2021-10-27, 22:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det är väl ganska troligt att om HD valt att inte fortsätta att ha kontakt med SD mer efter skilsmässan, utom för det som krävdes genom deras föräldraskap, då skulle väl SD förmodligen inte tillbringa tid på Folketorp heller. Så när HD väljer att fortsätta att umgås med SD, och SD/HD verkar signalera (som iaf BA uppfattar det om jag minns rätt?) att de vill fortsätta att se om det går att hitta tillbaka, så skulle det kanske bli väldigt komplicerat om svärföräldrarna stänger sin dörr mot SD.

Så på det viset blir det väl som HD vill.
Just det. De utgår från vad HD tänkt sig och tycker.
Därav är det inte heller underligt i sig att de daltar med SD även om de verkar smått skeva hela högen och uppvisar samma fasadbeteende som HD

Citat:
Däremot kan vi väl inte vara säkra på att det är HDs åsikt alla följer när det kommer till att ha överseende mot otroheten?
De borde inte vara helt utan egna uppfattningar eller åsikter? Det är ju ändå vuxna personer.
Tror du på det där själv såsom de curlar HD?
Varför skulle de öht bry sig om SD om det inte vore för att HD tagit honom tillbaka efter otroheten och preppar dem med samma visioner som till SD efter skilsmässan.
Du som är sugen på att fördjupa dig i narcissism kan läsa om breadcrumbing btw.
Citat:
Att BA ljuger i förhör om hennes kännedom om JS? Det är inget jag minns. Vet BA säkert att HD och JS var mer än geocachingvänner?
Finns inlägg jag skrivit om deras diskussion på viber. Bara att läsa i Ab 165 annars, rumt 15 april och återkomma när du läst på.

Så ja - hon är mycket medveten om vem JS är.
BA säger att hon inte vet vilka hds GC-vänner är. Ren lögn.
Citat:
Som jag uppfattat det så har P inte en djupare insikt/kunskap om HDs äktenskap och skilsmässa som vissa av HDs vänner har. Om jag minns rätt så stöttar hon HD i det hon själv vill, och då kanske hon inte hade vetskap om hur SD fungerade, eller rättare sagt inte fungerade.
Hon vill stoppa huvudet i sanden, nåt genetiskt?

Systern om SDs otrohet:
" Hanna är skör, därav ställde hon inga frågor."

" P tycker att det är förjävligt men hon vill inte mista honom, så länge Hanna vill ha kvar honom i sitt liv så vill P detsamma. "

SD som misstänkt:
" För P är han forttfarande Stefan och så länge som Hanna tycker att det är okej, så är det okej för P."

" P beskriver det som att hon nästan "stoppat huvudet i sanden" och inte vill ta ställning till det som hänt och inte vill veta." (Ab 149)
Citat:
Jag ser det inte som konstigt att familjen är försiktiga med HD. Jag har inga skäl att misstro HDs psykiska ohälsa.
Betvivlar inte..

Jag misstror inte HDs psykiska ohälsa, jag tror hon är mer sjuk än hon vill tillstå, att hon fastnat i sin terapi - ältar och hatar och jag ser tecken på narcissism och sjukdomsvinst.

Men som sagt det är ett fritt land och du kan tro hon är nåt annat.
Citat:
Jag kan nog tänka mig att HD har varit otroligt trött på SD mååååånga gånger. Hur skulle du själv känna efter de dagar av bråk som de hade dagarna innan resan?
För min del ser jag hur hon pushar SD när LW kommer på tal och han reagerar med att inte vilja åka.
Sen ser jag en ren provokation kopplat till LW och cacher.
Citat:
Om det var så är det sorgligt. Kanske hon kände att hon inte orkade stötta barnen på ett bra sätt? Knske hon har geocachingen som ett sätt att fly från allt? Men visst, jag kan också tänka att hon borde varit med barnen just i denna känsliga stund.
HD prioriterar sig själv framför barnen.
Citat:
För egen del tror jag dock att SD har en större roll i det hela än vad vi fått veta.

Ja, vem vet. Det skulle int eförvåna mig om SD även här har en del i det hela. Han har säkerligen tagit reda på/blivit informerad om vilka rättigheter han har som misstänkt, vilket han kunnat förmedla till den han velat.
Den brinnande punkten. Jag ser en betydligt mer ansvarig person än dig - varav du förlägger nästintill allt HD gör och säger på SD.
Som om hennes hjärna vore snudd på marinerad.

