2021-10-26, 11:10
Medlem
FarstaHenriks avatar
Var så taggad på den nya säsongen men utan Petra Mede var fan spelar det för jävla roll längre!!! Också att dom skamlöst ersatt Katja med nått annat jävla kjoltyg!! Jag orkar inte mer
Citera
2021-10-26, 12:13
Medlem
Samma team som skriver solsidan och senaste jönsonligan.
Citera
2021-10-26, 12:15
Medlem
Aumis avatar
Detta är inte samma sak utan petra
Citera
2021-10-26, 17:49
Medlem
Fazerfazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Missade jag något eller är det inte dagiset ansvar om blöjbyte efter man lämnat?

inte om olyckan skett innan. antar för att undvika att föräldrar sätter detta i system på morgonen. sen kan man ju ha åsikter om det också, men de förskolor jag haft med att göra har alla haft den regeln.
Citera
2021-10-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Bra fråga. En annan intressant fråga är hur de lyckades få Lill-babs att medverka igen med tanke på att hon tog för flera år sen.

Lill babs är inte med i säsong 4
Hon dog ju i säsong 3 och det var begravning … har du missat det ?
Citera
2021-10-26, 21:48
Medlem
Bonusfamiljen har blivit en megafon för vad som är korrekt och inte korrekt. Flesta repliker är riktade mot tv-tittaren.
Citera
2021-10-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Njae detta var inget vidare, Inte lika bra utan petra mede,
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaHenrik
Var så taggad på den nya säsongen men utan Petra Mede var fan spelar det för jävla roll längre!!! Också att dom skamlöst ersatt Katja med nått annat jävla kjoltyg!! Jag orkar inte mer
Citat:
Ursprungligen postat av Aumi
Detta är inte samma sak utan petra

Håller fullständigt med er alla tre; oj, vad jag saknade Petra Mede, serien är inte alls lika bra utan henne och hennes stundom så bitska och uppfriskande humor samt träffsäkra kommentarer - såå besviken! Petra kom tillbaka!
Citera
2021-10-29, 17:24
Medlem
okok1s avatar
Det var ingen stark start man hade direkt... Sämsta avsnittet i serien förmodligen...
Citera
2021-10-29, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Lill babs är inte med i säsong 4
Hon dog ju i säsong 3 och det var begravning … har du missat det ?

Tänkt om folk kunde läsa och tänka först. Sen skriva något. Ett tips inför framtiden du kan tänka på.
Citera
2021-10-31, 14:10
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det var ingen stark start man hade direkt... Sämsta avsnittet i serien förmodligen...
Del 1 hade inte ett enda skratt för mig. Ingenting var särskilt roligt, man har tappat bort humorn och istället finns bara bitterhet, elakhet, ondska, dumhet kvar. I första säsongen används elakhet för humor, och det är ju askul, men denna balans är helt borta. Otroligt roliga och bärande killarna Eddie Ville har växt upp till tonåringar och man förstår att de inte är skådisar, de bara triggades av en bra regissör att vara supercharmiga i tidigare säsonger. Mede och Lill-Babs bort och de saknas, men även alla andra saknar den varma fluffiga mänskliga känslan och kemin mellan varann och istället står alla bara stelt och säger tråkiga repliker. Tidigare kände jag igen mig från mitt eget liv, men nu finns ingen koppling till verkligheten längre. Vem målar en lägenhet röd. Världens vänligaste människa blir elak monster-lärare i skolan, hur kan man ens komma på något så dåligt. De som skrivit manus känner inte ens till sina egna karaktärer. Inga barn lägger f.ö. upp något på youtube, bara ett tips.

I 30 sekunder fanns den gamla känslan kvar, i slutscenen i sängen mellan de två huvudrollerna fanns lite mänsklig värme. Det hade alltså gått att få fart på serien med bra manus och bra regissör.

Hela S04E01 var för övrigt gjord av kvinnor: producent, regissör, manus, huvudförfattare. I helvetet står kvinnorna för humorn.

Känns logiskt att Mede som är smart hoppade av. Det går inte att se det här.
Senast redigerad av Paris24 2021-10-31 kl. 14:16.
Citera
2021-11-01, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Samma team som skriver solsidan och senaste jönsonligan.

Är det därför allt auger? Utan att behöva googla törs jag slå vad det är kvinnor som ligger bakom manuset.
Citera
2021-11-01, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Del 1 hade inte ett enda skratt för mig. Ingenting var särskilt roligt, man har tappat bort humorn och istället finns bara bitterhet, elakhet, ondska, dumhet kvar. I första säsongen används elakhet för humor, och det är ju askul, men denna balans är helt borta. Otroligt roliga och bärande killarna Eddie Ville har växt upp till tonåringar och man förstår att de inte är skådisar, de bara triggades av en bra regissör att vara supercharmiga i tidigare säsonger. Mede och Lill-Babs bort och de saknas, men även alla andra saknar den varma fluffiga mänskliga känslan och kemin mellan varann och istället står alla bara stelt och säger tråkiga repliker. Tidigare kände jag igen mig från mitt eget liv, men nu finns ingen koppling till verkligheten längre. Vem målar en lägenhet röd. Världens vänligaste människa blir elak monster-lärare i skolan, hur kan man ens komma på något så dåligt. De som skrivit manus känner inte ens till sina egna karaktärer. Inga barn lägger f.ö. upp något på youtube, bara ett tips.

I 30 sekunder fanns den gamla känslan kvar, i slutscenen i sängen mellan de två huvudrollerna fanns lite mänsklig värme. Det hade alltså gått att få fart på serien med bra manus och bra regissör.

Hela S04E01 var för övrigt gjord av kvinnor: producent, regissör, manus, huvudförfattare. I helvetet står kvinnorna för humorn.

Känns logiskt att Mede som är smart hoppade av. Det går inte att se det här.

Var ju Petra Mede som var bäst och den där adhd killen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in