2021-10-28, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
ADD/ADHD ? Hon går på känslor och kör tvära kast mellan glädje och gråt, kastar sig snabbt in i nya förhållanden, egoistisk och har noll förmåga att ta kritik.

Finns ju många sådana Insta-stjärnor så Tingelinn har säkert en ljusnande framtid som influenser.

Narcissism kallas det.
Citera
2021-10-28, 02:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Jag bara tänker… har hon någon diagnos? Aspergers eller något? Tittar ner i hela videon, rör sig stelt, pratar stelt… är de sant att Simon gått på särskola så kanske Linn också..? Eller? Inget fel i de såklart, men då kanske hon behöver lite hjälp med vissa grejer, tex konsekvenstänk.

Tycker hon uppvisar tydliga narcisistiska drag. Kommer inte bli roligt för linn när hon vaknar upp ur sin fantasivärld och inser att hon inte kan försörja sig som influenser/bloggare längre. Med tanke på hur hon verkar spendera lär nästa program vi får se henne i bli lyxfällan
Citera
2021-10-28, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Följer inte denna 100% köpta reklam människa! Allt hon äger och äter verkar vara gratis är alltid godast ! Men tittade lite på insta och hennes förra kille ! Gabbe hit och Gabbe dit ! Hon verkar vilja leva i en fantasivärld där hon är prinsessan och alla killar hon träffar är mannen i hennes liv .. prinsen ! Hon lägger upp exakt samma … han som ska bli min för evigt till varje kille !
Hon är 23 år och har redan snart 3 pappor till barnen ! Tänker när pappa nr 3 ( nuvarande ) också står på hennes trapp och det är kö biljett att hämta din unge för pappa dagar 🙄
Denna tjej kommer nog slå rekord i att byta mannen i hennes liv .. hur länge står denna kille ut 🤔 vad hände med Gabbe gubben då ? Att han drog läste man ju ut av hennes insta inlägg . Allt hon gör ska ju också vara extra allt ! Äta kvällsmys innebär ett par timmars organisering med diverse tillbehör ….
Tror hon ska imponera på killarna att hon är en 100% hemmafru .. men de blir motsatt effekt av hennes…. Titta på mig vad jag är superduktig hemmafru som står vid spisen , dekorerar , polerar palett blad och föder barn .. medans jag bakar cup Cakes 🧁
Hon är föresten med i Amelia … hon är besatt i palett blad .. även barnen minsann 👍

Polerar palettblad och föder barn 😂 Aj min mage jag viker mig av garv 😂 Du fångade på detaljnivå en beskrivning av Linn.

Vilken underhållning det är ändå denna människa. Svårt att slita sig från dramat!
Citera
2021-10-28, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Polerar palettblad och föder barn 😂 Aj min mage jag viker mig av garv 😂 Du fångade på detaljnivå en beskrivning av Linn.

Vilken underhållning det är ändå denna människa. Svårt att slita sig från dramat!

Mmmm å nu är det uppe stories på myyyyysfrukost med Simon Bränwall 🤮😅
Citera
2021-10-28, 09:37
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tycker hon uppvisar tydliga narcisistiska drag. Kommer inte bli roligt för linn när hon vaknar upp ur sin fantasivärld och inser att hon inte kan försörja sig som influenser/bloggare längre. Med tanke på hur hon verkar spendera lär nästa program vi får se henne i bli lyxfällan

Just narcissism och någon form av bokstavskombination verkar vara ett gemensamt drag för många influencers och kanske är det den drivkraften som behövs för att bli känd.

Finns ju många andra som påminner om Tingelinn som tex. My Martens och Jockiboi, dvs självupptagna mytomaner med offerkofta XXL.

Tingelinn tycker det är normalt att ha 3 barn med 3 olika pappor vid 23 års ålder. Alla ig-kommentarer är hjärtan, gullegull och "lev ditt liv som DU vill". De som ens vågar nämna något annat är elaka "haters" och blir blockerade.
Citera
2021-10-28, 10:07
Medlem
Skit också. Blev blockad efter att jag frågade i en frågestund ifall hon läser vad som skrivs på flashback. Skrev inte att jag själv skrivit något, utan frågade bara "läser du det som skrivs om dig på Flashback?".
Citera
2021-10-28, 10:14
Medlem
Jag tycker det är så roligt / underhållande / pinsamt att Linn ger bilden av PERFEKTION i Precis ALLT ….. eller vänta lite nu .. hon TROR och VILL folk ska tro allt i hennes liv är perfekt !… å många dumma jävlar går på det …

Själv anser jag hon osar narcissistisk WT deluxe !….

Och … lilla LInn .. om du nu vill visa upp ”den perfekta ytan”..

Sen då till att inte lägg upp bilder när dina naglar är sjukt ofräscha / avbitna / avslagna / utväxta…

Då åker prinsesskronan på sned rätt rejält
Citera
2021-10-28, 11:14
Medlem
Denna tjejen har garanterat någon personlighetsstörning eller liknande. Hon la osmakliga kommentarer till en av mina bästa vänner när han delade en bild med sin sambo på instagram, samtidigt som hon hade pojkvän.

Väldigt skevt beteende, tycker synd om hennes barn.
Citera
2021-10-28, 12:52
Medlem
Hon blockade mig för att jag GILLADE en kommentar som var "negativ" om hennes graviditet.
Citera
2021-10-28, 12:55
Medlem
Jag jobbar på ett företag som gjort lite samarbeten med Linn och kan säga att hon lätt blir dryg och kräver ganska mycket gratissaker
Citera
2021-10-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Skit också. Blev blockad efter att jag frågade i en frågestund ifall hon läser vad som skrivs på flashback. Skrev inte att jag själv skrivit något, utan frågade bara "läser du det som skrivs om dig på Flashback?".

Inte alls oväntat... Hon framhåller sig själv som ärlig, men är det verkligen ärligt att inte visa hela sanningen..?!
Citera
2021-10-28, 18:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Just narcissism och någon form av bokstavskombination verkar vara ett gemensamt drag för många influencers och kanske är det den drivkraften som behövs för att bli känd.

Finns ju många andra som påminner om Tingelinn som tex. My Martens och Jockiboi, dvs självupptagna mytomaner med offerkofta XXL.

Tingelinn tycker det är normalt att ha 3 barn med 3 olika pappor vid 23 års ålder. Alla ig-kommentarer är hjärtan, gullegull och "lev ditt liv som DU vill". De som ens vågar nämna något annat är elaka "haters" och blir blockerade.

Ja det verkar vara en gemensam faktor, känns som bianca också är där också bland de du nämner. Det är alltid antingen eller, så fort någon ställer en mot fråga är det påhopp, kritik och offerkoftan åker på. Förstorar allt, ältar minsta sak och blablabla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in