2021-10-20, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Klart att toffeln Simon tror att de får en flicka. För han vet ju att det är Linns högsta önskan att få en flicka till, oavsett vad hon säger.

Alltså detta förhållande kommer dö så jävla snabbt när nyförälskelsen släppt samt allt jobb det är med en nyfödd o 2 barn till.

Japp och skulle inte förvåna mig om Linn lyckas gifta sig med denna pojke med innan bebis kommer så blir det en rolig skilsmässa att gråta ut över instagram med 😄
Citera
2021-10-20, 13:13
Medlem
Fördelen för Simon om dom gifter sig är att får ta del av hennes pengar.
Win win för han när dom skiljer sig…
Citera
2021-10-20, 13:40
Medlem
Edit: stylad bröllopsfotografering tydligen
artbyamandarosen på insta
Senast redigerad av smem 2021-10-20 kl. 13:52.
Citera
2021-10-20, 13:48
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnaofsweden
Japp och skulle inte förvåna mig om Linn lyckas gifta sig med denna pojke med innan bebis kommer så blir det en rolig skilsmässa att gråta ut över instagram med 😄

Som någon skrev kolla blommorochblad_askersund senaste inlägg, hon har brudklänning o han kostym som värsta bröllopsfotografit.

Alltså om de gift sig o blivit gravida inom loppet av 4 månader så är detta ännu mer sjukt än vad ord kan beskriva.

Och har de inte gift sig så är det fan lika sjukt. De har känt varandra i cirka 4 månader!! Kan inte nån inom familjen/nära vänner förklara för dom hur sjukt detta är.

De är nyförälskade, allt är frid o fröjd då.
De kan väl åtminstone vänta 1 år minst, de är unga, hon har redan 2 barn, inte direkt så de är sista chansen för nån av dom att få barn
Citera
2021-10-20, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smem
Kolla senaste inlägget på blommorochblad_askersund på insta, kan de redan ha gift sig? Eller är det ännu en reveal, (förlovning, giftermål) som ska postas senare?

Såg nu och jag får typ andnöd. Det är så otroligt omoget beteende från Linn o Simons sida att jag blir rädd. Finns det INGEN i deras närhet som är klarsynt och kan ge dom en realitycheck eller är alla så lågt begåvade?
Citera
2021-10-20, 13:57
Medlem
Enligt fotografen där på bröllopsfotograferingen så är de inte gifta än utan detta var i ett samarbete med bubbleroom. Men jag tror personligen att de passade på att gifta sig då med.
Citera
2021-10-20, 13:58
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smem
Edit: stylad bröllopsfotografering tydligen
artbyamandarosen på insta

Yes samarbete för bubbleroom

Men ändå så svarade hon fotografen ” inte än ” på frågan om de var gifta, så lär väl inte dröja längre än till Max sommaren innan det blir giftemål där

sen året efter har de gjort slut ;-)
Citera
2021-10-20, 14:35
Medlem
Tackochhej08s avatar
Alltså dom där fotona är ju det sjukaste jag någonsin sett i mitt liv. Blir äcklad över hur förvriden verklighetsuppfattning hon har.

Undra vad som skulle hända om det visade sig vara något fel på barnet eller om hon får en flicka eller pojke som inte alls vill vara en del av hennes rosa liv.
Citera
2021-10-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tackochhej08
Tycker också det är så kul att det ska vara så himla mycket spektakel kring allting. Ska det gås ut med en graviditet så ska det vara proffs fotat osv. Själv skrev man bara ”i vår kommer ett syskon” men jag kanske missat hur man ska göra

Typ allt hon gör tyder på någon sorts narcissistisk personlighetsstörning.

Extremt självcentrerad. Check.

Extremt känslig för kritik och ett behov att attackera de som sårat henne. Check.

Utnyttjar andra helt samvetslöst för att försöka nå sina egna mål. Check!!

Raderar bort, både för sig själv och andra, allt som som kan vara sårande för henne, även om det tillhör verkligheten. Mejslar långsamt fram en fantasivärld. CHECK.
Citera
2021-10-20, 15:16
Medlem
Någon som sett Simons story där han har fått frågan om hur hans relation med flickorna är? Där han svarat något i stil med att han på sistone kommit dem nära, speciellt J. Nu är jag ingen expert men kan det vara så att T, som ju är äldre och mer medveten om saker och ting, dragit sig tillbaka från Simon då hon kanske är lite förvirrad pga alla dessa killar som kommer in och ut ur hennes liv? Eller inte riktigt vill knyta an till honom pga rädsla att han ska försvinna precis som Gabriel gjorde?
Citera
2021-10-20, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Som någon skrev kolla blommorochblad_askersund senaste inlägg, hon har brudklänning o han kostym som värsta bröllopsfotografit.

Alltså om de gift sig o blivit gravida inom loppet av 4 månader så är detta ännu mer sjukt än vad ord kan beskriva.

Och har de inte gift sig så är det fan lika sjukt. De har känt varandra i cirka 4 månader!! Kan inte nån inom familjen/nära vänner förklara för dom hur sjukt detta är.

De är nyförälskade, allt är frid o fröjd då.
De kan väl åtminstone vänta 1 år minst, de är unga, hon har redan 2 barn, inte direkt så de är sista chansen för nån av dom att få barn
Svårt när båda föräldrarna är lite tappade dom med.
Citera
2021-10-20, 16:43
Medlem
Undrar varför dom inte står på samma adress tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in