Citat:
Ursprungligen postat av
Hickoryyy
Ja till skillnad från hennes föräldrar så verkar dina ha lyckats utmärkt verkligen. Vilket språk, vilka värderingar. Wow. Vilket a-barn dom lyckades avla fram!
Klart bättre än sodomiten Zara Larsson, blev du ledsen när jag kommenterade din stjärthålsidol?
Håll dig till topic i framtiden din stjärttöjande skitskalle, topic är inte jag det är din bajsluktande idol Zara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vonsexron
Du verkar ha det jobbigt. Har du funderat på att sluta surfa på nätet?
Om det är någon som har det jobbigt så är det väl Zara?
Bilder läckta från Kina via kineslur hon sponsrats med och nu känd för att töja ut rövhålet och lukta bajs.
Ni sodomiter är lustiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ollonet
Igentligen är det förgånde generationer som lett in dagens unga på fel spår och nu får vi skörda frukterna av det.
Är väl föräldrarna framförallt, typiska medelklass föräldrar som lyder minsta uppmaning från Regimen som i sin tur är ett gäng sodomiter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Greensky
Japp! Hon är extremt bra på att sjunga men resten är katastrof. Hon visar även talang + samtliga alla andra anlag på destruktivt tänkande som i sin tur leder till att hon kommer med mycket stor säkerhet (tror jag) bli knarkare på heltid och allt kommer gå åt h-te för henne.
Tragiskt.
Det är en klassiker, knarkande och annat destruktigt som feminism, töja ut röven (sodomi) osv.
Och en massa korkade fans som istället för att bli oroliga hur det står till i huvudet hos sin idol eldar på idolen.
Senaste idolen som blev potatismos i huvudet var den här Demi Lovato som numera tror att hon är något könlös rymdvarelse för att hon knarkat sönder sig och här har vi analtöjande feminister i form av någon vilseledd villaförortsflicka som vill passa in i en sjuk tid bland sjuka dekadenta människor vars föräldrar inte hade vett nog att skydda sitt barn från dessa destruktiva krafter, precis som mamman till Einar som nu ligger i ett Bårhus.
Och inte en jävel av de här idioterna stannar upp och frågar sig vad i helvete de håller på med.
Dekadenta NPC:er