2021-10-27, 22:37
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Men nu får ni ge er med bajs-snacket tycker jag. Sådär håller alla tjejer på, det är inget speciellt med henne. Men ni är väl två flickvänslösa stackare som aldrig bott tillsammans med en tjej kan jag tänka mig?

Hon har en fin kropp med en fin röv, bättre än 80-90% av tjejer jag varit med, ni lär inte få bättre med den attityden som ni har. Men ni kanske är bögar ändå

trams, jag är gift sen många år.
Är det något som många incels säkert drömmer om så är det att alla tjejer stoppar upp fingrar i arlset och tar kort på det.
2021-10-27, 22:38
Medlem
De flesta i hennes ålder som inte fött barn har fin mus, vad är unikt? Det är skillnad på att gilla analsex och ligga och fläka upp rövhålet. Hoppas detta sabbar hennes karriär enormt…..en svenskhatare av rang.
2021-10-27, 22:45
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sovjet-Soyuz
De flesta i hennes ålder som inte fött barn har fin mus, vad är unikt? Det är skillnad på att gilla analsex och ligga och fläka upp rövhålet. Hoppas detta sabbar hennes karriär enormt…..en svenskhatare av rang.

Nja, kanske inte sabbar hennes lilla karriär i dekadenta USA. Men oavsett hur svensk PK-media beskriver henne så är hon inte jättestor ute i världen. Hon måste ha en fallback här hemma i Sverige när pengarna börjar sina. Och vi vet ju alla att knarkare har en förmåga att bränna sina förmögenheter.

Det finns fyra industrier där jag tänker mig att Zara skulle kunna göra karriär hemma i Sverige.
Klimatindustrin, invandringsindustrin och skriva-krönikor-i-aftonbladet-industrin, idoljuryn.
Jag är tveksam på om man tjänar nåt på att fläka upp i rövhålet i någon av dessa industrier i lilla Sverige. Ett par internationella plattor till tror jag hon kan mångla ut på Spotify. Men när det är dags att åka hem till Sverige tror jag att de flesta kommer att förknippa henne med en uppfläkt ändtarm. Och det är jag inte säker på är nåt positivt.

Som sagt .. undrar om hennes polare Sven Melander redan har hunnit granska och spara ner bilderna.

Zara Larsson är annars en duktig imitatör av amerikanska sångerskor. Hon sjunger på en amerikansk dialekt. Det var inte en slump att hon startade sin karriär som just imitatör.
Senast redigerad av mossadmartin 2021-10-27 kl. 22:51.
2021-10-27, 22:50
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Nu har hennes Instagram uppdaterats för ca 1 timme sedan, från LA.

https://www.instagram.com/p/CVizx_gs6Yv/

Men det ökar ju misstankarna att hon har råkat ut för något hemskt, att hon är utomlands och borta från sina anhöriga.

Fråga om hon vill bowla
2021-10-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha! Kom igen nu, brukar du ofta sitta med handen i röven och ta selfies? Hennes telefon måste ju vara en riktig bakteriehärd. Där sitter hon sen och scrollar bland sina bajsbilder efteråt med fingrarna och hela screenen är nersolkad av tarmbakterier. Det är en äkta världsstjärna det!
Man får hoppas att hon följde dom allmänna rekommendationerna, och gick och tvättade fingrarna innan hon började att skrolla. Väldigt äckligt annars. Kanske någon vänster grej att hålla på med brunögat och fota?
2021-10-27, 23:20
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Tror du på riktigt att det är med handen hon har töjt ut sitt rövhål? Hur gammal är du? Är du över 5 år?
Finns ju bilder på när hon gräver i röven med fingrarna. Men du tror hon har kört med större grejer alltså? Kanske har djupridit sängstolparna?
2021-10-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Nja, kanske inte sabbar hennes lilla karriär i dekadenta USA. Men oavsett hur svensk PK-media beskriver henne så är hon inte jättestor ute i världen. Hon måste ha en fallback här hemma i Sverige när pengarna börjar sina. Och vi vet ju alla att knarkare har en förmåga att bränna sina förmögenheter.

Det finns fyra industrier där jag tänker mig att Zara skulle kunna göra karriär hemma i Sverige.
Klimatindustrin, invandringsindustrin och skriva-krönikor-i-aftonbladet-industrin, idoljuryn.
Jag är tveksam på om man tjänar nåt på att fläka upp i rövhålet i någon av dessa industrier i lilla Sverige. Ett par internationella plattor till tror jag hon kan mångla ut på Spotify. Men när det är dags att åka hem till Sverige tror jag att de flesta kommer att förknippa henne med en uppfläkt ändtarm. Och det är jag inte säker på är nåt positivt.

Som sagt .. undrar om hennes polare Sven Melander redan har hunnit granska och spara ner bilderna.

Zara Larsson är annars en duktig imitatör av amerikanska sångerskor. Hon sjunger på en amerikansk dialekt. Det var inte en slump att hon startade sin karriär som just imitatör.

Äsch, tror inte det här kommer skada hennes karriär nämnvärt i Sverige heller. Har inte sett någon upprörd över det här irl, enbart flashback, men hon var redan hatad här så tror mer att folk vill passa på att försöka dra igång ett drev.

Själv tycker jag det här gör henne hetare, det visar att hon är lite freaky.
2021-10-27, 23:39
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Äsch, tror inte det här kommer skada hennes karriär nämnvärt i Sverige heller. Har inte sett någon upprörd över det här irl, enbart flashback, men hon var redan hatad här så tror mer att folk vill passa på att försöka dra igång ett drev.

Själv tycker jag det här gör henne hetare, det visar att hon är lite freaky.

Det beror på att detta ÄNNU inte är så känt utanför Flashback.

"Själv tycker jag det här gör henne hetare, det visar att hon är lite freaky"

Hetare? Vad finns det kvar att se? Du har skådat upp i hennes tjocktarm. Finns liksom ingen direkt teaser att komma med. Allt är redan sett.
Senast redigerad av mossadmartin 2021-10-27 kl. 23:41.
2021-10-27, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Om du inte hade varit genetiskt defekt i hjärnan så hade du förstått att det är hackaren som skriver det där i tredjeperson.

Nej. Zara la upp de två bilderna på sin story.
2021-10-27, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det beror på att detta ÄNNU inte är så känt utanför Flashback.

"Själv tycker jag det här gör henne hetare, det visar att hon är lite freaky"

Hetare? Vad finns det kvar att se? Du har skådat upp i hennes tjocktarm. Finns liksom ingen direkt teaser att komma med. Allt är redan sett.
Är väl ingen som går runt och snackar om att man sett bilderna, kan sända ut lite konstiga signaler till andra. Kanske bland killgänget att det tas upp isf.
2021-10-27, 23:48
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Är väl ingen som går runt och snackar om att man sett bilderna, kan sända ut lite konstiga signaler till andra. Kanske bland killgänget att det tas upp isf.

Du vet ... vi lever i internetåldern. Saker sprids och diskuteras. Och till varje inlägg hon gör i sociala medier så kommer nån göra sig rolig över detta och posta röv-memes etc.

Tror du på allvar att en känd artist tillika uttalad vänsterfeminist idag kan komma undan med detta skitbeteende? Med betoning på just skit.
2021-10-27, 23:58
Medlem
mossadmartins avatar
Kul bild från Twitter :

https://pbs.twimg.com/media/FCsBRtXW...g&name=900x900

Till alla som hatar på henne ger jag två fingrar upp!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in