve-day Christmas
period of 23 to 27
December"
Men sluta tramsa. Är du dum? Det var ingen lockdown i England 22 September. Allvarligt, hur illa informerad kan du vara? Jag har länkat till information i ärendet. Läs den.
Varje gång man infört lockdown i Storbritannien har antalet smittade varit på KRAFTIG uppgång och ett par veckor efter lockdown införts har antalet smittade minskat kraftigt. VARJE gång. Inget annat.
Ge dig nu, du har så fel att jag tycker synd om dig. Du har ju inte ens koll på när de hade lockdown.