Jag ser en person som bedrar, ljuger, undanhåller och hoppar som en jojo mellan två män av den orsaken.
Som säger olika saker till olika personer, är känslokall och utan skrupler. .
Citat:
Du utgår från att HD är skyldig, och genom det filtret ser du. Men oasett, vem skulle vilja ha den här tråden om sig och sin familj?
Jag har gång efter annan skrivit att skuldfrågan är öppen.
Jag anser dock inte att hon förefaller lika vän och bräcklig som dig och jag misstror henne till fullo.
För att HD förefaller manipulativ.

Jag anser inte att HD ska ha nån gräddfil gentemot nån annan i abok, och hon kan mycket väl ventileras.
HD är i epicentrum av ett triangeldrama.
Citat:
Jag uppfattar det som att du framställer HD på ett sätt som kan tolkas som att hon är den som styr. Allt från barnamord till att hela familjen ska utplånas. Det är hon som driver på honom och hetsar. Allt kretsar och utgår från HD i dina inlägg.
Mina inlägg om HD kommer aldrig hamna i din nisch så du får nog vänja dig.
Hon styr enligt mig men det gör inte SDs ansvar och skuld mindre, att han enbart är nåt redskap. Jag tror nämligen de allierat sig men HD har kraven.

Och ja - HD var delaktig då de diskuterade familjeutrotning men hon var sjuk.
Däremot har hon ett ansvar 2019 ang hur hon resonerar kring det som hänt och det låter som hon behöver dubbla terapitimmar såsom hon resonerar kring död och lidande.

Lägg ner dina lektioner om sorg och lidande.
Att inte jämföra blaha blaha.
HD kommer aldrig ses som nåt offer för min del.
Citat:
Varför skulle bara Lena ha blivit påverkad negativt av SD och inte HD alls? Hur har hon lyckats klara sig i alla år? Nästan som att hon är den som styr skutan?
Läs nu för femtioelfte gången:
Jag har aldrig sagt att inte HD påverkats negativt.
Jag har däremot sagt att han manipulerat henne och det var mer än enkelt som sjuk.

Men HD finns i en uppdaterad version efter våren 2017.
Den HD du bejakar bilden av ser jag inte efter att hon inleder otroheten i december.
Citat:
Ja, idiot får du anse mig vara.
Kan du börja läsa bättre så slipper du ta åt dig?
"de delat samma idiot".
"De" är LW och HD och idioten är SD.
Senast redigerad av develi 2021-10-27 kl. 22:37.
Citera
2021-10-28, 10:03
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Just det. De utgår från vad HD tänkt sig och tycker.
Därav är det inte heller underligt i sig att de daltar med SD även om de verkar smått skeva hela högen och uppvisar samma fasadbeteende som HD

Tror du på det där själv såsom de curlar HD?
Varför skulle de öht bry sig om SD om det inte vore för att HD tagit honom tillbaka efter otroheten och preppar dem med samma visioner som till SD efter skilsmässan.
Du som är sugen på att fördjupa dig i narcissism kan läsa om breadcrumbing btw.

Finns inlägg jag skrivit om deras diskussion på viber. Bara att läsa i Ab 165 annars, rumt 15 april och återkomma när du läst på.

Hon vill stoppa huvudet i sanden, nåt genetiskt?

Systern om SDs otrohet:
" Hanna är skör, därav ställde hon inga frågor."

" P tycker att det är förjävligt men hon vill inte mista honom, så länge Hanna vill ha kvar honom i sitt liv så vill P detsamma. "

SD som misstänkt:
" För P är han forttfarande Stefan och så länge som Hanna tycker att det är okej, så är det okej för P."

" P beskriver det som att hon nästan "stoppat huvudet i sanden" och inte vill ta ställning till det som hänt och inte vill veta." (Ab 149)

Betvivlar inte..

Jag misstror inte HDs psykiska ohälsa, jag tror hon är mer sjuk än hon vill tillstå, att hon fastnat i sin terapi - ältar och hatar och jag ser tecken på narcissism och sjukdomsvinst.

Men som sagt det är ett fritt land och du kan tro hon är nåt annat.

För min del ser jag hur hon pushar SD när LW kommer på tal och han reagerar med att inte vilja åka.
Sen ser jag en ren provokation kopplat till LW och cacher.

HD prioriterar sig själv framför barnen.

