2021-10-27, 16:41
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Bra av Zara och medierna att hålla tyst om detta. Om någon vecka har folk glömt detta och jag tror 90% av Sveriges befolkning har ens inte tittat på bilderna. Zaras karriär lever vidare för sjunga det kan hon
2021-10-27, 16:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spitfire1
Jag trodde man var tvungen att registrera sig och betala där.
Nej sidan är gratis.
2021-10-27, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
Säker på det? Många här i tråden hävdar ju att det här är något positivt och att det är naturligt & härligt med att ta bilder på sig själv drogad med fingrar i rövhålet etc. Med den logiken borde det inte gynna Zara om det slås upp stort i media? Tänk vilken förebild hon skulle vara för kvinnlig frisläppt analsexualitet?

Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Vad fan har du med det att göra? Du har inte mer att säga till om än om din granne gör det.

Jag diskuterade inte ens min egen åsikt, jag analyserade bara båda sidors argument som tagits upp i tråden och ställde en motfråga. Vad gör du själv här i tråden, ämnet har väl inget med dig att göra? Och du har väl inget att säga till om heller med din egen logik?
2021-10-27, 16:54
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
Jag diskuterade inte ens min egen åsikt, jag analyserade bara båda sidors argument som tagits upp i tråden och ställde en motfråga. Vad gör du själv här i tråden, ämnet har väl inget med dig att göra? Och du har väl inget att säga till om heller med din egen logik?

Jag erkänner att jag kollar på läckta bilder av nyfikenhet. Det skulle vara fånigt att annars motivera varför man har gått in på en länk som heter läckta nakenbilder på Zara Larsson. Oavsett hur grova dom bilderna är så har man ju haft möjligheten att inte gå in. Ännu mera märkligt blir det ju om man sedan fördömer hennes bilder i skarpa ordalag.
2021-10-27, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Bra av Zara och medierna att hålla tyst om detta. Om någon vecka har folk glömt detta och jag tror 90% av Sveriges befolkning har ens inte tittat på bilderna. Zaras karriär lever vidare för sjunga det kan hon

Ja och det är ju inte en direkt nyhet att hon har en rumpa och en vagina eller så. Så vad skulle nyheten vara? Om hon inte talar om det kommer inte media göra det heller. Det är med respekt för hennes privatliv media gör så.
2021-10-27, 17:12
Medlem
Herregud....jag är 45+ och satte nästan kaffet i halsen nu på eftermiddagen då min sambo kom hem från jobbet och berättar om dessa bilder. Hennes manliga kollega hade pratat om detta idag...
Jag har ju fått ett antal bilder genom åren liknande dessa och blev inte speciellt chockad.sen blev väl min PK bild av henne lite stukad.
Jag iofs har ju inget emot att nyttja alla tre hål på en kvinna...så där steg hon i mina ögon. Och skulle alla dagar i veckan vilja ha henne naken i sängen he he he.
Men väldigt konstigt att detta inte blivit större i pressen.. skyddar man hennes PK fasad?
2021-10-27, 17:55
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susuki911
Herregud....jag är 45+ och satte nästan kaffet i halsen nu på eftermiddagen då min sambo kom hem från jobbet och berättar om dessa bilder. Hennes manliga kollega hade pratat om detta idag...
Jag har ju fått ett antal bilder genom åren liknande dessa och blev inte speciellt chockad.sen blev väl min PK bild av henne lite stukad.
Jag iofs har ju inget emot att nyttja alla tre hål på en kvinna...så där steg hon i mina ögon. Och skulle alla dagar i veckan vilja ha henne naken i sängen he he he.
Men väldigt konstigt att detta inte blivit större i pressen.. skyddar man hennes PK fasad?

Vad tycker du pressen ska skriva?
2021-10-27, 18:22
Medlem
Äckligt, att hon är en självupptagen narcissist som tar massvis av bilder på sig själv när hon putar med läpparna och sticker fingrarna i röven är egentligen föga förvånande, det är väl höjden av modern feminism att vara en hycklande hora, perfekt förebild.
2021-10-27, 18:27
Medlem
Hon blockar en illa kvickt på insta så fort någon nämner bilderna eller rövhålet😂
2021-10-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackx
En tanke, på selfiebilderna är det en samsung(?) kan va nån annan, android iallafall, kollade hennes instagram. Där har hon bara haft iphone.

Hon syns på en del bilder med exakt samma telefon som de nu läckta.
https://picsholder.com/wp-content/up...dcd4a6369.jpeg
2021-10-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Hon blockar en illa kvickt på insta så fort någon nämner bilderna eller rövhålet😂

twitter verkar vara fritt fram. någon skrev på hennes senaste post för 16 timmar sen och det ligger kvar än.

https://twitter.com/mickew6/status/1453166797117661188

16h
Replying to
@zaralarsson
trodde du hade slutat med porr Zara AnaLarsson? Dina nysläppta bilder säger ngt annat. Varför är du så analfixerad?
Senast redigerad av Zlekovsky 2021-10-27 kl. 19:25.
2021-10-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme

Du antastar henne på Instagram? Trevligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in