2021-10-23, 05:34
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagas90
Hon har inte lagt ut dem på nätet din dumme fan.

Jo hon har lagt dom i ett moln på nätet . Google tror jag det var . Det är google hon ska stämma isåfall på någon miljard för att inte deras tjänster klarar hålla säkerheten.
2021-10-23, 05:42
Medlem
Europes avatar
Är det bara jag som reagerar på bröstpiercingen? Hur vanliga är de idag? Nu börjar jag bli gammal och har varit med en och samma kvinna i ett tvåsiffrigt antal år, så det var ett tag sedan jag var med en massa kvinnor. För mig har piercing i bröstet eller skrevet alltid varit en dealbreaker.
2021-10-23, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvein
Alltid hatat hennes personlighet, men hennes kropp har man runkat till ett par gånger.. Nu när man har fått se henne helt naken så är det inte mer än rätt att betygsätta härligheterna.

Bröst: Fantastiska, då jag är ganska säker på att dom är naturliga så är dom väldigt symmetriska och välformade. Ser ut att ha perfekt balans mellan mjölkiga/fasta. 4 av 5 av fingrar i röven!

Rumpan: Inte så mycket att klaga på här heller, väldigt välformad för hennes lilla kropp. Att få böja henne fram och pressa in den hade varit en dröm. 4 av 5 av fingrar i röven!

Fittan/anus: Ja det är väl här skon klämmer.. Som vissa redan har påpekat så är fittan lite för avlång, men det kan man leva med. Dock ser ju hennes anus lite för använt ut, nästan smutsigt, därav lite lägre betyg. 2 av 5 fingrar i röven!

Sedan tyckte jag att bilderna var på tok för suddiga/dåliga färger. Har lagt ner lite tid och justerat färger och ökat upplösningen med några AI enhancers.

Håll till godo och låt skinnet rulla!

https://imgur.com/a/8hzfUU3

(PS. Om mod tycker att inlägget gör sig bättre i tråden "Zara Larsson - fyll på!" så är det bara till att flytta eller meddela)

Först, tack för länken. 👌🏻👍🏻

Citat:
Fittan/anus: Ja det är väl här skon klämmer.. Som vissa redan har påpekat så är fittan lite för avlång, men det kan man leva med. Dock ser ju hennes anus lite för använt ut, nästan smutsigt, därav lite lägre betyg. 2 av 5 fingrar i röven!
Många som påpekat detsamma, är detta egentligen ett tecken på det vi kallar ”porrskada” ? 😆😂 Hennes hål ser väl ändå ut som de faktiskt gör på de flesta kvinnor i denna värld, borträknat de som faktiskt ägnat sig åt någon form av kirurgi/blekning. Hoppas inte du tar illa upp och börjar tjafsa likt många andra lättstötta i denna tråden.

En annan sak som slog mig, varför denna hets från många att kalla henne hora etc? Förstår de faktiskt inte alls?

Ang Google: borde hon inte om hon orkar med kunna stämma skiten ur de, uppenbart att de har stora säkerhetsbrister?
2021-10-23, 06:54
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Så snygg är hon ju inte och med tanke på hennes PK-hjärna så är hon dessutom idiot.
2021-10-23, 06:55
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det känns konstigt att männen på FB hoppas att Zaras karriär ska vara slut för att det finns nakenbilder på henne. Det har blivit helt knasiga. Allt fler kvinnor söker sig utomlands för män. Danmark och Norge bara där.

2019 hade Zara en månadsinkomst på drygt 315 000.

Självständiga kvinnor som bejakar sin sexualitet är jätteläskigt. Hon får va med vem hon vill, sen finns det män som jag som inte gillar att man låter utomeuropeiska män sätta på,
För in min värld handlar det bara om erövring aldrig kärlek utan ett underliggande syfte att skapa motsättningar mellan vita män och kvinnor. Läser man tråden här så har ju det lyckats bra.
2021-10-23, 07:05
Avstängd
CalzoneItalias avatar
I Italien är Zara väldigt omtyckt
2021-10-23, 07:11
Medlem
zaphiros avatar
Det ska bli kul och se vad media skriver om det här.

Roliga bilder, men inte så mycket mer tycker jag!
2021-10-23, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagas90
Hon har inte lagt ut dem på nätet din dumme fan.
”Someone hacked into my Google account and accessed all my passwords that I had autosaved, deleted my fucking Facebook which I have everything connected to (Spotify, pinterest etc) AND got access to all my Photos and videos.

Its me and Kim K yall. Gonna go ahead and build myself an empire from my nudes that are about to be leaked”

Skön inställning, hon verkar rätt chill
2021-10-23, 07:53
Medlem
Medelmåttig kropp och ful fitta. Would not bang
2021-10-23, 08:08
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilfredoParitet
”Someone hacked into my Google account and accessed all my passwords that I had autosaved, deleted my fucking Facebook which I have everything connected to (Spotify, pinterest etc) AND got access to all my Photos and videos.

Its me and Kim K yall. Gonna go ahead and build myself an empire from my nudes that are about to be leaked”

Skön inställning, hon verkar rätt chill

Om du inte hade varit genetiskt defekt i hjärnan så hade du förstått att det är hackaren som skriver det där i tredjeperson.
2021-10-23, 08:28
Medlem
Stones avatar
Nakenbilder på ett googlekonto? Då får hon skylla sig självt. Det går inte att säga att man är naiv längre.
2021-10-23, 09:07
Medlem
HighwayDelights avatar
Wow, ett sliddjur som viker ut sig, och låt mig gissa, som bashar PaTrIaRkAtEt så fort man får tillfälle till?
OCH ALLA MÄN SOM OBJEKTIFIERAR.

Dumheten har inga gränser hos en del.

Vet inte vem idioten är ens, sjunger hon eller vad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in