Den brinnande punkten. Jag ser en betydligt mer ansvarig person än dig - varav du förlägger nästintill allt HD gör och säger på SD.
Som om hennes hjärna vore snudd på marinerad.

Jag ser en person som bedrar, ljuger, undanhåller och hoppar som en jojo mellan två män av den orsaken.
Som säger olika saker till olika personer, är känslokall och utan skrupler. .

Jag har gång efter annan skrivit att skuldfrågan är öppen.
Jag anser dock inte att hon förefaller lika vän och bräcklig som dig och jag misstror henne till fullo.
För att HD förefaller manipulativ.

Jag anser inte att HD ska ha nån gräddfil gentemot nån annan i abok, och hon kan mycket väl ventileras.
HD är i epicentrum av ett triangeldrama.

Mina inlägg om HD kommer aldrig hamna i din nisch så du får nog vänja dig.
Hon styr enligt mig men det gör inte SDs ansvar och skuld mindre, att han enbart är nåt redskap. Jag tror nämligen de allierat sig men HD har kraven.

Och ja - HD var delaktig då de diskuterade familjeutrotning men hon var sjuk.
Däremot har hon ett ansvar 2019 ang hur hon resonerar kring det som hänt och det låter som hon behöver dubbla terapitimmar såsom hon resonerar kring död och lidande.

Lägg ner dina lektioner om sorg och lidande.
Att inte jämföra blaha blaha.
HD kommer aldrig ses som nåt offer för min del.

Läs nu för femtioelfte gången:
Jag har aldrig sagt att inte HD påverkats negativt.
Jag har däremot sagt att han manipulerat henne och det var mer än enkelt som sjuk.

Men HD finns i en uppdaterad version efter våren 2017.
Den HD du bejakar bilden av ser jag inte efter att hon inleder otroheten i december.

Kan du börja läsa bättre så slipper du ta åt dig?
"de delat samma idiot".
"De" är LW och HD och idioten är SD.

Du skriver:

"Finns inlägg jag skrivit om deras diskussion på viber. Bara att läsa i Ab 165 annars, rumt 15 april och återkomma när du läst på.

"

Du påstår saker, jag frågar, du ber mig läsa på.

Aktbilaga 165 består av tre delar på mer än 1000 sidor.
Förhör med BA, fem förhör.
Dina inlägg är måååånga och långa.

Menar du att jag ska lägga ner x-tid på att leta efter en av dina många punkter för att se hur du kommit fram till att BA ljuger( och HD bestämmer vad de ska säga)?

Jag anser att det är du som påstår saker som ska visa att BA ljuger.

Jag uppfattar det du säger som väldigt otydligt.

Jag säger inte att BA inte ljuger, jag menar att det inte är jag som ska leta igenom flera aktbilagor för att leta efter exakt vad?

Från BAs förhör 22 jan-2019

A 149/467

"Den aktuella helgen var Hanna någonstans och cachade tillsammans med några kompisar.
B*irgitta känner inte Hannas cachevänner och vet inte vilka hon åkte med. B*irgitta vet inte var
Hanna var någonstans. B*irgitta tror att Hanna förmodligen nämnt att hon skulle resa bort i
samband med att de pratade om att det skulle vara loppis i område. B*irgitta minns inte när
Hanna åkte eller när hon kom hem. B*irgitta tror att Hanna var bortrest hela helgen, lördag och
söndag, men hon vet inte.
"

Jag skulle kunna säga att det inte är säkert att BA ljuger här.
Är det säkert att hon mörkar att hon vet vem JS är i det här förhöret?
Är det på HDs uppdrag hon mörkar att hon känner JS?

Min tolkning av det här förhöret är att det är gjort först 2019, och att BA minns att HD var bortrest och cachade, men inte med vilka (hon nämner ju vänner) och inte var.

Eftersom jag är ganska säker på att BA inte har tänkt på att HD skulle vara varken mördare eller delaktig i mordet på något sätt, har det inte varit betydelsefullt för henne att lägga på minnet exakt var, vem eller andra detaljer om det. Det hon minns är att HD inte var hemma, utan bortrest hela helgen.

Kanske HD inte berättat för BA att hon skulle vara borta hela helgen med JS? Är du helt säker på att HD har berättat det för familjen? Kanske HD inte ville berätta för att hon var ambilvalent, och att hon ändå har en önskan att återförenas med SD? Och att hon har känslor för honom också?

