2021-10-23, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Varför skulle du behöve mer glidmedel om kuken är 19 cm än du behöver med en som är 15 cm?
Det är ju i så fall omkretsen som gör att du behöver mer glid. Helt ologiskt inlägg, nästan korkat.

Det där får du inget svar på om du ska vara otrevlig. Så kan du tro precis vad du vill, är väl snarare du som är aspig och drar förhastade slutsatser.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-23 kl. 18:56.
Citera
2021-10-23, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det där får du inget svar på om du ska vara otrevlig.
Förlåt
Citera
2021-10-23, 19:05
Medlem
Citat:
Nja första exet brydde sig eg inte så nej vi hade ingen lösning på det direkt. Andra exet, vi hade sex sällan pga låg sexlust hos båda och avsaknad av passion

Synd hoppas du gjorde dig av med honom snabbt, om man delar något så intimt som sex borde man bry sig.

Vissa tycker det är jobbigt och prata om besvär och/eller önskemål, men sexlivet blir så mycket bättre om man kan prata helt öppet om allt. Sen finns det såklart egoistiska personer men det har inget och göra med storleken på kuken för det finns även tjejer som är det
Citera
2021-10-23, 23:37
Medlem
Citat:
Det är samma person, men jag har varnat dig om att han inte varit ärlig mot mig eller den andra kvinnan. Så vi båda blev lite playade, hade jag vetat ett par saker hade jag inte velat träffa honom till att börja med.
.......
Har jag förresten nämnt att när jag fick veta penissstorleken på killen med 19,5 cm att jag var ganska orolig för att det var för stort...yep det är sant. Googlade och fann att man bör använda sig utav glidmedel med modell större. Men det visade sig gå bra, ja till och med över förväntan på det viset. Vi kan väl säga att han var 19 cm (avrunda neråt) då han pga begränsad erfarenhet hade lite svårt med uhm tekniken.

Ja, så jag har inte skrivit till honom än, men kanske inte borde göra det heller om det var så mycket som var dåligt. 🤔

Var det han som hade 14 i omkrets?
Citera
2021-10-24, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja, så jag har inte skrivit till honom än, men kanske inte borde göra det heller om det var så mycket som var dåligt. 🤔

Var det han som hade 14 i omkrets?

Oki, nej nära 15 cm.

Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Synd hoppas du gjorde dig av med honom snabbt, om man delar något så intimt som sex borde man bry sig.

Vissa tycker det är jobbigt och prata om besvär och/eller önskemål, men sexlivet blir så mycket bättre om man kan prata helt öppet om allt. Sen finns det såklart egoistiska personer men det har inget och göra med storleken på kuken för det finns även tjejer som är det
Jag håller med. Första exet kunde vara ett as, du skulle bara veta hur han behandlade mig ibland men det är OT. Jag tillhör de som har svårt att prata om sex face to face. Lättare om man tar det i skrift isf tex om man skypear. Hade en kille eller man haft problem, speciellt något så allvarligt som smärta, så hade jag tagit hänsyn till det samt visat omtanke, frågat hur det känns osv.

Du låter som en sån som bryr sig om den som är din partner, det är bra det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-24 kl. 10:00.
Citera
2021-10-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -heng-med-lisa-
OBS SKRYTARE OCH SMÅKUKLÖGNARE UNDANBEDES!!!

Ni med stor kuk kan ni säga hur tjejen brukar reagera på att få se / uppleva er kuk? Det här är inte en sexuellt laddad fråga utan jag menar relationsmässigt. Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar

De allra flesta säger inget. Fråga mig inte varför. För jag har väl över medel. Porren har förstört oss?
Citera
2021-10-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag brukar bli skitnödig men det är ju inget man vill säga under en sexakt så man ligger mest bara och fokuserar på att inte skita på sig tills det hela är över.

Varför reagerar du så?
Citera
2021-10-24, 14:19
Medlem
Citat:
Oki, nej nära 15 cm.

19,5×15 🙀

Han med 18×14 då? Vilket var bäst?
Citera
2021-10-25, 17:56
Medlem
Skrilllexs avatar
Jag har 21cm 16 jag har inte haft många tjejer gissar på jag är asexuell och och ossial brukar aldrig skryta om den. Har left själv i många år så storleken spelar inte så stor roll om man är ossosial
Citera
2021-10-25, 18:00
Medlem
Citat:
Förlåt

Såg precis din ursäkt, skrev iaf sen att han var välutrustad på alla sätt, även på omkretsen. Så glidmedel var väl bra i det läget, använde det med den andra killen med iofs rädd som jag blivit för att uppleva obehag/ont. Om jag förstått det rätt så känner ni mindre friktion om man tar för mycket glid (=kanske inte så bra för killen), så man får nog vara noga med att bara ta lite. Senaste gången man hade sex vad han nu kan ha varit, 14 cm i omkrets kanske, så skippade jag glidmedel och det gick ok ändå. Man kände lite mer utan glidmedel, var nästan trevligare på att sätt. Synd bara att han inte tog hänsyn till det jag berättat om att jag tidigare haft ont, det var bara att stoppa in den snabbt och oförsiktigt för hans del fast jag bad honom vara försiktig och det hördes väl att jag hade ont när han hade in k*ken. Män! Älskar mig jättemkt, aldrig älskat någon så mycket som mig, yeah right.

Jag är nog fö felkonstruerad lol, andra kvinnor verkar gilla doggy men när jag provade med KKn så kändes det bara dåligt rent fysiskt, inget man vill göra igen. (Samma med skedställningen), och det var nog inte för att hans grej var för lång, utan vinkeln. Sade till och med till honom att det måste vara nåt fel på mig. Nåväl tänker ändå leva i celibat nu så det är väl strunt samma eg.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-25 kl. 18:50.
Citera
2021-10-25, 20:09
Medlem
Citat:
Förlåt

Förlåt då för att jag kallade dig för "aspie-g".
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
19,5×15 🙀

Han med 18×14 då? Vilket var bäst?
Får väl svara på det här då så att det finns nånting ontopic i inlägget. De var väldigt olika, jag vill eg inte svara eftersom den ene utav dem var något osäker på ett sätt, vill inte göra honom ledsen eller nåt. Och han kanske läser här. Men de två killarna var väldigt olika, den ena oerfaren och gillade nog inte att slicka men vissa saker var bra, den andra erfaren, anpassade sig sen till hur jag ville ha sex (och hur jag absolut inte ville ha sex) och ville testa en del saker och var mån om att tillfredsställa en. Vi hann dock inte testa så mycket.

Plus att det har inte ens varit så många tillfällen att man hade kunnat svara ordentligt på den frågan, ens om jag ville. Och who cares egentligen, deras storlekar var ändå inte så olika.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-25 kl. 20:33.
Citera
2021-10-25, 22:52
Medlem
Castles avatar
Här är en sida där ni kan kolla hur ni ligger till storleksmässigt med era kukar. Samt en hel del info om ämnet.
https://calcsd.info/
Senast redigerad av Castle 2021-10-25 kl. 22:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in