2021-10-26, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Ja, min personliga åsikt om gubben med tonårsbarn gör att jag är sjuk.

Hoppas du lyckas gå vidare ifrån dina upprörda känslor!

Det är biologi hur kan det vara sjukt? Jag fattar verkligen inte hur du tänker.
2021-10-26, 16:05
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Då kan Zara köra med det när hon träffar föräldrarna nästa gång.Jag vet att ni inte skäms över att mitt bajshål snart är mer exponerat än min musik ,för ni har bytt blöjor på mig.

Vadå hennes föräldrar har ju totalt misslyckats att uppfostra sin slyna till dotter?
Hon är super PK, feminist, rasblandare och helt jävla dum i huvudet.

De skulle nog t.o.m. ta fotona på henne när hon kör in alla fingrar och spräcker rövhålet så hon måste köra plugg för att inte läcka skit ur skitan.

Föräldrarna är sinnessjuka PK libbar, typ som Einars mamma som lät sin son falla ner i negergropen som sedan blev hans död.
Zara Larsson haveriet är öppet och totalt, något som springer direkt från den extremt dekadenta medelklassen.

Citat:
Ursprungligen postat av 4Motion
Jösses vilket mode det kommer bli nu när alla hennes fans mellan 10 och 15 år skall börja stoppa fingrar i både fitta och röv och dokumentera detta.
Blir en spännande följetång det här.......

Legaliserad Pedofili har alltid varit målet för Löfven och hela Åttaklövern.
Så inte förvånad om man "läcker" bilderna just för att kidsen ska perverteras av sin idol.
2021-10-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Vadå hennes föräldrar har ju totalt misslyckats att uppfostra sin slyna till dotter?

De skulle nog t.o.m. ta fotona på henne när hon kör in alla fingrar och spräcker rövhålet så hon måste köra plugg för att inte läcka skit ur skitan.

Föräldrarna är sinnessjuka PK libbar, typ som Einars mamma som lät sin son falla ner i negergropen som sedan blev hans död.
Zara Larsson haveriet är öppet och totalt, något som springer direkt från den extremt dekadenta medelklassen.

Så inte förvånad om man "läcker" bilderna just för att kidsen ska perverteras av sin idol.

Ja till skillnad från hennes föräldrar så verkar dina ha lyckats utmärkt verkligen. Vilket språk, vilka värderingar. Wow. Vilket a-barn dom lyckades avla fram!
2021-10-26, 16:25
Medlem
Citat:

Du verkar ha det jobbigt. Har du funderat på att sluta surfa på nätet?
2021-10-26, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4Motion
Jösses vilket mode det kommer bli nu när alla hennes fans mellan 10 och 15 år skall börja stoppa fingrar i både fitta och röv och dokumentera detta.
Blir en spännande följetång det här.......

Har redan skrivit vad jag tycker om detta men ger dig ett stort plus för detta.
Egentligen har det ju ingen betydelse alls för oss som är vuxna.
Vi kan titta, vi kan låta bli, vi kan uppskatta musiken eller dissa utfrån vad som helst.

Men barn i det intervallet du tar upp har inget eller mkt litet omdöme och härmar gärna sina idoler.
Redan "sex and the cisty" har fått många unga att börja sex-experimentera alldeles för tidigt.
2021-10-26, 17:05
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Hur svårt är det att ladda upp dessa bilder då, om alla sett dem?
Inte svårt alls? Vad menar du?
2021-10-26, 17:11
Medlem
Ollonets avatar
Citat:

Igentligen är det förgånde generationer som lett in dagens unga på fel spår och nu får vi skörda frukterna av det.
2021-10-26, 18:12
Medlem
Greenskys avatar
Citat:

.

Japp! Hon är extremt bra på att sjunga men resten är katastrof. Hon visar även talang + samtliga alla andra anlag på destruktivt tänkande som i sin tur leder till att hon kommer med mycket stor säkerhet (tror jag) bli knarkare på heltid och allt kommer gå åt h-te för henne.

Tragiskt.
2021-10-26, 18:19
Medlem
Hennes instagram är helt stängt ner i kommentarsfältet för mer eller mindre alla bilder.

Nu till frågan: Zara tycker att män än dumma, korkade... PK-fittan tycker vi män är skit.

Hmmmm.... känns smart som världsartist att fota din fitta med fingrar i analhålet? Du verkar riktigt smart zara.. hoppas du förändras och inser hur mycket ditt PK snack förstör Sverige
2021-10-26, 18:23
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Igentligen är det förgånde generationer som lett in dagens unga på fel spår och nu får vi skörda frukterna av det.

Ja, precis! Det politiskt korrekta och feminismens tänk styr! Sanningen och verkligheten är ointressant för PK-media och feministerna vilket hjärntvättar folk in i döden.
2021-10-26, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Japp! Hon är extremt bra på att sjunga men resten är katastrof. Hon visar även talang + samtliga alla andra anlag på destruktivt tänkande som i sin tur leder till att hon kommer med mycket stor säkerhet (tror jag) bli knarkare på heltid och allt kommer gå åt h-te för henne.

Tragiskt.

Ibland blir det ju så. Unga begåvad agerar utåt och i stället för att de närmaste säger ifrån och vägleder så heja man på allt så att man ska dra in så mycket pengar som möjligt. Hela hennes feministtrams är ju både barnsligt och otäckt. Men kanske hon sätter sig ner och tänker över sitt liv, och hon är extremt bra på att sjunga. Och det kanske blir hennes olycka.
2021-10-26, 18:40
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ibland blir det ju så. Unga begåvad agerar utåt och i stället för att de närmaste säger ifrån och vägleder så heja man på allt så att man ska dra in så mycket pengar som möjligt. Hela hennes feministtrams är ju både barnsligt och otäckt. Men kanske hon sätter sig ner och tänker över sitt liv, och hon är extremt bra på att sjunga. Och det kanske blir hennes olycka.

Nja, hon bör ju sätta sig ner och tänka över sitt liv för hon verkar inte ha tänkt så mycket hittills. Min rekommendation (eller som jag själv gjort i detta fallet om jag vart i hennes sits) dra sig tillbaka och glömma allt och hålla en mycket låg profil utåt och levt ett (någorlunda) nyktert liv åtminstone ett par år framåt (så allt glöms bort). Sen kanske en comeback..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in