Citat:
Ursprungligen postat av
Sylvein
Alltid hatat hennes personlighet, men hennes kropp har man runkat till ett par gånger.. Nu när man har fått se henne helt naken så är det inte mer än rätt att betygsätta härligheterna.
Bröst: Fantastiska, då jag är ganska säker på att dom är naturliga så är dom väldigt symmetriska och välformade. Ser ut att ha perfekt balans mellan mjölkiga/fasta. 4 av 5 av fingrar i röven!
Rumpan: Inte så mycket att klaga på här heller, väldigt välformad för hennes lilla kropp. Att få böja henne fram och pressa in den hade varit en dröm. 4 av 5 av fingrar i röven!
Fittan/anus: Ja det är väl här skon klämmer.. Som vissa redan har påpekat så är fittan lite för avlång, men det kan man leva med. Dock ser ju hennes anus lite för använt ut, nästan smutsigt, därav lite lägre betyg. 2 av 5 fingrar i röven!
Sedan tyckte jag att bilderna var på tok för suddiga/dåliga färger. Har lagt ner lite tid och justerat färger och ökat upplösningen med några AI enhancers.
Håll till godo och låt skinnet rulla!
https://imgur.com/a/8hzfUU3
(PS. Om mod tycker att inlägget gör sig bättre i tråden "Zara Larsson - fyll på!" så är det bara till att flytta eller meddela)
Först, tack för länken. 👌🏻👍🏻
Citat:
Fittan/anus: Ja det är väl här skon klämmer.. Som vissa redan har påpekat så är fittan lite för avlång, men det kan man leva med. Dock ser ju hennes anus lite för använt ut, nästan smutsigt, därav lite lägre betyg. 2 av 5 fingrar i röven!
Många som påpekat detsamma, är detta egentligen ett tecken på det vi kallar ”porrskada” ? 😆😂 Hennes hål ser väl ändå ut som de faktiskt gör på de flesta kvinnor i denna värld, borträknat de som faktiskt ägnat sig åt någon form av kirurgi/blekning. Hoppas inte du tar illa upp och börjar tjafsa likt många andra lättstötta i denna tråden.
En annan sak som slog mig, varför denna hets från många att kalla henne hora etc? Förstår de faktiskt inte alls?
Ang Google: borde hon inte om hon orkar med kunna stämma skiten ur de, uppenbart att de har stora säkerhetsbrister?