2021-10-22, 15:13
Medlem
Kalkylarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Hur många har du legat med?

Inte så brutalt många, lite över 20 kanske.
Citera
2021-10-22, 16:32
Medlem
-=Damian=-s avatar
kanske svarats på innan men.. omkrets.. vart mäter man den? alla är ju olika. jag smalnar ju av något från rot till topp.

topp 15.5cm. mitt strax över 16, Rot knappa 17.
längd strax över 20.
Citera
2021-10-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Det där låter ju tragiskt om något eller har du sex på helt fel vis.

Kanske, men jag är högkänslig och kan njuta otroligt mkt av saker som en bra låt. Slår sex skulle jag säga., tidigare i livet var sex ännu värre då man hade ont/sveda vid samlag, vem finner sånt trevligt? Kanske var det tur att personen i ens första förhållande var strax under medel i storlek med tanke på obehaget jag kände. Vad kan han ha varit, vi mätte tillsammans en gång, kanske 14x11cm. Ontet har åtminstone nästan helt försvunnit på sistone. Använde dock aldrig glidmedel på den tiden, kanske en skillnad där. Och kondom gjorde det värre, har inte ens vågat använda kondom med de 3 senaste. Att bli slickad är dock mycket trevligt OM personen kan sin sak vilket inte alla kan.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-22 kl. 17:21.
Citera
2021-10-22, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
kanske svarats på innan men.. omkrets.. vart mäter man den? alla är ju olika. jag smalnar ju av något från rot till topp.

topp 15.5cm. mitt strax över 16, Rot knappa 17.
längd strax över 20.
Det är en stor kuk. Vad brukar tjejerna säga?
Citera
2021-10-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkylark
Inte så brutalt många, lite över 20 kanske.
Nu är jag kille och hetero men det finns nog många kvinnor som vill veta hur du bär dig åt att hitta stora kukar. Medel är typ 14-15 cm sägs det vilket innebär att hälften av dina 20 borde vara under 15. Men du säger att de flesta har varit 16-19 och någon upp till 24.
Så i princip alla har varit större eller mycket större än medel. Eller så är du dålig på att bedöma längd. Du har väl inte mätt kukarna?
Citera
2021-10-22, 17:04
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Det är en stor kuk. Vad brukar tjejerna säga?

blandat.. vissa gillar det, andra får ont. krävs en del förspel oftast och att ta det lugnt i början.
Frugan brukar vara öm en vecka efter varje runda
Citera
2021-10-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kanske, men jag är högkänslig och kan njuta otroligt mkt av saker som en bra låt. Slår sex skulle jag säga., tidigare i livet var sex ännu värre då man hade ont/sveda vid samlag, vem finner sånt trevligt? Kanske var det tur att personen i ens första förhållande var strax under medel i storlek med tanke på obehaget jag kände. Vad kan han ha varit, vi mätte tillsammans en gång, kanske 14x11cm. Ontet har åtminstone nästan helt försvunnit på sistone. Använde dock aldrig glidmedel på den tiden, kanske en skillnad där. Och kondom gjorde det värre, har inte ens vågat använda kondom med de 3 senaste. Att bli slickad är dock mycket trevligt OM personen kan sin sak vilket inte alla kan.

Nja låter ju inget roligt om du får ont av det, har du haft en partner som du verkligen beskrivit dina besvär och testat er fram till en lösning?
Du kanske behöver mer förspel för att bli naturligt våt, sen är det ju verkligen inte alla gånger tjejer har tålamod för det.
Citera
2021-10-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Nja låter ju inget roligt om du får ont av det, har du haft en partner som du verkligen beskrivit dina besvär och testat er fram till en lösning?
Du kanske behöver mer förspel för att bli naturligt våt, sen är det ju verkligen inte alla gånger tjejer har tålamod för det.