Jag märker att BA har mycket starka poistiva känslor för SD, vilket kan göra det komplicerat för HD innan hon har bestämt sig. Jag uppfattar det som att HD säger tydligt och klart till JS att hon har känslor för SD.

Om HD har berättat vem och var hon åkte kan det ha fallit ur BAs minne eftersom de detaljerna då inte hade en särskild innebörd.
Citera
2021-10-28, 12:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Du skriver:

"Finns inlägg jag skrivit om deras diskussion på viber. Bara att läsa i Ab 165 annars, rumt 15 april och återkomma när du läst på.

"

Du påstår saker, jag frågar, du ber mig läsa på.

Aktbilaga 165 består av tre delar på mer än 1000 sidor.
Förhör med BA, fem förhör.
Dina inlägg är måååånga och långa.

Menar du att jag ska lägga ner x-tid på att leta efter en av dina många punkter för att se hur du kommit fram till att BA ljuger( och HD bestämmer vad de ska säga)?

Jag anser att det är du som påstår saker som ska visa att BA ljuger.
Jävlar vad du gnäller.
Hur svårt är det att leta upp viber mellan HD/JS (står i innehållsfört) i ab 165 och scrolla till tiden rnt 15 april då de åkt till Aten en weekend?

Det är 19 oktober och det är inte frekvent med inlägg nuförtiden att leta genom.
Här har du inlägg och det finns ett par till två dagar innan:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Citat:
Jag skulle kunna säga att det inte är säkert att BA ljuger här.
Är det säkert att hon mörkar att hon vet vem JS är i det här förhöret?
Är det på HDs uppdrag hon mörkar att hon känner JS?
(..)
Kanske HD inte berättat för BA att hon skulle vara borta hela helgen med JS? Är du helt säker på att HD har berättat det för familjen? Kanske HD inte ville berätta för att hon var ambilvalent, och att hon ändå har en önskan att återförenas med SD? Och att hon har känslor för honom också?
Jösses....

Om nu JS är med i diskussionen i Aten då de jagar burkar och hälsar på i Folketorp - så tror du inte BA vet nåt vem HD cachar med?

Denna mening är vad jag diskuterat:
"B känner inte Hannas cachevänner"
Senast redigerad av develi 2021-10-28 kl. 12:16.
Citera
2021-10-28, 17:19
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jävlar vad du gnäller.
Hur svårt är det att leta upp viber mellan HD/JS (står i innehållsfört) i ab 165 och scrolla till tiden rnt 15 april då de åkt till Aten en weekend?

Det är 19 oktober och det är inte frekvent med inlägg nuförtiden att leta genom.
Här har du inlägg och det finns ett par till två dagar innan:

Jösses....

Om nu JS är med i diskussionen i Aten då de jagar burkar och hälsar på i Folketorp - så tror du inte BA vet nåt vem HD cachar med?

Denna mening är vad jag diskuterat:
"B känner inte Hannas cachevänner"

Ok, tack.

Jag kan ändå inte se att man med säkerhet varken kan säga att BA ljuger (eller att det är HD som styr vad som ska sägas).

Jag kan inte bortse från sammanhanget BA berättar om, när hon säger att hon inte vet vilka kompisar HD cachade med den helgen.
Det är inte samma sak för mig som att mörka att hon känner till vem JS är eller att ljuga.

Från BAs förhör 22 jan-2019

A 149/467

Som sagt, vi "läser" FUP olika, och det är bara att acceptera.

För den skull kan jag inte se att jag läser FUP som Fan läser bibeln, som du hävdar.
Citera
2021-10-28, 17:25
Medlem
develis avatar
Citat:
På annat sätt är det int ekonstigt att det storstädades eftersom avspärrningarna var borta, husrannsakan redan gjord och det var fullt med oupackade lådor, papper och skum efter brandsläckningen. Sd verkade inte göra många knop vad gäller städningen, och att döttrarna kanske var en del av anledningen till städningen också. Särskilt bra är det att ha den som förklaring i varje fall.

För egen del tror jag dock att SD har en större roll i det hela än vad vi fått veta.
Det hade de kunnat gjort betydligt tidigare så det ÄR mycket konstigt att städa mitt i en mordutredning.

