Citat:
Ursprungligen postat av
Sovjet-Soyuz
De flesta i hennes ålder som inte fött barn har fin mus, vad är unikt? Det är skillnad på att gilla analsex och ligga och fläka upp rövhålet. Hoppas detta sabbar hennes karriär enormt…..en svenskhatare av rang.
Nja, kanske inte sabbar hennes lilla karriär i dekadenta USA. Men oavsett hur svensk PK-media beskriver henne så är hon inte jättestor ute i världen. Hon måste ha en fallback här hemma i Sverige när pengarna börjar sina. Och vi vet ju alla att knarkare har en förmåga att bränna sina förmögenheter.
Det finns fyra industrier där jag tänker mig att Zara skulle kunna göra karriär hemma i Sverige.
Klimatindustrin, invandringsindustrin och skriva-krönikor-i-aftonbladet-industrin, idoljuryn.
Jag är tveksam på om man tjänar nåt på att fläka upp i rövhålet i någon av dessa industrier i lilla Sverige. Ett par internationella plattor till tror jag hon kan mångla ut på Spotify. Men när det är dags att åka hem till Sverige tror jag att de flesta kommer att förknippa henne med en uppfläkt ändtarm. Och det är jag inte säker på är nåt positivt.
Som sagt .. undrar om hennes polare Sven Melander redan har hunnit granska och spara ner bilderna.
Zara Larsson är annars en duktig imitatör av amerikanska sångerskor. Hon sjunger på en amerikansk dialekt. Det var inte en slump att hon startade sin karriär som just imitatör.