Citat:
Ursprungligen postat av
MannenP
Förlåt
Såg precis din ursäkt, skrev iaf sen att han var välutrustad på alla sätt, även på omkretsen. Så glidmedel var väl bra i det läget, använde det med den andra killen med iofs rädd som jag blivit för att uppleva obehag/ont. Om jag förstått det rätt så känner ni mindre friktion om man tar för mycket glid (=kanske inte så bra för killen), så man får nog vara noga med att bara ta lite. Senaste gången man hade sex vad han nu kan ha varit, 14 cm i omkrets kanske, så skippade jag glidmedel och det gick ok ändå. Man kände lite mer utan glidmedel, var nästan trevligare på att sätt. Synd bara att han inte tog hänsyn till det jag berättat om att jag tidigare haft ont, det var bara att stoppa in den snabbt och oförsiktigt för hans del fast jag bad honom vara försiktig och det hördes väl att jag hade ont när han hade in k*ken. Män! Älskar mig jättemkt, aldrig älskat någon så mycket som mig, yeah right.
Jag är nog fö felkonstruerad lol, andra kvinnor verkar gilla doggy men när jag provade med KKn så kändes det bara dåligt rent fysiskt, inget man vill göra igen. (Samma med skedställningen), och det var nog inte för att hans grej var för lång, utan vinkeln. Sade till och med till honom att det måste vara nåt fel på mig.

Nåväl tänker ändå leva i celibat nu så det är väl strunt samma eg.