Ang hennes familj så är det gemensamt beslut.
Det blir ordagrant brandbråtttom, trots att både flytt och brand var flera månader innan.
SD skulle få "en grundnivå" enligt SOA och HD pratade om att "återta huset". HDs mor ringer HDs syster och ber henne hjälpa till.
SD städar likt de andra men SOA får sota upoe på taket.

SD vet inte vem som städat golvbrunnen i förhör. Han vill inte heller uppge vem som tog initiativet att börja städa:

HD drog ihop gänget enligt henne själv:
" Hon sa att hennes syster, mamma och pappa var med, Hanna hade tagit dit hela gänget. Hanna sa att det var hennes initiativ, hon ville åka dit och göra en grovstädning. C frågade vad syftat med städningen var men hon fick aldrig något riktigt svar från Hanna." Ab 149

Jag skrev att TB berättar att HD inte sagt saker i förhör bara för att hon inte får konkreta frågor.

Du svarar:
"Ja, vem vet. Det skulle int eförvåna mig om SD även här har en del i det hela. Han har säkerligen tagit reda på/blivit informerad om vilka rättigheter han har som misstänkt, vilket han kunnat förmedla till den han velat."

Det mesta som HD gör försöker du ålägga SD:
att storstäda, diskutera blodigt sex, hennes strategier i förhör.
HD är drivande att resa till USA och hon ser till att han behåller huset vid skilsmässa så hon förefaller rätt kompetent att iscensätta saker.

Det erinrar mig om nåt du sagt tidigare om hennes loggande när LW är mördad:
Citat:
Vi vet inte varför HD efterloggade Lenas cacher efter hennes död. Det är väldigt osmakligt, en gräns som jag har svårt att förstå.

Där skulle jag vilja veta hur det gick till, vad hon tänkte och om SD var med på något sätt där?
Citat:
Ja, efterloggningen är väldigt intressant ur den synpunkten att den är särskilt gränsöverskridnde, det tycker nog många.

Så fick man veta lite (vilket vi aldrig får) hur HD tänkte och varför hon gjorde det, och alldeles särskilt viktigt är det ju om SD på något sätt varit med och pushat till det. Det svåra är väl att han nog har varit med där länge och pushat och gränserna för vad som är vad har suddats ut.

Allvarlig talat, om man tar bort SD ur ekvatonen, är det ens möjligt att veta vem HD varit?
De har ju levt ihop i 20 år.
Ja, det är gränsöverskridande och väldigt osmakligt.
Själv använder jag ordvalet att hon är utan skrupler.

HDs vidriga manöver att ta loggarna kort efter att hon brutalt mördats överväger du också är under påverkan av SD.

HDs beteende ses bättre i ett större sammanhang IMO, dvs om man saxar mellan det HD säger/gör till olika personer utifrån ett kronologiskt perspektiv.

För min del framträder en bild att HD har en alldeles egen kapacitet i sin maniska jakt på FTF, att hon inte drar sig för att fuska och är mer än fräck när hon växlar med sina män - samt även har mage att framställa sig som renhårig.

Hur menar du att HD är styrd till det här?
Du måtte väl se hur konstigt HD beter sig. Hon ljuger, fuskar, hycklar och är helt vidrig med sina uttalanden och osmakliga skämt.
Hur hon jiddrar med två män samtidigt.

Vad säger då att SD ska stå för det andra suspekta hon ägnar sig åt?
I efterdyningarna av mordet så är det fortsatt dubbelspel.
17 december 2018 säger JS att " de har dock fortsatt att umgås mycket och Jonas kommer exempelvis åka till henne efter dagens förhör. De är inte bara vänner och de har emellanåt en intim relation." (Ab 150)

HD ( 2019-08-30) om sex med SD 2018:
FL I: Men kärleks liv det, det har, det kan ju ha lite olika innebörd, eem du har beskrivit att ni
har haft sex med varandra.
HD: För ett år sen"

.... tills HD anser att JS kväver henne.

Ang SD hoppades hon redan i mars/april att de skulle väcka mordåtal så hon slapp honom.
(förhör väninnan TB, Ab 150)

Men hon fortsätter växlar frekvent med båda männen ang GC och resor och lovar SD snällt i augusti att han ska få följa med henne nästa gång då hon är iväg med JS.

SD fortsätter sukta Brist-på-tillit-Hanna under 2019 och lever på hoppet bland HDs utslängda brödsmulor:
Senast redigerad av develi 2021-10-28 kl. 17:39.
Citera
2021-10-28, 17:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ok, tack.

