2021-10-28, 20:15
Medlem
Hon sjabblade bort Marcus som var hennes bästa chans till en bra och fungerande kärnfamilj (vilket hon själv har uttryckt att hon drömt om hela livet). Man får bara hoppas att han styr sin dotter i rätt riktning.
Citera
2021-10-28, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat
Hon sjabblade bort Marcus som var hennes bästa chans till en bra och fungerande kärnfamilj (vilket hon själv har uttryckt att hon drömt om hela livet). Man får bara hoppas att han styr sin dotter i rätt riktning.

Hon har chans på tre försök!
Citera
2021-10-29, 00:19
Medlem
Såg att Gabbes nya vabbade juvelia
Citera
2021-10-29, 00:20
Medlem
Såg ni namnsdagsfrukost på sängen till Simon
Citera
2021-10-29, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Skit också. Blev blockad efter att jag frågade i en frågestund ifall hon läser vad som skrivs på flashback. Skrev inte att jag själv skrivit något, utan frågade bara "läser du det som skrivs om dig på Flashback?".
Blockar minsta lilla hol inte tycker passar. Helt omöjligt att ta sig fram och ställe frågor man kan endast hålla med och hejaropa
Citera
2021-10-29, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Blockar minsta lilla hol inte tycker passar. Helt omöjligt att ta sig fram och ställe frågor man kan endast hålla med och hejaropa

Kan ni tänka er paniken Linn måste känna av att hela(?) sanningen ligger ute här, utan att hon kan blockera eller ta bort det..? Täääänk om hela hennes totallurade följarskara skulle få se det som framkommer här.. Hur skulle Linn lyckas retuschera det..? Eller, jo just det: vi är ju haters och avundsjuka.. 🤣
Citera
2021-10-29, 17:30
Medlem
Bandida.locas avatar
Undrar hur många hon blockerat på Instagram?
Citera
2021-10-29, 19:17
Medlem
missprisonmikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tw67vM
Alltså, det Simons pappa skriver på sin Facebook… Är han seriös, eller är det ett skämt?!

Nu har Simon tagit bort denna ”pappa” på facebook, men hans ”son” och ”bröder” är kvar. Han har uppenbarligen tagit bort pappan som enligt Tiingelinn inte var lämplig att kopplas ihop med henne 🤣 det är minst sagt ett bevis på att hon läser denna tråd. Att få vara en fluga på väggen när hon krävde Simon att ta bort fejkpappan på Facebook.. 🤣
Citera
2021-10-29, 19:21
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Kan ni tänka er paniken Linn måste känna av att hela(?) sanningen ligger ute här, utan att hon kan blockera eller ta bort det..? Täääänk om hela hennes totallurade följarskara skulle få se det som framkommer här.. Hur skulle Linn lyckas retuschera det..? Eller, jo just det: vi är ju haters och avundsjuka.. 🤣
Så sjukt att hon tror att man är avundsjuk på att ha tre barn med tre olika farsor. Är väl bara ännu ett kvitto på att hon är lågbegåvad. Hoppas på att någon gör en en orosanmälan för barnens bästa. Herregud man ser ju på människan att hon inte är helt normal. Hon kan ju faktist ha någon typ av utvecklingsstörning!
Citera
2021-10-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Så sjukt att hon tror att man är avundsjuk på att ha tre barn med tre olika farsor. Är väl bara ännu ett kvitto på att hon är lågbegåvad. Hoppas på att någon gör en en orosanmälan för barnens bästa. Herregud man ser ju på människan att hon inte är helt normal. Hon kan ju faktist ha någon typ av utvecklingsstörning!

Ja, precis! Vilken (vettig) människa skulle vara avundsjuk på situationen "tre barn - tre pappor"? Svar: ingen! Vad gäller hennes radhus, volvo etc. som hon tjänat ihop till genom att vara influencer - nej tack till det också, behåller mitt hederliga jobb.
Citera
2021-10-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DADz21
Ja, precis! Vilken (vettig) människa skulle vara avundsjuk på situationen "tre barn - tre pappor"? Svar: ingen! Vad gäller hennes radhus, volvo etc. som hon tjänat ihop till genom att vara influencer - nej tack till det också, behåller mitt hederliga jobb.

Verkligen inte avundsjuk. Det här med att hon tjänat ihop själv. Förstått först o främst att bilen är leasad, inte köpt. Och förstår inte hur hon själv kan ha fått lån på nästan 3miljoner, om jag förstod siffrorna rätt. Min sambo kunde inte ens få lån på 2miljoner trots bra årsinkomst med ETT barn. Hur kan hon få lån då med 2 barn? Alltså hur mycket tjänar hon egentligen? Hon jobbar väl endast med media och tar gärna gratis saker från samarbeten istället att vilja ha betalt?
Citera
2021-10-29, 20:51
Medlem
BengtLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike
Nu har Simon tagit bort denna ”pappa” på facebook, men hans ”son” och ”bröder” är kvar. Han har uppenbarligen tagit bort pappan som enligt Tiingelinn inte var lämplig att kopplas ihop med henne 🤣 det är minst sagt ett bevis på att hon läser denna tråd. Att få vara en fluga på väggen när hon krävde Simon att ta bort fejkpappan på Facebook.. 🤣

Någon som minns vad ”pappan” heter på Facebook? Kikade där för nån vecka sedan, och vill gärna gotta ner mig i dessa fina inlägg som en viss person uppenbarligen inte vill förknippas med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in