Citat:
Ursprungligen postat av
Kvastfeningen
Förlåt för mitt infantila sätt att skriva men jag hoppas du förstod budskapet ändå kanske?
Din egen ton kanske du ska ta och fundera över, läs dina egna inlägg och fundera över uttryck som "horar dig" "din lilla vaccinvurmare" osv.
Du pratar inte om någon vanlig liten "kliar du mig så kliar jag dig" korruption.
Det du pratar om är att du tror att någon "hemlig klubb" där det måste ingå ett par miljoner människor medvetet pumpar i miljarder människor vaccin som dom vet kommer döda en stor del av jorden befolkning.
När andra sedan inte riktigt köper denna teori så kallar du DOM för fanatiker.
Nja, nu gör du så igen - förenklar och förminskar. Klart det inte är så enkelt att det går att beskriva i några meningar.
Den politiska skiftning och det ekonomiska monopolets resa under pandemin är väldigt tydligt - de mäktiga blir mäktigare, media arbetar uteslutande för den här agendan och medel/lågklass kommer snart vara en enda underklass.
Du kanske borde läsa några böcker om historia, vart världens förmögenheter ligger, historik bakom forna krig etc för att förstå att det egentligen inte finns några gränser.
Med tanke på dagens befolkning så är det ett oerhört problem som behöver en reboot. Georgia guidestones är ganska intressant.
Vi hamnar således i en kunskapslucka, du och jag. Vi kan diskutera ekonomi och historia i PM.
Jag tror inte covid fanns innan vaccinen.
Du tror det fanns.
Jag tror smittan finns i vaccinen och kommer accelerera och att många kommer dö. Det tror inte du.
Så enkelt är det ju, så egentligen behöver vi inte tjafsa. För oavsett vad vet du inte mer säkert att vaccinen är säkra på sikt än att jag vet att det är osäkra.
Det är även relativt enkelt att skylla på "de ovaccinerade" när smittan skenar och folk dör som aldrig förr för att skapa än mer splittring bland folk. De skickar ut några studier på det som inte är granskade utan källan är TT.
Det står ju i en dagstidning eller på text-Tv, då måste det vara sant.
Tegnell och hans cohorts har haft så fel sen början. Ska bli intressant att se va som sker framåt.