Att bli våt har aldrig varit ngt problem, tvärtom, och vissa män har uttryckt att de tänder på det. Tänder på att man tänder på dem. hehe Första exet och jag gapskrattade en gång när vi gick förbi en hylla med glidmedel. Vi sade att det där behöver jag verkligen inte, fast såhär i efterhand så känner jag att det kanske hade gjort skillnad. Nja första exet brydde sig eg inte så nej vi hade ingen lösning på det direkt. Andra exet, vi hade sex sällan pga låg sexlust hos båda och avsaknad av passion. Gjorde ont då också och var därför inte direkt trevligt, 15x15cm hade han. Har varit självvald singel i många år men efter den långa perioden så kände jag i princip ingen smärta när man började ha sex igen. "Bara" när de kommer in i princip, så det var ju skönt att veta. Det ökade ens intresse för sex förstås också. Men som sagt vet ej hur det hade varit med kondom, har inte använt det på en massa år. Glidmedel vissa gånger har man också tagit. Finns en smärtstillande salva som jag hört att vissa har använt, den tog jag första gången jag hade sex efter singellivet.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-22 kl. 21:19.
Citera
2021-10-22, 21:32
Medlem
Citat:
han hade sociala svårigheter däribland autism och blyghet, var eg inget fel på hans utseende.

Är det den där inceln med 19,5cm? 😛

Eller blandar jag ihop 😝
Senast redigerad av Jendy 2021-10-22 kl. 22:17.
Citera
2021-10-23, 14:40
Medlem
Kalkylarks avatar
Citat:
Nu är jag kille och hetero men det finns nog många kvinnor som vill veta hur du bär dig åt att hitta stora kukar. Medel är typ 14-15 cm sägs det vilket innebär att hälften av dina 20 borde vara under 15. Men du säger att de flesta har varit 16-19 och någon upp till 24.
Så i princip alla har varit större eller mycket större än medel. Eller så är du dålig på att bedöma längd. Du har väl inte mätt kukarna?

Mitt ögonmått är utmärkt, har faktiskt mätt de flesta av dem efter att jag först fått gissa längden. Killarna har tyckt det varit en kul grej. Sen så är det lätt att se om en kuk är större än genomsnittet för den är, hör och häpna, stor.
Jag går efter killar med storkukslugn har hittills aldrig slagit fel.
Citera
2021-10-23, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Är det den där inceln med 19,5cm? 😛

Eller blandar jag ihop 😝

Det är samma person, men jag har varnat dig om att han inte varit ärlig mot mig eller den andra kvinnan. Så vi båda blev lite playade, hade jag vetat ett par saker hade jag inte velat träffa honom till att börja med.
.......
Har jag förresten nämnt att när jag fick veta penissstorleken på killen med 19,5 cm att jag var ganska orolig för att det var för stort...yep det är sant. Googlade och fann att man bör använda sig utav glidmedel med modell större. Men det visade sig gå bra, ja till och med över förväntan på det viset. Vi kan väl säga att han var 19 cm (avrunda neråt) då han pga begränsad erfarenhet hade lite svårt med uhm tekniken.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-23 kl. 15:06.
Citera
2021-10-23, 17:59
Medlem
Citat:
Det är samma person, men jag har varnat dig om att han inte varit ärlig mot mig eller den andra kvinnan. Så vi båda blev lite playade, hade jag vetat ett par saker hade jag inte velat träffa honom till att börja med.
.......
Har jag förresten nämnt att när jag fick veta penissstorleken på killen med 19,5 cm att jag var ganska orolig för att det var för stort...yep det är sant. Googlade och fann att man bör använda sig utav glidmedel med modell större. Men det visade sig gå bra, ja till och med över förväntan på det viset. Vi kan väl säga att han var 19 cm (avrunda neråt) då han pga begränsad erfarenhet hade lite svårt med uhm tekniken.

Varför skulle du behöve mer glidmedel om kuken är 19 cm än du behöver med en som är 15 cm?
Det är ju i så fall omkretsen som gör att du behöver mer glid. Helt ologiskt inlägg, nästan korkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in