Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-27, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Men nu får ni ge er med bajs-snacket tycker jag. Sådär håller alla tjejer på, det är inget speciellt med henne.

Nej, ingen av de flickvänner jag haft har velat rota runt i tarmen med sina fingrar, och det är inget jag hade gått igång på heller. Är det verkligen standard att tjejer nuförtiden fingrar sig i anus samtidigt som man ser allmänt drogad&dekadent ut och vill föreviga det på foto? Jag skulle tycka det var tämligen äckligt om min flickvän höll på med sånt. Men tydligen är jag väl ovanligt pryd och oskyldig då?
Senast redigerad av Zlekovsky 2021-10-27 kl. 21:56.
2021-10-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Hahahhaha. Du fick mig att spruta kaffe över mitt tangentbord, din jävel.

Under Zaras sista post på twitter har någon tom postat en av nude-bilderna där hon plutar med munnen framför spegeln, och den posten ligger kvar ett dygn senare för allmän beskådan. Det är några fler kommentarer om läckan.

På twitter kan Zara inte radera kommentarer, hon kan bara blocka personer, men deras kommentarer ligger kvar. Så om folk vill jävlas kan de posta hennes rövhål varje gång hon postar något på twitter.
2021-10-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Håller med. Fattar inte hur man kan tända på att glo in i en tarm.

Exakt. Alla pratar om hennes röv, men hennes fitta är typ 10/10.
2021-10-27, 22:06
Medlem
Sjukt oväntat.
Riktigt het kropp hon har, grym!
Den ska hon vara stolt över med all rätt
2021-10-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky
Under Zaras sista post på twitter har någon tom postat en av nude-bilderna där hon plutar med munnen framför spegeln, och den posten ligger kvar ett dygn senare för allmän beskådan. Det är några fler kommentarer om läckan.

På twitter kan Zara inte radera kommentarer, hon kan bara blocka personer, men deras kommentarer ligger kvar. Så om folk vill jävlas kan de posta hennes rövhål varje gång hon postar något på twitter.

Haha underbart det tycker jag kan bli nya folksporten upp med bild på hennes rövhål på twitter när den korkade lilla vänsterblivna feministen skriver något på twitter.
Senast redigerad av Hibiscrub 2021-10-27 kl. 22:26.
2021-10-27, 22:09
Bannlyst
Ta det lugnt med vad ni skriver. Zara Larsson kan ha drabbats av en psykisk störning som har gjort att hon har tagit dessa bilder. Eller som jag skrev tidigare att hon kan ha blivit tvingad att ta dem eller blivit kidnappad. Och fortfarande har jag inte sett några livstecken från henne sen bilderna läcktes.
Senast redigerad av eoku 2021-10-27 kl. 22:38.
2021-10-27, 22:11
Medlem
Citat:

Vad spelar det för roll när hon är fullständigt blåst.
2021-10-27, 22:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Sjukt oväntat.
Riktigt het kropp hon har, grym!
Den ska hon vara stolt över med all rätt
Kroppen var riktigt het, rövhålet hade man klarat sig utan dock.
2021-10-27, 22:21
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Men nu får ni ge er med bajs-snacket tycker jag. Sådär håller alla tjejer på, det är inget speciellt med henne. Men ni är väl två flickvänslösa stackare som aldrig bott tillsammans med en tjej kan jag tänka mig?

Hon har en fin kropp med en fin röv, bättre än 80-90% av tjejer jag varit med, ni lär inte få bättre med den attityden som ni har. Men ni kanske är bögar ändå

Exakt. Märks att FB består av 70 procent bittra incels.
2021-10-27, 22:21
Citat:
Bakmusad och fin
2021-10-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Tack för tipset om Hope Solo, härligt!

Och inse fact of lite, Hope och Sara ser ut som de flesta normala kvinnor gör utan massa silicon i varken rumpa eller bröst.

Och 99.99% hade knappast tackat nej om de la sig ner i sängen brevid.

Förstår inte helt varför denna tråden spårat ut nått så in i, alla älskar leaks men direkt blir det ändå hat-stämning?

Många hatar ju Zara Larsson för hennes politiska utspel och med all rätt därav stämningen.
2021-10-27, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Ta det lugnt med vad ni skriver. Zara Larsson kan ha drabbats av en psykisk störning som har gjort att hon har tagit dessa bilder. Eller som jag skrev tidigare att hon kan ha blivit tvingad att ta dem eller blivit kidnappad. Och fortfarande har jag inte sett några livstecken från henne sen bilderna läcktes.

Nu har hennes Instagram uppdaterats för ca 1 timme sedan, från LA.

https://www.instagram.com/p/CVizx_gs6Yv/

Men det ökar ju misstankarna att hon har råkat ut för något hemskt, att hon är utomlands och borta från sina anhöriga.
Senast redigerad av eoku 2021-10-27 kl. 22:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in