Jag kan ändå inte se att man med säkerhet varken kan säga att BA ljuger (eller att det är HD som styr vad som ska sägas).

Jag kan inte bortse från sammanhanget BA berättar om, när hon säger att hon inte vet vilka kompisar HD cachade med den helgen.
Det är inte samma sak för mig som att mörka att hon känner till vem JS är eller att ljuga.
Hon säger en tydlig mening om att hon inte vet vilka HD geocachar med;
Att hon "känner inte Hannas cachevänner."

▪️Det vet HDs mor MYCKET VÄL ända sen minst i april 2018.

▪️Hela haxfamiljen (syster, mor, far) ägnar sig åt GC och lär läsa loggar.

▪️Låter väldigt konstigt eftersom JS är på Folketorp av och till hela vecka 22 (28 maj till 3 juni 2018) i ändamål att hämta HD för GC och event.

Att sen veta om barnens loppis men att dottern har gått upp i rök hela den helgen låter föga trovärdigt.

"Den aktuella helgen var Hanna någonstans och cachade tillsammans med några kompisar.
B*irgitta känner inte Hannas cachevänner och vet inte vilka hon åkte med.
B*irgitta vet inte var Hanna var någonstans.

B*irgitta tror att Hanna förmodligen nämnt att hon skulle resa bort i samband med att de pratade om att det skulle vara loppis i område. B*irgitta minns inte när Hanna åkte eller när hon kom hem.B*irgitta tror att Hanna var bortrest hela helgen, lördag och söndag, men hon vet inte. " Ab 149
Senast redigerad av develi 2021-10-28 kl. 17:44.
Citera
2021-10-28, 18:24
Medlem
Bakarettans avatar
Tack gode gud för att denna tråd kommer att dö ut så sakteliga.
Ni som fortfarande ältar detta med misstänkta hit & dit: Släpp det!
Är övertygad om att o m det finns minsta misstanke om mened från HD så kommer detta upp till ytan och en förundersökning kommer att inledas. Men nu ÄR det inte så. Släpp detta nu.
Jag menar...Inte ens Jokermannen är här...
Det säger väl allt..Eller?
Citera
2021-10-28, 18:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Är övertygad om att o m det finns minsta misstanke om mened från HD så kommer detta upp till ytan och en förundersökning kommer att inledas. Men nu ÄR det inte så. Släpp detta nu.
Vi diskuterar om HD är falsk som en 300 kronors sedel och du styr föga tråden.

Du glömde hälsa till dig själv btw:
Citera
2021-10-28, 21:17
Medlem
Citat:

Hur skulle hon kunna bli dömd för mened menar du?
Citera
2021-10-28, 21:43
Medlem
Citat:

Finns saker som inte är utredda ännu...

Dessutom: HD var sk närstående till den mentala slusken SD och vittnade därför inte under ed. Kan alltså inte dömas för mened.
Citera
2021-10-28, 22:00
Medlem
Citat:

JM håller på med undersökningar i bakgrunden vet du väl. Hade HD varit ärlig så hade tråden knappast fortsatt men bra att du håller den levande.
Citera
2021-10-29, 10:52
Medlem
Citat:

■ Tack gode gud för att denna tråd kommer att dö ut så sakteliga.
■ Jag menar...Inte ens Jokermannen är här...

■ H*nna Davidss*n raderade bland annat
i sin mobila enhet vilket var ett högst egendomligt beteende vid det aktuella tillfället.

■ H*nna Davidss*n raderade spåren i St*fan Davidss*n:s golvbrunn med hjäp av en skurborste och medel vilket skedde med H*nna Davidss*n:s fulla kraft, också det, ett mycket egendomligt beteende.

■ Morgonpigg som en lärka önskade sig H*nna Davidss*n och hoppades på att hennes rival L*na Wesstr*m skulle vara död.

■ Färgen Soft fick H*nna Davidss*n att tända på alla sina cylindrar vilket fick henne att känna ett starkt hat mot sin rival L*na Wesstr*m.

■ H*nna Davidss*n komprimerade sitt hat under en längre tid, men till sist kom den mentala explosionen.

■ L*na Wesstr*m mördades under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 vilket skedde mot St*fan Davidss*n:s vilja men knappast mot H*nna Davidss*n:s vilja, hon önskade och hoppades på att L*na Wesstr*m skulle vara död.

Mvh/JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in